Znalezione wyniki: 423

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 12:57 

jareki007 napisał(a):
No tak, tylko na wgrałem betę, bo poszarpywało na wcześniejszym...

Dobrze, ale spróbuj wgrać jeszcze raz firmware, bete czy nie-bete, które chcesz :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-13, 22:07 

Ja mam jakiś inny numer :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 11:12 

Plus do wtryskiwaczy najczęściej jest brany z przekaźnika pompy paliwa i po przekręceniu zapłonu masz go tylko chwilę jak pompa pracuje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-15, 12:07 

W BMW chyba przy dłuższym cut-offie zanika prąd na cewkach i wtedy branie stamtąd plusa nie jest najlepszym pomysłem ale czy na pewno to pewnie tylko Nikodem wie :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-29, 17:02 

Może przytarłeś gdzieś podwoziem i przewód zagiąłeś jeśli nie to rozbierz ten wynalazek o nazwie Alaska.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-09, 17:14 

Przy zaznaczonej opcji "wyłącz przy pierwszym", sterownik LPG jeśli ciśnienie gazu spadnie poniżej ustawionego w czasie dłuższym niż ustawiony przełączy się na benzynę i na niej zostanie co będziesz widział na centralce/włączniku LPG (jeśli nie masz go ukrytego w schowku czy pod siedzeniem). Gdy ta opcja nie jest zaznaczona sterownik LPG przy spadku ciśnienia potrafi po jednym wtrysku przełączać na benzynę i jak ciśnienie rośnie to wracać samoczynnie na gaz ale o tym się nie dowiesz bo centralka/włącznik nie poinformuje Cię o tym, dopiero szybsze ubywanie benzyny z baku rodzi podejrzenie, że coś jest nie tak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-26, 12:18 

Podciśnienie masz dobrze podłączone?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-28, 20:24 

Jak to nie?, przecież oprócz kontrolera jest jeszcze grzałka w sondzie i raczej USB nie da rady dać tyle prądu.
Chodziło mi o odłączenie +12V z kontrolera, żeby go zresetować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-28, 21:30 

itor napisał(a):
rozumie ze czarny od diody i czarny od pstryczka tez mozna zlaczyc i dac do tej samej masy?

dioda i pstryczek są ze sobą połączone szeregowo ich masy łączysz i możesz podpiąć do pozostałych mas.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-02, 22:41 

Masz 2 kabelki do podpięcia 2 sond, jakoś ten schemat czytasz źle. Czujnik z reduktora chyba będzie 2,7 kΩ, a że takiego w Techu nie ma to chyba 2k2 zostaje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-26, 10:56 

Dobrze rozpisałeś piny do zmostkowania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-11, 18:01 

ErG, trochę drogo bo w sklepie kosztuje mniej http://www.drypa.pl/produkt2715_WTRYSKI ... indry.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 16:50 


Yyyy, czyli samo gaszenie i ponowne zapalenie auta nic nie pomaga adaptacji,

Wręcz przeciwnie, gaszenie powoduje że adaptacja sama sobie klika w przycisk "Ustaw". On się podświetla wtedy gdy masz odchyłki i możesz wtedy albo ręcznie klikać "Ustaw" albo zostawić to Adaptacji, która to zrobi sama przy ponownym uruchomianiu silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-28, 19:34 

krzysiek82, masz opcje korekcji dawki na poszczególnych wtryskiwaczach, zwiększ dawkę na tym 3 jak będzie gorzej to zmniejsz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-29, 20:41 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Punto 2 16V
Napisane: 2012-08-17, 15:37 

Oprócz podłączeń sprawdziłbym jeszcze drożność wtrysków na pewno 3 i 4, plus wężyków i wkrętek.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-22, 20:09 

Wartość podciśnienia, a właściwie ciśnienia w kolektorze dolotowym pokazuje program do Staga. Na górze po prawej jest ciśnienie gazu i MAP. Nie wiem czy prawie podpięcie się tam gdzie masz jest najszczęśliwsze, lepiej jakby był króciec wkręcony bezpośrednio w kolektor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 03:05 

Zapisz sobie ustawienia i spróbuj zrobić "Kalibracje" z opcją "Wszystkie wtryskiwacze na raz". Przy półsekwencji i fullgrupie nie da się zrobić kalibracji po jednym wtryskiwaczu. Nagraj jeszcze osc. z jazdy na benzynie, bo coś sonda lambda dziwnie pracuje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 12:34 

Przy wyższych obrotach sterownik ma kłopot z czytaniem obrotów, spróbuj może ustawić niższe napięcie w okienku "Poziom obrotów".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-29, 21:50 

Ten numer to wychodzi, że jest z VW i montowany do golfa plusa 1,6l.
To chyba będzie tej najsłabszy.
http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-Plus-1-6 ... 5d310d5347

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-01, 18:55 

Zobacz na zimnym i zgaszonym silniku z jakim oporem kręci się wiatrak, a później nagrzej silnik, zgaś go i sprawdź czy na ciepło jest większy opór. Jeśli na ciepło trudniej kręcić wiatrakiem to masz sprawne sprzęgło.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-02, 21:35 

Na fejsie z Viakena jest taki obrazek
Obrazek
ze strony http://viaken.pl

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-21, 12:57 

Jeśli wg. gazownika Alaska daje radę to dlaczego tutaj na obrazku niżej ciśnienie jest 0,84, chociaż na wolnych jest ~1,22, a przy normalnej jeździe ~1,15.
stagLaguna001.jpg
Z 3 osc które tutaj dałeś, gdzie najostrzej jechałeś odchyłce między mapami ledwo starczyło miejsca na wykresie.
stagLaguna004.jpg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-21, 19:08 


Problem jak w temacie - falujące obroty na LPG. Instalacja założona niespełna 2 miesiące temu. Od samego początku obroty silnika falują. Dzieje się to gdy temperatura (wskazanie na desce rozdzielczej) jest w przedziale od ~50 do ~75 stopni.

Sposób jest jeden na to, firma która montowała instalację LPG ma to naprawić lub zdemontować instalację.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: KME 325H
Napisane: 2012-10-24, 17:41 

adaxo , KME 325 czy 324?
Jeśli jest to centralka do gaźnika to tak jak jest opisane w schemacie jest prawidłowo, bo żeby przełączyć na gaz należy najpierw przełączyć na 0 i poczekać aż benzyna wypali się z gaźników i silnik zacznie gasnąć czy w czasie jazdy zwalniać wtedy włączasz 2 i jedziesz na gazie. W drugą stronę czyli z gazu na benzynę w czasie jazdy nie trzeba przełączać na 0 bo zanim resztki gazu się dopalą to pompa paliwa musi napełnić komory w gaźniku. Na wolnych obrotach z gazu na benzynę to chyba się nie przełączy, pompa nie zdąży napełnić komór w gaźnikach.
Strona 1 z 17 [ Znalezione wyniki: 423 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO