Znalezione wyniki: 270

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 09:33 

Marcin L napisał(a):
Czy zużycie paliwa w obydwu silnikach będzie identyczne czy będą różnice ?

Spalanie powinno być takie samo w oby przypadkach, lecz wszystko zależ jeszcze od kondycji silnika oraz jazdy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 12:46 


Czy zużycie paliwa w obydwu silnikach będzie identyczne czy będą różnice ?

Spalanie powinno być takie samo w oby przypadkach.
Wszystko zależy od prawidłowo działających korek od ciśnienia w sterowniku LPG, tak jak napisał tryszawy.
Jeśli można, należy unikać "testów" tych korekt, zbyt słabym reduktorem. Wykazano w wielu sterownikach niezbyt niedokładne korekcje od tego i owego, więc ta od ciśnienia też może nie być idealna?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 10:20 

Wg mnie może być różne, a zależy i ,,stopnia doskonałości,, korekt ciśnieniowych które są w sterowniku. i jak są spadki to i przyrosty = krótkie czasy =nie wszystkie wtryskiwacze są jednakowo precyzyjne przy krótkich czasach. Dlatego wg mnie im stabilniejsze ciśnienie reduktora i stabilniejsza temp gazu to sterownik nie pracuje korektami = mniejsze spalanie.
Miałem silvera ,dwa zwykłe goldy a teraz golda na sprężynach i teraz najstabilniejsze ciśnienie i temp gazu i stary stag 300 nie ma co robić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 13:52 

żeby było ciekawiej, to może się okazać, że ten z niestabilnym reduktorem może opalać mniej ( ale może też więcej )

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 10:09 

Sonda z wadliwą grzałką jak jest ogrzewana tylko spalinami to taki objaw będzie. Sprawdź stan styków we wtyczkach sond i czy mają zasilanie i masę.

Jeżeli chcesz sprawdzić wtryskiwacze to zamień je stronami i zobacz czy objaw się przeniesie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 09:51 


tylko dlaczego to wszystko dzieje się tylko na gazie i tylko na wolnych obrotach ?


Wszystkie niesprzyjające czynniki ujawniają się w najbardziej precyzyjnym co do dawkowania zakresie pracy silnika - wolne obroty.

jest mała nieszczelnośc w wydechu -może to ma wpływ na rozjazd

tez ale może coś z wtryskami? Źle działają na krótkich czasach.
Ten silnik ma jedną sondę? Zacząłbym od jej wymiany w ciemno (ze względu na defekt grzałki), bo możesz się "zagrzebać" w szukaniu przyczyn.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 19:01 

Marcin L, zdecydowanie wygląda to na problem od sondy sonda z niesprawnymi grzałkami nie bedzie oscylowała na wolnych bo same spaliny nie sa w stanie ja ogrzać i teraz w zależności jak sie zatrzyma (za ubogo czy za bogato) takie korekty bedzie wprowadzał sterownik dla danego banku cylindrów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-17, 18:44 

Yuasa znana firma, można brać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-18, 08:22 

nie czytaj tematów chris.f1976 on to się nie zna :)

sprawdź vagiem czy na benzynie wolnych 2 sonda faluje czy stoi ew miernikiem wtyczki masz na grodzi (super dostęp) jeśli stoi na 0,45volto na benzynie to ma uwaloną grzałkę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-19, 16:41 

za wolne wtryskiwacze lub błędne strojenie "na mapki"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-19, 15:51 

czyli mówiąc bardziej przystępnym językiem, silnik jest przez chwilkę "zalewany" gazem ? W najprostszym ujęciu - tak.

Chociaż może to być cały szereg zjawisk - od zalania, do zbyt ubogiej mieszanki, bo np. benzynowy ECU próbuje reagować na 'bogactwo'. Wtryski też ciężej otwierają się pod większym ciśnieniem, a że dzieje się to w dość krótkim czasie i przy dynamicznych warunkach (wyrównujące się ciśnienie, reakcja obu sterowników), to ciężko jednoznacznie stwierdzić czy to 'przylanie' czy 'biedota' (najpewniej - przeplatające się te dwa zjawiska).

jak można temu zapobiec ? niższe ciśnienie gazu ? krótsze / cieńsze węzyki podciśnienia ? Całkowicie tego nie wyeliminujesz (chyba, że zrobiłbyś przelew, ale to wymaga pompy do LPG i powrotu do butli ;)).

Zmniejszyć w pewnym stopniu można poprzez zmniejszenie pojemności ukladu reduktor-wtryskiwacze.

Ciśnieniem niewiele wskórasz - jeśli już, to przez zwiększenie (przyrost jednostkowy będzie ten sam, ale procentowy mniejszy).

Za cienkie wężyki podciśnienia mogą spowodować spowolnienie przepływu informacji o podciśnieniu, krótsze (w niewielkim stopniu) mogą pomóc.
Najgorsze (z punktu widzenia propagacji informacji o podciśnieniu) są: grube wężyki = duża pojemność, z cienkimi kształtkami (trójniki, wejście w kolektor) = słaby przepływ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 14:31 

Poszło

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 21:57 

nie działa toto

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 22:33 

Masz, choć Wyszyńskiego a wbrew Mt. 5:37:
zdecydowanie nie; nie; tak; zdecydowanie nie
?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 22:35 

działa.
poszło.
coś zarobiłem :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 22:39 

napisz po zakończeniu ankiety jak wyszło.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-03, 11:11 

Wysłałam ankietę. Pozdrawiam

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-03, 11:24 

Linki chyba padły:
This survey has reached the maximum number of responses allowed by the quota.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-02, 14:56 

Si, senior.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 11:23 

bez instrukcji sie nie obejdzie ,bo troche naciec jest,
na pierwszy rzut oka ,to jest MIN

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 11:35 

Logika mówi, ze poziom powinien się zawierać pomiędzy fazkami. Jedną chyba przysłoniło czerwone kółko?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 12:11 

Ma być pomiędzy tymi na środku, więc w tym przypadku jest minimum. Tam producent założył dość małą tolerancję.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 12:33 

We francuskich samochodach wszystko jest na opak ;)

A tak na poważnie to: http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=3179&contentId=7060729

U mnie na zimnym jest zawsze mniej oleju na miarce niż na ciepłym silniku.
Nissan zaleca sprawdzanie oleju na ciepłym silniku i wg powyższego nakazuje oceniać poziom oleju (za mało, za dużo).

Edit: Z instrukcji QQ 2,0:
Park the vehicle on a level surface and apply
the parking brake.
2. Run the engine until it reaches operating
temperature.
3. Turn off the engine. Wait more than 10
minutes for the oil to drain back into
the oil pan.
4. Remove the dipstick and wipe it clean.
Reinsert it all the way.
5. Remove the dipstick again and check the oil
level. It should be within the range*1 . If the
oil level is below*2 , remove the oil filler cap

Edit 2: I jeszcze o rozszerzalności cieplnej oleju:
''Rozszerzalność objętościowa oleju uzyskanego z ropy naftowej wynosi do 10% przy przyroście temperatury o 100oC''. Cytat z ''Vademecum rafinera. Ropa naftowa:właściwości, przetwarzanie, produkty''

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-20, 12:43 

Normalnie u ludzi to jak rozgrzany/a to bagnet wchodzi głębiej i poziom się podnosi a w fordach to pewnie się nie da głębiej ale zapytaj koleżanki może pozwoli i głębiej i uzupełnić poziom. ;) Ale jak już pozwoliła zajrzeć pod maskę to nie pytaj tylko dolej :!: ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 17:38 

Jedną wypełnioną już masz :)
Strona 1 z 11 [ Znalezione wyniki: 270 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO