Znalezione wyniki: 18

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-16, 22:31 

Wbrew pozorom Sec Eco czy Pro to nie jest taki szajs jak sie wydaje.
Producent podszedł do nadania nazw nowemu produktowi kompletnie bez odrobiny pomyślunku. Nazwa sec brzmi podobnie jak sequel, a sequel to faktycznie dziadostwo.

Skoro autor wątku ma sec eco to jeżeli chodzi o sam sterownik zalecam ściągnięcie najnowszego programy oznaczenie MY13-5. W nim jest najnowsze firmware wersja 2.0.

Pierwsze sec-i miały problem pracą w systemi autoadaptcji, pomaga wgranie nowych flaków do sterownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-16, 21:31 

ogolnie nie da sie zrobic 1 reduktora do wszystkiego.

na ta chwile jest na rynku juz duzo "poprawnych" redkow. I nie ma sensu sie skupiac nad kolejnym bo i tak IV Gen dlugo nie pobedzie, bezposredni wtrysk jest juz prawie w wiekszosci samochodow.


Europa to nie pępek świata. W znacznej większości globu wciąż obowiązują normy Euro1, Euro2.
To że coś kończy się w Europie nie znaczy że nie sprzeda się w innych rejonach świata.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-22, 18:33 


Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem napięcia.
zniwelowanie napięć wstecznych, przed odwrotnym połączeniem chroni dioda na plusie
nie uszkodzisz silnika odwrotną polaryzacją tak nawiasem mówiąc ale zbyt dużym napięciem owszem

Rozumiem że chodzi o diodę szeregową. I o tym pisałem.
Zastosowanie diody równoległej do silnika to eliminacja impulsów ujemnych i to oczywiste.

Pomyśl co będzie jak nie będzie diody szeregowej a poda się odwrotne napięcie???
Przez diodę zrobi się zwarcie, silnik nie ruszy , dopiero jak dioda się przepali zacznie się kręcić, ale będzie siał w obwodzie ujemnymi impulsami.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-17, 11:09 

Panowie człowiek ma kłopot a wy mu tu mądrości mnicha buddyjskiego prawicie.

To publiczne forum więc ciężko o pewnych sprawach wprost pisać. Jednak w Twoim wypadku jedyne wyjście to przejść się po kilku małych warsztatach gazowych pokazać instalację i w miłej atmosferze pogadać z gazownikiem.

Na pewno któryś w zamian za datek na sieroty zgodzi się rozwiązać Twój problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-28, 16:18 

Co można o nim powiedzieć?
Parametry typowego średniaka w swojej klasie technicznej.
Za to wyróżnia się korzystnie ceną na tle konkurencji.

Poza tym najbrzydszy pod względem estetyki reduktor jaki w życiu widziałem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-06, 16:28 

No i niby co ma wynikać z tego liknu?

Dla mnie tylko tyle że AC uruchomiło kosztowną kampanię reklamową w internecie. Podobny artykuł był na onecie.
A to z kolei świadczy że u producentów zrobił się zastój w sprzedaży. Coś złego zaczyna się dziać i próbują reagować. To wszystko.

Artykułu czytać nie ma sensu i nie czytałem go bo to typowe marketingowe odchodu nietoperza.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-11, 23:43 

Sterownik Solaris to tak na prawdę produkt innego producenta.
http://www.blueenergy.com.pl/be-advanced/

Solaris daje tylko swoją naklejkę.
Sam sterownik jest podobno technicznie jednym z lepszych na rynku.
Natomiast jak zwykle wielkie znaczenie ma dobór elementów instalacji i to ile zapłaciłeś.
Jeżeli chciałeś instalację za 2000zł a nie za 2800-3000zł to dostałeś to za co zapłaciłeś.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-08-17, 16:27 

robert-rocki napisał(a):
Witam, kupie sterownik solarisa na 6cyl!


http://www.phjacus.pl/J40-BLUE-ENERGY-6-OBD-Elektronika-p2313.html

Nazwa sterownika jest inna ale to jest ten sam sterownik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-02, 02:23 

Osobiście nigdy nie miałem kontaktu ani z firmą Energy...cośtam.... ani z jej właścicielką, jednak czytając wypowiedzi tej osoby czuję na kilometr zachłyśnięcie się technikami manipulacyjnymi rodem z NLP. Pani sposób wypowiedzi wskazuje że ma Pani mocno zmodelowany przez kogoś sposób postrzegania świata.
Informuje szanowną Panią że owe techniki działają od 3 do 9-12 miesięcy zależnie jak łatwy jest człowiek ( znaczy Pani) do manipulowania.
Potem następuje zejście na ziemie,a zaraz po tym kac.
To tak tylko dla jasności zachodzących zmian w Pani psychice.

W stosowaniu technik NLP czy podobnych manipulacji nie ma nic złego , to kolejna metoda zdowbywania klienta czy innych spraw. wszystko to pod warunkiem że człowiek nie staje się członkiem sekty NLP czy MLM czy podobnych rzeczy.

Obserwując sposób Pani pisania i formułowania wypowiedzi mogę nawet pokusić się oprzypuszczenie z jakim "trenerem-guru-bogiem " NLP sie Pani zadawała.
Jeżeli mam rację to radzę zachować ostrożność bo to bardzo niebezpieczny człowiek. Instaluje w głowie klienta mnóstwo furtek które pozwalają mu zarabiać na frajerach duże pieniądze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-07, 14:33 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-07, 15:26 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-24, 22:46 

Prawda jest taka, że instalację można zamontować zdejmując lub nie kolektor.
w obu przypadkach samochód będzie jeździł.
Zdjęcie daje większą precyzję montażu, jednak coś za coś.

Na tym forum panuje dziwny klimat że zdejmowanie kolektora to standard przy montażu gazu. A to nie jest prawda.
Ja to przyrównuję to konfiguracji nowego samochodu który chcesz sobie kupić w salonie.
Zapłacisz za każdą dodatkową rzecz ponad standardowe wyposażenie, nawet za głupie dywaniki czy inny guziczek.

Identycznie jest ze montażem gazu. Można wykupić pakiet dodatkowych usług związanych z montażem. Na przykład zdejmowanie kolektora.
Ale wszystko to są płatne osobno usługi.
Ja nie wyobrażam sobie żeby za darmo zdejmować kolektor do wiercenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-05, 00:25 

Może autor tematu poczuje się urażony ale trudno.
Montaż zrobiony jest całkiem przyzwoicie.
Zakładając z góry określony budżet nie ma szczególnych podstaw do narzekania.

A to że wykończenia są nieporobione na najwyższym poziomie?
Prawda, ale w gazie obowiązuje zasada taka sama jak w budownictwie. Najdroższe są wykończenia i drobne pierdoły.

Gazownik w trakcie roboty skalkulował że mu się przestaje opłacać i postanowił zmieścić się w budżecie.
Autor tematu był naiwny jak dziecko myśląc że dostanie super robotę ze zwykłe pieniądze.
Ani w budowlance ani w gazie cudów nie ma. Masz wymagania płacisz , płacisz, płacisz więcej .....płacisz jeszcze więcej.

Montaż gazu to jest biznes a nie robienie dobrze obcym ludziom. Brutalnie być może to jest powiedziane ale do bólu prawdziwie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-14, 17:21 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-14, 17:23 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-27, 22:02 

Wiem o tym że monter jest najważniejszy, a zaraz po nim przyzwoite wtryskiwacze ale nie przetłumaczę mu tego, nie przejdzie opcja że za instalację zapłaci praktycznie tyle ile warte jest teraz jego auto. Z drugiej strony nie ma też wielkich wymagań, przy emeryckim stylu jazdy (mam nadzieję że choć trochę to rozumiecie) ;)

Powyżej padło hasło Agis M210, jest stówe drożej, opłaca się więc zamiast Lecho? Oczywiście w połączeniu z Regami.

Montowałem kilka sztuk Lecho Eco. Instalacje działały bez większych problemów.
Jednak trzeba pamiętać że sa to sterowniki dla mało wymagających klientów.
Takiego który chce pojechać z punktu A do punktu B i tyle. Na jazdę sportową nie ma co liczyć.
System ATS jaki ma Lecho działa w miarę rozsądnie ale z reuły trzeba ręczne poprawki wprowadzić. Chociaż prawdą jest że po montażu i autokalibracji na warsztacie samochód można póścić bez jazdy na drodze. Z tym że po jakimś czasie klient i tak przyjedzie na podregulowanie.


Podsumowując system został stworzony do tanich montaży i klient musi być tego świadomy. Płaci kilka stówek mniej ale ma to swoje przełożenie na klasę instalacji gazowej.

Do starszych, prostych samochodów Lecho Eco spokojnie można montować. Do najnowszych samochodów naszpikowanych czujnikami i dziwnymi strategiami działania silnika wybrałbym coś innego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-23, 18:20 

Wymianą?
To jest jeden z bardziej zaawansowanych sterowników dostepnych na rynku.

Ja mogę Ci to obsłużyć jak masz możliwość bycia w Warszawie.
http://lpgmasters.pl/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-12-26, 06:50 

Trzeba sprawdzić temperaturę reduktora i temperaturę gazu.
Jeżeli instalacja ma blisko 100 000km to praktycznie reduktor i wtryskiwacze są do wymiany.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-10, 11:45 

Witam, potrzebuje wgrać mape do gazu ze sterownikiem marki Solarisa, dodam tylko, że ta firma specjalizuje się w instalacjach do diesli i nikt w okolicy Łukówa/Siedlec ( lubelskie ) nie ma programu do tego sterownika i nie chca sie tego podjac.. Macie jakiś pomysł gdzie mogę wgrać mapkę w okolicy?

Zdecyduj się czy mówisz o polskim sterowniku Solaris do diesla i benzyny czy innej zagranicznej firmie która też produkowała sterowniki o nazwie Solaris, które były do benzyny.

Są to dwa różne sterowniki.

Masz linka do strony polskiego producenta http://www.blueenergy.com.pl/be-advanced/ .
Próbuj skontaktować się z nim. Może Ci się uda. Powiem szczerze że mi nigdy na maila z prośbą o najnowszą wersję programu nie odpowiedział a próbowałem wielokrotnie.

Mam program do tej instalacji, znalazłem kiedyś na jakiejś dziwnej stronie internetowe. My chyba nawet rozmawialiśmy kilka dni temu telefonicznie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-23, 13:39 

Dzięki kolego za odpowiedzi. To skąd takie gówno wzięli że nikt tego nie chce ruszać ? :). Regulacja temp i obrotów przełączenia to tylko kompem ?. jaki program to oporządzi ?

Ludzie nie chcą się do tego dotykać ponieważ :

-- bardzo często nie można nawiązać komunikacji między kompem a sterownikiem
-- potrzeba znać hasło żeby cokolwiek zrobić. Hasło to często jest numer rejestracyjny samochodu albo hasło składa się z samych jedynek "1" tyle ile masz znaków w rejestracji.
-- ogólnie ten system to jest koszmar.

W Afryce tyle się z tym szmelcem namęczyłem że nie chce tego szajsu na oczy oglądać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-07-27, 15:21 

Może być GoFast, jak poczujesz że jest za słaby to to beż żadnych przeróbek wyrzucasz go i bezpośrednio podłączasz lpgtech TECH DUO https://lpgmasters.pl/sterownik-lpgtech-tech-duo/. Do tego będziesz miał bajerancki przełącznik dotykowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-08-07, 09:49 

Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie o instalacji Stag 300 za 1800zł!!

skąd się biorą tacy mistrzowie biznesu? Marnują się w gazie.
https://www.gumtree.pl/a-mechanika-auto-skup-pomoc-drogowa/praga-polnoc/tanie-instalacje-lpg-warszawa-auto-na-gaz-od-1100-zl/1001306401630910473489809
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 18 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO