Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2017-12-26, 16:04 

Dołączył(a): 2012-12-11, 09:00
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: v 40
Elektronika: Lecho mini sec
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: Alaska
Pojemność: 1783
Moc: 122
Kod Nadwozia: v40
Kod Silnika: B4184s2
Rok Produkcji: 1999
Witam. Widzę ze nie wszystko wiemy i rozumiemy ja też. W różnych instalacjach różnie podawane jest ciśnienie na listwie wtryskowej gazu. W jednych instalacjach ciśnienie na listwie CHYBA jest podawane po odjęciu podcisnienia w kolektorze ssacym w mojej instalacji czujnik cisnienia bosch wskazuje cisnienie bez różnicy podcisnienia.
0 bar próżnia
1 bar jako atmosferyczne
2 bary odpiete podcisnienie od parownika.
Dlatego przy pracującym silniku na biegu jalowym ciśnienie 1.45~1.55bar
Przy w pełni otwartej przepustnicy 2~2.1 bara

JAŁOWY
1.5bar - Podcisnienie (0.2 bar) = 1.3bar
PEDAL GAZ 100%
2.0 bar - Podcisnienie (0.9 bar)= 1.1bara
1.3 bar- 1.1bar=~0.2 bar (to wszystko wartosci okolo)
O tyle spada cisnienie wzgledem podcisnienia.

Narazie nie narzekam na parownik napewno lepszy od alaski i nie wzrasta cisnienie przy cut off. po dlugim. Obciazeniu 100%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 19:25 

Dołączył(a): 2011-12-02, 12:19
Posty: 240
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 27 razy

Auto: VW Golf 4 1.4 16V
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Matrix XJ544
Reduktor: IG1
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Silnika: AHW
Rok Produkcji: 1999
Mam pytanie :pacjent VW Touran 1.6MPI .Alaska puszcza gaz w uklad chlodzenia - po zakreceniu gazu auto kilka miesiecy jezdzi i nie wywala plynu.Wiec trza redka wymienic.Chcialbym zeby bylo plug and play i widze ze jest Alaska Nordic ciut wydajniejsza mocowo , ale tez jest Shark 1200,ktory tez podejdzie bez przerobek.Ktory bedzie lepszym wyborem?.Dodatkowo wlatuja nowe wtryski bo ktorys Magic tez niedomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 19:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27662
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2564 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Maszan napisał(a):
Ktory bedzie lepszym wyborem?

Shark 1200
Maszan napisał(a):
wlatuja nowe wtryski bo ktorys Magic tez niedomaga.




mam nadzieje, że polskie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 19:34 

Dołączył(a): 2011-12-02, 12:19
Posty: 240
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 27 razy

Auto: VW Golf 4 1.4 16V
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Matrix XJ544
Reduktor: IG1
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Silnika: AHW
Rok Produkcji: 1999
No mysle, ze Barracudy lub ACW03.Auto kolegi , ale chce mu zarekomendowac najlepsze w cenie nie powalajacej z nog.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 19:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27662
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2564 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Maszan napisał(a):
chce mu zarekomendowac najlepsze w cenie nie powalajacej z nog.

Ac W02/03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:29 

Dołączył(a): 2011-12-02, 12:19
Posty: 240
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 27 razy

Auto: VW Golf 4 1.4 16V
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Matrix XJ544
Reduktor: IG1
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Silnika: AHW
Rok Produkcji: 1999
Ok zakupione Barracuda 115 i Shark 1500 bo taki byl na stanie w Enermie w Krakowie .Pytanie na jakim cisnieniu to puscic i na jaką srednice rozwiercic dysze(tzn od jakiej zaczac kalibracje)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3635
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 459 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
tabele-doboru-dysz-wtryskiwaczy-barracuda-t45296.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 22:56 

Dołączył(a): 2012-11-09, 23:01
Posty: 373
Lokalizacja: Racibórz

Pomógł: 28 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic Jet III
Dysze: 2.2
Pojemność: 1600
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1U2
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 1998
Ja mam dysze 2.2 przy ciśnieniu 1.15
W Sharku nie zejdziesz niżej jak 1.3 więc zacznij z dyszami 2.0, zawsze możesz rozwiercić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 21:57 

Dołączył(a): 2011-12-02, 12:19
Posty: 240
Lokalizacja: Skawina

Pomógł: 27 razy

Auto: VW Golf 4 1.4 16V
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Matrix XJ544
Reduktor: IG1
Pojemność: 1390
Moc: 75
Kod Silnika: AHW
Rok Produkcji: 1999
Ok a w sterowniku jaki typ wtryskiwaczy ustawić? Sterownik Stag 300 bodajże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 553
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Hana green 1.9 ohm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-03-18, 11:54 

Dołączył(a): 2016-10-25, 14:54
Posty: 39

Pomógł: 2 razy

Auto: Dacia Logan
Elektronika: LR
Wtryskiwacze: MED pomarańczowe
Pojemność: 1600
Rok Produkcji: 2012
W tym tygodniu ten reduktor w "Jacusiu" jest w promocji i jest tańszy od Alaski :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tomasetto A-09 Nordic
PostLink | Napisane: 2018-03-18, 15:19 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3029
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 117 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
Octavian napisał(a):
W Sharku nie zejdziesz niżej jak 1.3

ot ciekawostka :D czyli cały czas coś źle robię :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO