Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trójniki /przejściówki dla Hana/Keihin typu Sylwia i GZW.
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 10:50 

Dołączył(a): 2010-07-27, 11:40
Posty: 645
Lokalizacja: Tychy

Pomógł: 42 razy

Auto: chrysler- honda crx
Elektronika: Stag- stag qbox
Wtryskiwacze: keihin - hana
Reduktor: prins - kme tur
Pojemność: 3,8 - 1,6
Rok Produkcji: 2001 -- 1991
do wtryskiwaczy keihin i hana stosujemy naszej pomysłu i produkcji przejściówki.


Załączniki:




Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 10:52 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4277
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Zawleczka jest taka sama jak do benzynowych wtryskiwaczy typu Bosch?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 10:53 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22114
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 369 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Pomysł dobry , ale w tym m62 na zdjęciu ktoś zamienił pokrywki z lewej na prawa nad dekami , przewód plusowy powinien być przysłonięty .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 10:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18191
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1020 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / Barracuda
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
a gdzie można zakupić takie przejściówki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 10:58 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4277
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Zapewne Sylwia Ci sprzeda wszystko kwestią ceny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 11:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-02-19, 22:09
Posty: 248
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: jeep 4,7 V8
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: już Hana zielone
Reduktor: KME GOLD TURBO ciś. red:1,25, program 1,19
Dysze: brak
Pojemność: 4700
Moc: 223
Kod Nadwozia: WJ/WG
Kod Silnika: V8 EVA
Rok Produkcji: 2001
Sylwia - fajne, tylko co z różnicą temperatur między pierwszym i ostatnim wtryskiem szczególnie na biegu jałowym w korkach. Węże (gaz) od silnika potrafią się zagrzać i to dość mocno. Z rozdzielacza romano temperatura gazu na poszczególne wtryski jest taka sama.
Takie moje spostrzeżenie - nie neguje tego rozwiązania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 11:48 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12117
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
ja neguje duzy rozstaw pomiedzy wtryskiwaczami, co nie znaczy ze nie mozna ich zamontowac zaraz obok siebie. bo to tak jakby montowac dwie listwy szeregowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 11:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-02-19, 22:09
Posty: 248
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: jeep 4,7 V8
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: już Hana zielone
Reduktor: KME GOLD TURBO ciś. red:1,25, program 1,19
Dysze: brak
Pojemność: 4700
Moc: 223
Kod Nadwozia: WJ/WG
Kod Silnika: V8 EVA
Rok Produkcji: 2001
caniggia napisał(a):
ja neguje duzy rozstaw pomiedzy wtryskiwaczami, co nie znaczy ze nie mozna ich zamontowac zaraz obok siebie. bo to tak jakby montowac dwie listwy szeregowo.
Czyli twierdzisz tak jak ja, iż lepszym rozwiązaniem jest romano ? A co myślisz o temperaturze ? Masz takie samo zdanie jak ja. W listwie mam zamontowany czujnik temperatury, który moim zdaniem ma minimalne przekłamania. Różnica w temperaturze może być tylko na drodze listwa - kolektor (15 cm wężyka fi 6).


Ostatnio edytowano 2010-08-13, 11:59 przez Jacur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 11:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-19, 19:06
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Krakowa

Pomógł: 1 razy

Auto: Jeep Cherokee 4.0l
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1 SM
Dysze: Białe
Pojemność: 3968
Moc: 190
Kod Nadwozia: XJ
Kod Silnika: AMC 242
Rok Produkcji: '12' 1998
Pinczer napisał(a):
Zawleczka jest taka sama jak do benzynowych wtryskiwaczy typu Bosch?


Zawleczka jest ta sama. Można zrobić takie króćce, które połączy się póżniej z Romano i nie będą takie duże i 'toporne' jak te zaprezentowane wyżej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 11:59 

Dołączył(a): 2010-07-27, 11:40
Posty: 645
Lokalizacja: Tychy

Pomógł: 42 razy

Auto: chrysler- honda crx
Elektronika: Stag- stag qbox
Wtryskiwacze: keihin - hana
Reduktor: prins - kme tur
Pojemność: 3,8 - 1,6
Rok Produkcji: 2001 -- 1991
przetestowaliśmy te trójniki w kilkudziesięciu samochodach, gł na wtryskiwahach keihin, przez kilka lat nie było żadnych problemow z różnicą temperatur,
sami jeździmy galantem który na tym rozwiążaniu przejechał ponad 100 tyś km.
spinki oczywiście z wtryskiwaczy benzynowych.
dotychczas produkowaliśmy to na nasze i zaprzyjaźnionych warsztatów potrzeby.
koszt 25zł szt (komplet-trójnik/kolanko, oring i spinka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 12:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-02-19, 22:09
Posty: 248
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 0 razy

Auto: jeep 4,7 V8
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: już Hana zielone
Reduktor: KME GOLD TURBO ciś. red:1,25, program 1,19
Dysze: brak
Pojemność: 4700
Moc: 223
Kod Nadwozia: WJ/WG
Kod Silnika: V8 EVA
Rok Produkcji: 2001
Misiek_87 napisał(a):
Pinczer napisał(a):
Zawleczka jest taka sama jak do benzynowych wtryskiwaczy typu Bosch?


Zawleczka jest ta sama. Można zrobić takie króćce, które połączy się póżniej z Romano i nie będą takie duże i 'toporne' jak te zaprezentowane wyżej.

I to by było super rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 12:12 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12117
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Jacur napisał(a):
caniggia napisał(a):
ja neguje duzy rozstaw pomiedzy wtryskiwaczami, co nie znaczy ze nie mozna ich zamontowac zaraz obok siebie. bo to tak jakby montowac dwie listwy szeregowo.
Czyli twierdzisz tak jak ja, iż lepszym rozwiązaniem jest romano ? A co myślisz o temperaturze ? Masz takie samo zdanie jak ja. W listwie mam zamontowany czujnik temperatury, który moim zdaniem ma minimalne przekłamania. Różnica w temperaturze może być tylko na drodze listwa - kolektor (15 cm wężyka fi 6).


z temp mam podobne zdanie, wyjscie wtryskiwaczy powinno byc jak najblizej siebie aby zniwelowac roznice. te roznice nie beda duze jezeli chodzi o tem, moze byc rzedu 1 stopien, moze nie byc wogole, a moze byc tez 5 stopni co da różnicę w dawce o 0,5%.
także przejedzie te 100k km i nikt nie bedzie wiedzal, ze cos jest nie tak.
zakladamy blisko siebie, nie musimy sie martwic czy bedzie dobrze czy zle.
nawet w listwie jest tak, co zauwazylem u siebie na poprzednich wtryskach, ze zawsze pierwszy od zasilania byl najbardziej brudny, ostatni najmniej.

[ Dodano: 2010-08-13, 13:13 ]
25*6 =150 anyway.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-19, 19:06
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Krakowa

Pomógł: 1 razy

Auto: Jeep Cherokee 4.0l
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1 SM
Dysze: Białe
Pojemność: 3968
Moc: 190
Kod Nadwozia: XJ
Kod Silnika: AMC 242
Rok Produkcji: '12' 1998
Taniej wychodzi kupić listwy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 12:53 

Dołączył(a): 2010-07-27, 11:40
Posty: 645
Lokalizacja: Tychy

Pomógł: 42 razy

Auto: chrysler- honda crx
Elektronika: Stag- stag qbox
Wtryskiwacze: keihin - hana
Reduktor: prins - kme tur
Pojemność: 3,8 - 1,6
Rok Produkcji: 2001 -- 1991
tu nie chodzi o zejście z ceną, tylko są samochody gdzie jest zalecane bliskie dojście z wtryskiwaczem, lub druga opcja - nie ma miejsca na całą szyne.
ogólnie korzysamy z szyn ale jak jest potrzeba wtedy posilkujemy się trójnikami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-13, 13:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22063
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
fajne wykonanie, faktycznie w niektórych rozwiązaniach może być przydatne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO