Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 15:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-17, 18:19
Posty: 91
Lokalizacja: Poznań / Konin

Pomógł: 2 razy

Auto: KIA Optima
Pojemność: 2000
Moc: 274
Macie już jakiś termin jako tako ustalony z oficjalnym wystartowaniem ?
Np plus minus koniec września 2016r ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 15:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Np: VW, Mercedes, Audi. Chodzi bardziej o kształt a nie o konkretny numer na pompie.
Ale się dziś naprodukowałem :lol:


Załączniki:
P3.jpg
P3.jpg [ 64.41 KiB | Przeglądane 1103 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 17:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22816
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
A co ma do rzeczy kształt pompy?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-05, 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Struna napisał(a):
A co ma do rzeczy kształt pompy?

A czemu właśnie nie kształt ?
Jest pytanie: czy w moim aucie będzie system działał ?
Odpowiedź : popatrz na pompę w swoim aucie, i jeżeli jest taka jak na zdjęciach, to znaczy że będzie.
Nie wiem jak taki temat można prościej wyjaśnić.
Ale może ktoś ma lepszy pomysł ??

Kozak_Barabasz napisał(a):
Macie już jakiś termin jako tako ustalony z oficjalnym wystartowaniem ?
Np plus minus koniec września 2016r ?

Z naszych planów i harmonogramów wynika, że termin rozpoczęcia sprzedaży to jest wrzesień. Pewnie raczej nie początek, ale tego nie przesądzam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-06, 14:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2059
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 135 razy

Auto: KIA
Elektronika: OPTIMA NANO+TAP3-01
Wtryskiwacze: MATRIX HS
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1400
Moc: 109
Rok Produkcji: 2015
czyli jest szansa na 2016 rok.
V i VI gen. będzie dostępna równocześnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-06, 21:35 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 961
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Jaką maksymalnie moc będzie obsługiwać pompa lpg , czy to będzie więcej niż na przykład vialle lpi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-06, 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
ghost2255 napisał(a):
V i VI gen. będzie dostępna równocześnie?

Są takie plany, ale dokładniej będzie wiadomo w sierpniu. Nie wszystko tylko od nas zależy.
croma1 napisał(a):
Jaką maksymalnie moc będzie obsługiwać pompa lpg , czy to będzie więcej niż na przykład vialle lpi

Też się nad tym zastanawiam i jeszcze nie mam zdania, a raczej wyników kilku testów.
Właśnie do Audi założyłem nową elektronikę i jak dostanę od naszych konstruktorów najnowszą wersję oprogramowania, to będę coś wiedział więcej. To że auto nawet dobrze jeździ, to jeszcze nie oznacza że tak będzie jeździć długo. Jak będę miał potwierdzone wyniki, to coś napiszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-09, 11:48 

Dołączył(a): 2016-06-09, 20:16
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Czekam z niecierpliwością która firma wypuści wtrysk bezpośredni do silników Audi BHZ, CDLA, CDLC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-15, 12:49 

Dołączył(a): 2011-04-25, 07:06
Posty: 115

Pomógł: 2 razy

Auto: Giulietta 1.4,delta 1.8tb
Elektronika: Lpgtech 224.
Wtryskiwacze: baracuda
Reduktor: KME Silver 8mm
Dysze: a po co?
Pojemność: 1.4
Moc: 183 KM i 200 KM
Rok Produkcji: 2011i 2013
DGItech napisał(a):
A czemu właśnie nie kształt ?
Jest pytanie: czy w moim aucie będzie system działał ?
Odpowiedź : popatrz na pompę w swoim aucie, i jeżeli jest taka jak na zdjęciach, to znaczy że będzie.
Nie wiem jak taki temat można prościej wyjaśnić.
Ale może ktoś ma lepszy pomysł ??


Ale te pompy są montowane w różnych markach a każda firma ma różną filozofię wysterowania ciśnienia.
Jakie graniczne wartości ciśnienia są wymagane?
No i nurtuje mnie jak poradziliście sobie z korkami gazowymi po postoju w listwie paliwowej.
Przepompowywany jest lpg przez listwę? Czy zbijacie ciśnienie i dopiero jest dobijane ciśnienie /lub wcale/
Bo te dodatkowe nawierty w pompie by na to wskazywały


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-21, 09:44 

Dołączył(a): 2010-05-29, 09:59
Posty: 728
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 0 razy

Auto: brak
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: brak
Moc: brak
Kod Nadwozia: brak
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: brak
Czy Insignia 2.0T 250 KM jest na rozkładzie? Testujecie może? Zamierzacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-22, 10:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Jak pisałem wcześniej, nie chcę się wypowiadać jak rozwiązaliśmy poszczególne problemy. Ogólnie mówiąc, aby wszystko działało poprawnie, elektronika musi wspomagać mechanikę a mechanika nie może walczyć z podstawowymi prawami fizyki.
Obecne rozwiązania w autogazie, nie zawsze spełniają ten warunek :) .

Insigni jeszcze nie testowałem, ale 250 KM to raczej nie jest duży wyczyn.
Jak przy okazji zobaczę jaka tam jest pompa HP, to napiszę więcej.
Zgodnie z założeniami, nasz system ma obsługiwać wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem i na dziś nie widzę aby tak nie było.

Od przyszłego tygodnia, będziemy testować następne modyfikacje mechaniki i elektroniki. Musze przyznać, że od rozwiązań, które pokazaliśmy na Targach w Warszawie sporo się zmieniło, a to już nie były pierwsze projekty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-23, 07:00 

Dołączył(a): 2015-05-25, 19:38
Posty: 33

Pomógł: 2 razy

I jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje .
Co będzie jak pompa zacznie tracić szczelność i lpg zacznie przedostawać się do komory odpowietrzania silnika? Czy testowaliście taká ewentualność? Z benzyną to też problem ale większość poprostu trafia do oleju.
A jak zachowa się lpg w takim przypadku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 09:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
To jest ciekawy problem, ale jeszcze do niego nie doszliśmy. Dopiszę ten punkt do listy testów.
Do tej pory nie znalazłem pompy, która by nie była szczelna. Szukałem po zaprzyjaźnionych warsztatach i nic nie mieli. Producent pomp twierdzi, że pompa jest praktycznie bezawaryjna i powinna wytrzymać całe życie auta.

Jak ktoś ma jakąś uszkodzoną pompę HP, to chętnie odkupię do testów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 11:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1083
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
piotriix01 napisał(a):
I jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje .
Co będzie jak pompa zacznie tracić szczelność i lpg zacznie przedostawać się do komory odpowietrzania silnika? Czy testowaliście taká ewentualność? Z benzyną to też problem ale większość poprostu trafia do oleju.
A jak zachowa się lpg w takim przypadku?


Obstawiam że odparuje jak silnik sie rozgrzeje do swojej temperatury pracy.

A frakcje olejowe zostaną w oleju zmieniając jego właściwości....

Benzyna rozpuszcza olej, a co z LPG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 14:06 

Dołączył(a): 2015-05-25, 19:38
Posty: 33

Pomógł: 2 razy

Mam taką pompę nieszczelna.pisz na prv

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO