Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 14:10 

Dołączył(a): 2015-05-25, 19:38
Posty: 45

Pomógł: 2 razy

metalic69 napisał(a):
piotriix01 napisał(a):
I jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje .
Co będzie jak pompa zacznie tracić szczelność i lpg zacznie przedostawać się do komory odpowietrzania silnika? Czy testowaliście taká ewentualność? Z benzyną to też problem ale większość poprostu trafia do oleju.
A jak zachowa się lpg w takim przypadku?


Obstawiam że odparuje jak silnik sie rozgrzeje do swojej temperatury pracy.

A frakcje olejowe zostaną w oleju zmieniając jego właściwości....

Benzyna rozpuszcza olej, a co z LPG?

Odparuje lpg to jest jasne ale stworzy też potencjalna mieszaninę wybuchowa dla lpg niektóre źródła podają ,że jest to powyżej 2℅ i może być bum.A przy tak rozbudowanych układach odpowietrzajácych to nie wróży nic dobrego

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 14:16 

Dołączył(a): 2015-05-25, 19:38
Posty: 45

Pomógł: 2 razy

DGItech napisał(a):
To jest ciekawy problem, ale jeszcze do niego nie doszliśmy. Dopiszę ten punkt do listy testów.
Do tej pory nie znalazłem pompy, która by nie była szczelna. Szukałem po zaprzyjaźnionych warsztatach i nic nie mieli. Producent pomp twierdzi, że pompa jest praktycznie bezawaryjna i powinna wytrzymać całe życie auta.

Jak ktoś ma jakąś uszkodzoną pompę HP, to chętnie odkupię do testów.

Producent gwarantować może wszystko ale po forach VW widać co innego.A często użytkownicy nie sá świadomi cieknácej pompy aż do momentu aż im olej bagnetem wypływa .Producent zastrzega również ,że nie może być więcej niż 10 ℅ biokomponentów w paliwie a jak jest w naszym paliwie to chyba nikt nie wie

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 16:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
piotriix01 napisał(a):
Odparuje lpg to jest jasne ale stworzy też potencjalna mieszaninę wybuchowa dla lpg niektóre źródła podają ,że jest to powyżej 2℅ i może być bum.A przy tak rozbudowanych układach odpowietrzających to nie wróży nic dobrego

Z tym bum to raczej spokojnie. Moim zdaniem sytuacja jest dużo bardziej komfortowa a niżeli na benzynie.
1. Przy nieszczelnej pompie, musi nastąpić korekcja sterowania - potencjalny check engine.
2. Gaz który się dostanie do oleju natychmiast odparuje i przez system odpowietrzania dojdzie do kolektora dolotowego. Zmienią się korekty wtrysku - potencjalny check engine.
3. Pompa podczas dostosowywania do gazu przechodzi testy szczelności. Jeżeli pompa nie będzie szczelna, to problem wyjdzie przed załączeniem gazu.
4. Dodatkowo, można pewnie jakoś to zabezpieczyć w sterowniku gazu - temat przemyślę i przetestuję.
Czyli sytuacja jest raczej teoretyczna, aczkolwiek można i trzeba się nad nią zastanowić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-24, 21:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3163
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 179 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
DGItech napisał(a):
Zmienią się korekty wtrysku - potencjalny check engine.

i tu jest problem bo wszystkie sterowniki z OBD będą tak długo czarowały żeby się czek nie zapalił nigdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 05:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
dariusz105 napisał(a):
i tu jest problem bo wszystkie sterowniki z OBD będą tak długo czarowały żeby się czek nie zapalił nigdy.

To nie jest problem, bo jeżeli sterownik benzyny czeka nie zaświeci, to zaświeci go sterownik gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 06:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Wszystkim zainteresowanym zamontowaniem instalacji gazu ciekłego do swego GDI, FSI, TSI założyliśmy skrzynkę mojedgi@dgi.pl


Zgłaszajcie swoje auta, zobaczymy od jakiej marki wystartować i co powinniśmy przygotować w pierwszej kolejności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 07:07 

Dołączył(a): 2015-05-25, 19:38
Posty: 45

Pomógł: 2 razy

DGItech napisał(a):
Wszystkim zainteresowanym zamontowaniem instalacji gazu ciekłego do swego GDI, FSI, TSI założyliśmy skrzynkę mojedgi@dgi.pl


Zgłaszajcie swoje auta, zobaczymy od jakiej marki wystartować i co powinniśmy przygotować w pierwszej kolejności.

Cenę

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 07:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
O cenach pisałem wcześniej i cena się pojawi jak cała instalacja będzie gotowa. Na dziś wiadomo tylko że ma być najlepsza na rynku.
Zgłoszenie auta na mai,l to wyłącznie temat techniczny i nie jest to żadne zobowiązanie do czegokolwiek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 16:36 

Dołączył(a): 2016-07-25, 16:35
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Valtec
Pojemność: 1781
Moc: 163
Kod Nadwozia: 8e
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
A jak wygląda sprawa z autami po modyfikacjach typu wiekszę turbo itp?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-25, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Tak jak pisałem wcześniej, jeszcze jesteśmy w trakcie testów, ale na teraz nie widzę żadnych ograniczeń mocy, turbo itd.
Sporo mamy drobnych modyfikacji oprogramowania i przez to są drobne opóźnienie, ale zaraz wszystko skompletujemy i powinny wyjść jakieś ewentualne ograniczenia.
Na dziś raczej skłaniam się do stwierdzenia - wszystko co jeździ na benzynie, jeździ też na gazie ciekłym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-26, 07:13 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 696
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
DGItech napisał(a):
zamontowaniem instalacji gazu ciekłego do swego GDI, FSI, TSI

A inne np jts, TBI, ecoboost jest szansa od razu czy najpierw najpopularniejsze a później reszta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-26, 07:27 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 701
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3t/9-5 2,3T/525i
Elektronika: Stag 300+/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2000Gr/Dragon
Reduktor: R01Red/2xSilver
Pojemność: 2298/2298/2497
Moc: 220/220/218
Kod Silnika: B235L/B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2002/2004/2006
DGItech napisał(a):
Wszystkim zainteresowanym zamontowaniem instalacji gazu ciekłego do swego GDI, FSI, TSI założyliśmy skrzynkę mojedgi@dgi.pl


Zgłaszajcie swoje auta, zobaczymy od jakiej marki wystartować i co powinniśmy przygotować w pierwszej kolejności.

BMW N54?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-26, 08:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
p@sik napisał(a):
A inne np jts, TBI, ecoboost jest szansa od razu czy najpierw najpopularniejsze a później reszta?

Aby coś zaplanować, trzeba najpierw zebrać informacje a potem ułożyć jakiś plan. Teraz zbieramy dane.

niemand napisał(a):
BMW N54?

Wszystkie z bezpośrednim wtryskiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-27, 12:23 

Dołączył(a): 2016-07-25, 16:35
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Valtec
Pojemność: 1781
Moc: 163
Kod Nadwozia: 8e
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
To czekam na informacje.
Liczę że w końcu będe mógł przesiąść się na coś nowszego z bezpośrednim wtryskiem i mieć możliwość zwiększyć moc mając lpg.
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-07-28, 15:07 

Dołączył(a): 2010-05-29, 09:59
Posty: 729
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 0 razy

Auto: brak
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: brak
Moc: brak
Kod Nadwozia: brak
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: brak
Tak trochę z innej beczki, czy problem zasyfiajacych sie zaworów w bezpośrednim został jakos rozwiązany przez producentow czy tylko niektóre posiadaja dodatkowe wtryskiwacze benzyny w kolektorach?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO