Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Ponieważ jeszcze nie ma na Forum działu z 6-ą Generacją ani firmy DGI, tu opiszę naszą instalację DGI LCC - wtrysk gazu ciekłego do silnika z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Tak to wyglądało na Targach.
Termin wprowadzenia do sprzedaży - 4 kwartał 2016
Cena - mocno konkurencyjna do obecnie dostępnych na rynku


Załączniki:
TSI 2.0.jpg
TSI 2.0.jpg [ 243.11 KiB | Przeglądane 2548 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom Targów za podzielenie się doświadczeniami z montażu podobnych instalacji.
Dziękuję również za pomysły rozwiązań problemów z którymi się borykają instalatorzy, przy montażu instalacji konkurencji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 998
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 66 razy

Auto: Peugeot 106 / 106
Elektronika: StaG + TAP/ Stag100
Wtryskiwacze: EkoPower/ mikser
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T / 1.1
Moc: 210 / 60
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Czekam na opis...


wyfapane z Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-10-02, 18:04
Posty: 275
Lokalizacja: Regensburg

Pomógł: 29 razy

Auto: S430 ML350 Cayenne S Tipt
Elektronika: Prins/Kme Nevo Kme Nevo
Wtryskiwacze: Keihin/Hana/Hana
Reduktor: Prins/Kme twin/Kme Twin
Pojemność: 4266/ / 3498/4511
Moc: 279/272/340
Tylko pogratulowac odwagi! Narescie jakas alternatywa dla Prinsa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-23, 21:31
Posty: 364
Lokalizacja: Cz-wa/Rudniki tel.500 247 100

Pomógł: 45 razy

Auto: BMW X5
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Twin
Dysze: brak
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: E53
Kod Silnika: M62TU
Rok Produkcji: 2002
Fajne rozwiązanie z pompą gazu poza zbiornikiem, poczekamy do końca roku i zobaczymy, z mojej strony życzę sukcesu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Był jeszcze jeden wózek, ale ten silnik zostawimy na później. Muszę jeszcze trochę więcej testów zrobić.


Załączniki:
RS6.jpg
RS6.jpg [ 224.65 KiB | Przeglądane 2503 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-10-02, 18:04
Posty: 275
Lokalizacja: Regensburg

Pomógł: 29 razy

Auto: S430 ML350 Cayenne S Tipt
Elektronika: Prins/Kme Nevo Kme Nevo
Wtryskiwacze: Keihin/Hana/Hana
Reduktor: Prins/Kme twin/Kme Twin
Pojemność: 4266/ / 3498/4511
Moc: 279/272/340
Audi RS6 C6 5.0 V10 TFSI 580 KM... Jak na rodzinne kombi to jest potwor!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 10:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Tu jest bardzo ogólny schemat instalacji DGI LCC.
Aby konkurencja miała jasność w tym temacie, to już na początku wyjaśniam że układ został zgłoszony do Urzędu Patentowego (oczywiście w dokładniejszej formie) :) .
Podstawowe założenia:
- zbiornik i wielozawór standard - wszystkie zbiorniki które są na rynku, można zamontować do tej instalacji
- pompa na zewnątrz zbiornika - nie trzeba przykrywać zbiornika kocami, aby wygłuszyć dźwięk pompy


Załączniki:
6G.jpg
6G.jpg [ 121.93 KiB | Przeglądane 2440 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
Moje porównanie IV i IV zamontowanej w 6 Generacji - hasłowo bez większych opisów.

Instalacji LPG IV Generacji - Wtrysk gazu w fazie gazowej

- Spadek mocy związany z wydajnością i termiką reduktora - awaryjność
- Duża średnica przewodów doprowadzających gaz
- Ingerencja w układ hłodzenia silnika - dodatkowe grube przewody do grzania reduktora
- Opóźnienia czasowe wtryskiwaczy fazy gazowej - brak możliwości dokładnego odwzorowania sterowania benzyną
- Duży skok nurnika wtryskiwacza - szybkie zużywanie się wtryskiwaczy
Ponadto :
- Dodatkowe zużycie benzyny
- Duże moce procesorów sterowników autogazu, potrzebne do "oszukania" komputera benzyny.

Instalacji LPG VI Generacji - Wtrysk gazu w fazie ciekłej do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa

- Nie ingeruje w układ chłodzenia auta
- Prosta regulacja układu zasilania gazem - software DGI
- Poprawa emisji spalin - redukcja toksyczności

WADY

- Hałas pompy - Nie w systemach DGI ! - pompa zewnętrzna


Ostatnio edytowano 2016-04-10, 11:09 przez DGItech, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 23799
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1987 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
DGItech napisał(a):
Duże moce procesorów sterowników autogazu, potrzebne do "oszukania" komputera benzyny.


no dobrze a co ECU Pb na to przy VI generacji?
wyłączamy mu myślenie?
jakoś trzeba go "wykiwać" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 11:20 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
ECU Pb ma robić swoje, tożsamości nie można mu zabierać. Ma się tylko nie czepiać ciśnienia, troszkę innego i dlatego emulacja. Na tych schematach jest to chyba uproszczone dla przejrzystości, ale na pewno jest...tak sądzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 15:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 82
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 3 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
KMS napisał(a):
ECU Pb ma robić swoje, tożsamości nie można mu zabierać. Ma się tylko nie czepiać ciśnienia, troszkę innego i dlatego emulacja. Na tych schematach jest to chyba uproszczone dla przejrzystości, ale na pewno jest...tak sądzę.

Dokładnie tak + dyskusja z pompą benzyny, aby zbytnio nie szalała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 998
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 66 razy

Auto: Peugeot 106 / 106
Elektronika: StaG + TAP/ Stag100
Wtryskiwacze: EkoPower/ mikser
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T / 1.1
Moc: 210 / 60
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Podoba mi się zewnętrzna pompa....w końcu rozwiązanie z sensem...


wyfapane z Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 16:37 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 1734
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 93 razy

Auto: Volvo S80T6/Toyota Previa
Elektronika: LpgTech326/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: GOLD GT/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2800/2400
Moc: 272/132
Kod Nadwozia: ?/TCR11
Kod Silnika: B6284T/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1999/1997
DGItech napisał(a):
układ został zgłoszony do Urzędu Patentowego (oczywiście w dokładniejszej formie) :) .


Przez jaki podmiot ?
(Twórca? Zgłaszający/Uprawniony?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TSI - DGI LCC 6 Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-10, 17:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3379
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
DGItech napisał(a):
Aby konkurencja miała jasność w tym temacie, to już na początku wyjaśniam że układ został zgłoszony do Urzędu Patentowego


Mikaell napisał(a):
Przez jaki podmiot ?


Pewno przez Westport, bo zastrzegli wszystko co można było zastrzec a ci z DGI może i zanieśli ale mają słabego rzecznika, skoro zaniósł do urzędu coś bezwartościowego, bo co mogli zastrzec? Podawanie paliwa wtryskami?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO