Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 01:04 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Tak, ogarne ci lepiej cos co juz ci dziala. A to ze nie ma aut to zle podjescie. Instalacja jest wadliwa o czym niewielu wie. Gdzie jest wada hmmm trzeba wymyslic a producenci dalej brną w slepą uliczke bo sami nie rozumieja w wiekszosci skad to wynika. I dzięki braku wiedzy lub braku rozwiazania brną w pudrowanie syfa myslac ze to panaceum na problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 22:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3685
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 204 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
psooya napisał(a):
producenci dalej brną w slepą uliczke bo sami nie rozumieja w wiekszosci skad to wynika

no mi to wygląda na celowe "postarzanie produktu" tak aby z kilkanaście lat nie było nic starszego na drogach niż 10 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 22:56 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Nad tym czuwa ministerstwo a nie lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-08, 23:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
wiek się przesuwa ,kiedyś w wojsku się śpiewało że dziewczyna lat 20 to pęki białych róż a dziewczyna lat 30 to stare pudło już a teraz jak jest?

identycznie jest z wiekiem aut ,kiedyś auto 10 lat to nówka sztuka a teraz to roczne już po przejściach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 01:17 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Vw gruz juz w aso


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 13:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 753
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Jeżeli chodzi o spadki ciśnienia o 0.30 bar to przy takiej mocy oraz biorąc pod uwagę konstrukcję kołyskową(klapkową) , która jest odporna na zabrudzenia. Jest to z pewnością bardzo dobry wynik. Można pokusić się o reduktor z regulatorem tłoczkowym (trzpieniowym) gdzie spadki ciśnienia będą na pewno mniejsze , ale będzie trzeba często czyścić regulator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-09, 17:01 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Można prosić o sprecyzowanie parametrów i spadków ciśnienia dla tego reduktora w funkcji mocy i ilości cylindrów/przepływu?
Niestety będę musiał go wymienić na coś stabilniejszego bo nie spełnia moich oczekiwań :/ Wyląduje w czymś 200KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 07:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 753
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 30 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Przecież moc nigdy nie jest wyznacznikiem zapotrzebowania na paliwo. Wszystko się zmienia w zależności od ilości cylindrów i zapotrzebowania na paliwo danego silnika. Jeżeli 0.30 bar robi ci problem to trzeba szukać większych wtrysków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 07:36 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Optima napisał(a):
Przecież moc nigdy nie jest wyznacznikiem zapotrzebowania na paliwo. Wszystko się zmienia w zależności od ilości cylindrów i zapotrzebowania na paliwo danego silnika

ktoś kiedyś zagazował star 660 i moc ok 100KM a paliwo wiadrami trzeba lać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 08:43 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Optima napisał(a):
Przecież moc nigdy nie jest wyznacznikiem zapotrzebowania na paliwo. Wszystko się zmienia w zależności od ilości cylindrów i zapotrzebowania na paliwo danego silnika. Jeżeli 0.30 bar robi ci problem to trzeba szukać większych wtrysków.

Niestety nic mi to nie da mam za ciasny slot czasowy i albo gora albo dół. Większe wtryski zabiją mi dół. Takie nam fanaberie ale jest to do zrobienia.
Czy mozna dostac wykres przeplywu najlepiej w g/s w funkcji spadku? Skoro mam przy 270km spadek 0.3 to przy 320 zadeklarowanych bedzie z 0.5 bara. Nie ma szan by to jezdzilo. Lepiej napisac, że redek jest super do 200km a powyzej trzeba liczyc się z dużymi spadkami. O 320 raczej mozna zapomniec. Wiec wydaje mi sie ze reklamacja raczej jest zasadna. Rozumiem, ze nie widzicie zasadnosci i pozostaje zmiana auta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-12, 21:35 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2327
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 125 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
psooya napisał(a):
Takie nam fanaberie ale jest to do zrobienia.

To opowiedz jak zrobisz. Czy dobrze zrozumiałem, że chodzi o 2GR-FE ?
psooya napisał(a):
O 320 raczej mozna zapomniec. Wiec wydaje mi sie ze reklamacja raczej jest zasadna. Rozumiem, ze nie widzicie zasadnosci i pozostaje zmiana auta?

Tak to widzę :-)
PS. Własnie w 300konnym aucie wymieniłem Prinsa (335KM?) na KME Extrema (400KM?) i zaczęło działać ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 00:00 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Zmienie reduktor i bedzie śmigać tak wlasnie zrobie. Mysle czy gokd gt cze extreme.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 10:49 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5733
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
psooya napisał(a):
Lepiej napisac, że redek jest super do 200km

Przecież Shark 1500 jest do 200, to po co im drugi? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 11:31 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Pytaj alexa nie mnie. 320km to można tylko z usmiechem przyjąć. Zapowiadalo sie niezle a wyszlojak zawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 12:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1715
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 107 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Gold GT też może się nie wyrobić. Magic III Power na dwóch wyjściach??


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO