Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 12:38 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5652
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 231 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
No, ja raz miałem z GT do czynienia i w wolnossących 170 kuniach nie robił szału i nie był to Jeep. Doniesienia na forum tez są różne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1663
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 104 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
mcjezioro napisał(a):
GT do czynienia i w wolnossących 170 kuniach

Dziwne. Do takiej mocy,to zazwyczaj daję Tura i daje radę. Gold GT w turbo do 250KM też powinien wyrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 14:01 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5652
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 231 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Może się trafił jakiś wadliwy, ale to niestety jest chyba największa przypadłość rodzimych produktów. Przeważnie rewelacja, ale wystarczy źle trafić i krew zalewa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 14:40 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Dla mnie też jeżeli produkt mnie zrazi to robie rewolucje, poruszam niebo a ziemie... A znajac polaków wady produktów sa spowodowane oszczednosciami..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 17:38 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1005
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Dlatego twin chyba pozostaje ale mo nie wejdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 19:20 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 362

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
A Magic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 20:59 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1005
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Ten tlok mnie przeraża


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 22:14 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 362

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
A który twin - KME czy AC?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-13, 23:30 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1005
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Twin od kme. Od ac to polegnie i tez 200km to jest bezpieczna sprawdzona wartosc. Przy czym 220 -240 w r4 nie obrobi ale 200 w v6 juz bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-14, 06:12 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2294
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 124 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Ja tam tradycyjnie wolę Extrema.
Ale słusznie, że nie idziesz w Golda GT gdyż wg mojego subiektywnego doświadczenia jest on dość podobny wydajnościowo do Turbota.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-14, 10:30 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
U mnie Extreme od początku nie dawał rady z deklarowanymi 272 koniami w R6 z dwoma dmuchawkami.
Wymiana na wydajniejszy regulator pomogła - obskoczył te 272 kuce, ale potem sterydów nieco autko dostało ( jakieś 310 kuca ) i niestety ten wydajniejszy regulator poległ.

Ale - niedawno zamontowałem najnowszą/zmienioną wersję membrany i zupełnie innej konstrukcji regulator, no i bajka. W końcu mogę do odcinki jechać na gazie. Owszem, przy "mocnym" cut-off pompuje się nieźle, ale nie na tyle aby wtryskiwacze tego nie ogarnęły.

Reasumując - jeśli Extreme ma być "mocny", to koniecznie z tym całkiem nowego typu regulatorem i membraną.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-06-17, 18:14 

Dołączył(a): 2009-07-05, 22:42
Posty: 91
Lokalizacja: LLE****

Pomógł: 0 razy

Auto: VOLVO S40
Elektronika: STAG-300-4 ISA2
Wtryskiwacze: Hana H2000, FL-02
Reduktor: AC R01
Dysze: A+
Pojemność: 2.0T
Moc: 163KM
Kod Nadwozia: VS
Kod Silnika: B4204T3
Rok Produkcji: 2003
Struna napisał(a):
U mnie Extreme od początku nie dawał rady z deklarowanymi 272 koniami w R6 z dwoma dmuchawkami.
Wymiana na wydajniejszy regulator pomogła - obskoczył te 272 kuce, ale potem sterydów nieco autko dostało ( jakieś 310 kuca ) i niestety ten wydajniejszy regulator poległ.

Ale - niedawno zamontowałem najnowszą/zmienioną wersję membrany i zupełnie innej konstrukcji regulator, no i bajka. W końcu mogę do odcinki jechać na gazie. Owszem, przy "mocnym" cut-off pompuje się nieźle, ale nie na tyle aby wtryskiwacze tego nie ogarnęły.

Reasumując - jeśli Extreme ma być "mocny", to koniecznie z tym całkiem nowego typu regulatorem i membraną.


Jak poznać te z nowym regulatorem i membraną?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-06-23, 10:14 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
O ile producent tego jakoś nie oznaczy, to jedynie rozkrecenie reduktora pozwala na weryfikację typu użytego regulatora/membrany.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-06-23, 21:29 

Dołączył(a): 2009-07-05, 22:42
Posty: 91
Lokalizacja: LLE****

Pomógł: 0 razy

Auto: VOLVO S40
Elektronika: STAG-300-4 ISA2
Wtryskiwacze: Hana H2000, FL-02
Reduktor: AC R01
Dysze: A+
Pojemność: 2.0T
Moc: 163KM
Kod Nadwozia: VS
Kod Silnika: B4204T3
Rok Produkcji: 2003
Struna napisał(a):
O ile producent tego jakoś nie oznaczy, to jedynie rozkrecenie reduktora pozwala na weryfikację typu użytego regulatora/membrany.


To nie dobrze bo producent nie raczy odpowiedzieć na emaila z pytaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO