Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20033
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1171 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
rzeczywiście, aczkolwiek wolałbym oddzielny zaworek jak w zavoli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:49 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
w sensie, że na zewnątrz a nie w podciśnienie - tak ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20033
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1171 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
dokładnie tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:59 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
w sumie patrząc na konstrukcję reduktora to nie było by to problematyczne w wykonaniu. Jeden odwiert do kanału gazowego fazy lotnej, nagwintować i wkręcić zaworek jak w Zavoli.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 12:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20033
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1171 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
jeśli zaworek ma nawet minimalna nieszczelność i jest podłączony do kolektora to podciiśnienie dodatkowo wyciaga gaz...

dlatego wolę rozwiązanie z zavoli, dodatkowo mam nawet zaślepiony ten zaworek ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 13:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Marcin L napisał(a):
dlatego wolę rozwiązanie z zavoli, dodatkowo mam nawet zaślepiony ten zaworek

to w zasadzie jak byś go nie miał... a to chyba nie o to chodzi :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 18:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-17, 08:38
Posty: 1336

Pomógł: 40 razy

Auto: Seat Toledo II
Elektronika: OPTIMA Expert
Wtryskiwacze: Barracuda 115 + Alex 360
Reduktor: Shark 1200
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1999
Badaliście jakie ten reduktor ma spadki ? Mam 1200mb i z 1.2bar na 0.9 przy bucie , a przy mocno rozgrzanym na 0.85.

Trzyma ciśnienie niezależnie od temperatury i ciśnienia w butli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 18:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 439
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 25 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: SKY MAX /SKY MAX
Wtryskiwacze: PRINCE/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
zoltar napisał(a):
Badaliście jakie ten reduktor ma spadki ? Mam 1200mb i z 1.2bar na 0.9 przy bucie , a przy mocno rozgrzanym na 0.85.

Czy piszesz o reduktorze z tematu który pokazał Mikaell?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 18:32 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8788
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Strona wody i gazu mocno przypomina prinsa, klapka powinna wyleczyc bolaczki zacinania od syfu, jednak chyba deko pogorszy walory stabilnosci. Potestujecie biedzie wiadomo, na oko wyglada bardzo fajnie. Wie ktos jak ma sie przedstawiac cena ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-09, 18:39 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17448
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1019 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
wg mnie lepiej wykonany od prinsa więc i kosztować powinien więcej . Dobroć powinna kosztować!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-04-11, 07:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 712
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
O ceny proszę pytać u dystrybutorów. Na razie jeszcze reduktor nie dostępny w sprzedaży jak tylko będzie dostępny napiszę o tym na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-05-16, 11:56 

Dołączył(a): 2014-08-20, 20:24
Posty: 258

Pomógł: 6 razy

Auto: Renault
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: tech
Reduktor: kme
Dysze: 3.2
Pojemność: 2000
Mam pytanie do testujacych owy reduktor. Jak sie spisuje, jakies sugestie. Do jakiej mocy obskoczy turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-05-16, 14:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8718
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 473 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
temat odkopany - pierwszy raz widze,
znalazlem feler , dzwigienka jest zle zaprojektowana ,podobnie jak Palacarze jest oslabiona przez okragle wyciecie i moze sie wyginac,
na szczescie mozna to naprawic przez zmiane dziwigienki ,
chociaz wrezowanie konca trzpienia na membranie sugeruje,ze to jednak jakies prototypy w fazie testow ,bo dzieki frezowaniu nie trzeba podcinac dzwigienki na okraglo,

chetnie zobacze jak to rozwiazano w produkcie finalnym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-05-17, 14:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 712
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
KGB napisał(a):
temat odkopany - pierwszy raz widze,
znalazlem feler , dzwigienka jest zle zaprojektowana ,podobnie jak Palacarze jest oslabiona przez okragle wyciecie i moze sie wyginac,
na szczescie mozna to naprawic przez zmiane dziwigienki ,
chociaz wrezowanie konca trzpienia na membranie sugeruje,ze to jednak jakies prototypy w fazie testow ,bo dzieki frezowaniu nie trzeba podcinac dzwigienki na okraglo,

chetnie zobacze jak to rozwiazano w produkcie finalnym

Akurat tu się mylisz nie wygniesz jej tak łatwo jak się wydaje, zapewniam. Konstrukcja jest już bardzo długo testowana.Jest to co najmniej 6 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-05-17, 14:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Optima, będzie zmiana na zewnętrzny zawór bezpieczeństwa ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO