Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-08-07, 12:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 712
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Oczywiście, że tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-17, 12:18 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 345

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Czy taki reduktor obsłuży 260-270KM w Foresterze Turbo? Czy lepiej iść w coś sprawdzonego? Obecny reduktor padł po 6kkm...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-20, 10:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 712
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Reduktor spełni swoje zadanie w tym aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-20, 16:49 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 345

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Super, dziękuję za informację. Obecnie ciśnienie na reduktorze wynosi 1,6 bar tuż po odpaleniu, po kilku min pracy 1,48-1,52. W mapie wpisana wartość 1,3. Czy powinienem modyfikować wpisane ciśnienie w mapie, czy zostawić narazie jak jest i dać się "ułożyć" reduktorowi licząc na spadek wart na reduktorze, jak to było pisane wcześniej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 06:01 

Dołączył(a): 2015-10-14, 07:30
Posty: 122

Pomógł: 3 razy

Auto: XC70 2.5T
Elektronika: Tech 326 Łobidi
Wtryskiwacze: Tymczasowo Dragony
Reduktor: Srebrny gruz, bydzie GT
Dysze: Rakietowe
Pojemność: 2500
Moc: 209
Rok Produkcji: 2005
Skręć ciśnienie na jakich były robione mapy po dibrym rozgrzaniu do temp roboczej.( jak poprzedni reduktor byl mniej wydajny to wypadałoby wykonać nowe mapy bo może troszkę przelewać, niech ktos mnie poprawi jeżeli sie mylę)
Czy kolega moze sie podzielić informacją, jak wygląda praca tego redka w forku turbo (automat czy manual) ? Jak spadki ? Ile sie pompuje przy cutoffie ? Jak z temperaturą gazu przy szybkiej jezdzie ?

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 06:03 

Dołączył(a): 2015-10-14, 07:30
Posty: 122

Pomógł: 3 razy

Auto: XC70 2.5T
Elektronika: Tech 326 Łobidi
Wtryskiwacze: Tymczasowo Dragony
Reduktor: Srebrny gruz, bydzie GT
Dysze: Rakietowe
Pojemność: 2500
Moc: 209
Rok Produkcji: 2005
Jezeli cisnienie ustawione na reduktorze po jakims czasie troche spadnie to sobie podbijesz, bo 1,5 bara to już troche ciezko wtryskom pracowac.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 08:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
combatdudePL napisał(a):
bo 1,5 bara to już troche ciezko wtryskom pracowac.

powiedz to PRINS-owi, czy BRC :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 10:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17443
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1019 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Struna napisał(a):
powiedz to PRINS-owi, czy BRC :)


nikt im nie powiedział że może być lżej na niskim ciśnieniu więc tyrają biedaki po 200000km a tak to może by po 300000km siadały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 12:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 712
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Każdy z naszych reduktorów ma napisane ciśnienie znamionowe i takie powinno zostać ustawione jeżeli chodzi o Turbota to powinno być 1.2bar po dotarciu reduktora czyli około 1000km.
Struna napisał(a):
powiedz to PRINS-owi, czy BRC

Wiem, że dla nas w Polsce to dziwne, ale mogę tylko wspomnieć, że dla CNG minimalne ciśnienie reduktora to 1.7Bar. Samochody też działają dobrze. Wszystko zależy od tego jak wtryskiwacz i sterownik reaguje na przerost ciśnienia. Tak dla przypomnienia wrzucę jak wygląda reakcja wtryskiwacza na wzrost ciśnienia.


Załączniki:
Bar-ms.jpg
Bar-ms.jpg [ 142.51 KiB | Przeglądane 1556 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-22, 11:55 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Optima napisał(a):
Tak dla przypomnienia wrzucę jak wygląda reakcja wtryskiwacza na wzrost ciśnienia.

to jest dla Barracudy ?

PS.
wątek problemów wookashD wydzielony
turbot-w-subaru-t58399.html

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 13:49 

Dołączył(a): 2010-03-11, 18:20
Posty: 33
Lokalizacja: Piastów

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-5
Elektronika: STAG4+
Wtryskiwacze: HANA NIEBIESKIE
Reduktor: KME GOLD TURBO:)
Pojemność: 2300
Moc: 250
Kod Silnika: B235E + MITSU i STAGE1
Rok Produkcji: 2000
Zainteresował mnie ten reduktor. Założę go do Saaba 9-5 2.3 Turbo około 280 KM. Zanim kupię zadam może lamerskie pytanie: jak do przymocować ? Widzę blaszkę montażową w zestawie ale na tylnej ściance nie ma do czego przykręcić :). http://www.alex-sklep.pl/pl/oferta/40-s ... -00-01-01/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 13:52 

Dołączył(a): 2010-03-11, 18:20
Posty: 33
Lokalizacja: Piastów

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-5
Elektronika: STAG4+
Wtryskiwacze: HANA NIEBIESKIE
Reduktor: KME GOLD TURBO:)
Pojemność: 2300
Moc: 250
Kod Silnika: B235E + MITSU i STAGE1
Rok Produkcji: 2000
Ale ze mnie oferma już znalazłem . Nie było pytania :) Sorry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-18, 18:11 

Dołączył(a): 2017-04-18, 15:06
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi
Pojemność: 4186
Moc: 300
Rok Produkcji: 1995
Mam pytanie, czy Turbot poradzi sobie z silnikiem audi v8 300 koni? Człowiek z warsztatu partnerskiego kategorycznie stwierdził że i sterownik (optima expert) i ten reduktor nie da rady przy takiej mocy, ponoc nie da sie dostroić tego zeby to dobrze chodziło i poleca kme extreme i zmiane sterownika na lpg tech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-18, 20:54 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2209
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 119 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Therrax napisał(a):
Mam pytanie, czy Turbot poradzi sobie z silnikiem audi v8 300 koni? Człowiek z warsztatu partnerskiego kategorycznie stwierdził że i sterownik (optima expert) i ten reduktor nie da rady przy takiej mocy, ponoc nie da sie dostroić tego zeby to dobrze chodziło i poleca kme extreme i zmiane sterownika na lpg tech

Czyjego partnerskiego?
Jeśli chodzi o reduktor to w mojej opinii Extreme będzie raczej lepszym wyborem niż Turobot, ale jeżeli chce naciągać na wymianę elektroniki to jest albo niekompetentny albo nieuczciwy. Skądinąd Turbot w n/a też powinien dać radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2017-04-18, 21:06 

Dołączył(a): 2017-04-18, 15:06
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi
Pojemność: 4186
Moc: 300
Rok Produkcji: 1995
Chodzi o warsztat partnerski Optima gaz, jutro jade do niego żeby obejrzał jak to mam wszystko popodpinane to dam znać


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO