Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-03, 22:52 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Ja dolalem do goldow pb jakies 15%.. nie montowalem. Mozna spróbować. 1mm średnicy daje duzo większe pole powierzchni to ja bardzo dobrze wiem ale ciekawe jest to ze ac ma 12mm wewnatrz i dziala tak samo ten turbot. Porady typu wepnij szeregowo jak wspomnialem nic nie dają i przed testem bylem tego pewny. Bedzie okazja sie zmieni i spuścić łomot.
W takim polecasz gokda gt z kolankami? Chcialem uniknąć iglicy.... poczekajmy jeszcze na odpowiedz alexa jak zabiorą sobie to lub poprawią to spoko jak nie to zostanie dolewka bo ja dokladac do interesu nie mam zamiaru.
Btw ciekawe kiedy polegną trojniki alexa do barracud :-D bo wz 6mm to juz nie jeden musialem poprawic.... masakra jakaś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-04, 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3571
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 199 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
psooya napisał(a):
Udalo mi sie zabic r02 w jakims oplu vectrze 1.8 115km??


bez jaj albo masz pecha i był popsuty albo jakiś taki nie udolny jesteś. może wymagania dziwne? sam nie wiem jakieś dziwne te problemy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 07:45 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Nieudolny jestem takie paprochskie zycie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 11:07 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Albo wadliwy... wstawiłem wtedy r01 i problemy znikły :-D
Mam wymagania to prawda haha. Skoro nikt ich nie ma to ktos musi miec by zachować równowagę w przyrodzie :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3571
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 199 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
psooya napisał(a):
Mam wymagania to prawda haha

kiedyś może jak doczekasz i nabierzesz doświadczenia to zaczniesz czytać dane producentów z przymrużeniem oka i dawać zapas na instalacjach to i problemy nie będą się pojawiać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 21:01 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17901
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1066 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dariusz105 napisał(a):
dane producentów z przymrużeniem oka i dawać zapas na instalacjach to i problemy nie będą się pojawiać


Oni piszą prawdę !!!!!!! pod jednym warunkiem że..............................nie przekracza się szybkości dozwolonych w PL.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 21:21 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
dariusz105 napisał(a):
psooya napisał(a):
Mam wymagania to prawda haha

kiedyś może jak doczekasz i nabierzesz doświadczenia to zaczniesz czytać dane producentów z przymrużeniem oka i dawać zapas na instalacjach to i problemy nie będą się pojawiać

Zes mi pocisnal :-D buhahaha. Po to kupilem turbosyfa do v6 270km bo mial miec zapas. Zawsze daje zapas a doswiadczenie mam wystarczające by stwierdzic ze zaden reduktor sie nie nadaje do niczego co zaklada producent.
I by wymieniac dalej.... zadna listwa wtrsykowa.... zadna adaptacja automatyczna typu isa czy obd.... zadne korekty rpm... zadne korekty termiczne.... zadne zimne vagi... i wiem czemu a kto wie to wszystko to postawie dobre piwo.
Jak mi wjedzie dodge to zmienie kolanka w goldach. Mysle ze polegną tak samo po zmianie ale.... cza sie upewnic :-D

Tak jak jade autem przepisowo to rzeczywiście turbot ogrnia sprzeta termicznie i ledwo cisnieniowo.

Jak dla mnie mistrzostwem swiata bylo zabic alexa 360 12x12 powyzej 6000 rpm i mocy okolo 170km z r4. Czaja fl03 dala rade bez problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-05, 21:48 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
A moze ktos chce turbota? Moge wystawic fv. Przejechane ma tyle co samo strojenie. Auto tymczasowo smiga ttlko na pb wiec chetnie oddam i kupie jednak kme. Moze nie zamarznie jak sie poprawi te kolanka choc bardzo watpie.ale jedno wiem cisnienie ogarnie. A nie deklarowane 1200mbar majace 900 na wot. Nie no porażka. Do 200km polecam naprawde fajny maly reduktor ale to 270 juz nie.
Oferty itp zapytania na pw. Zakupiony w agsiedlik to kazdy wie za ile. Chyba ze alex stanie na wysokosci zadania i naprawi / uwzgledni reklamacje. Albo powoie co zrobilem zle :-D skoro gold by dal rade cisnieniowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 16:29 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5651
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 232 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
psooya napisał(a):
Jak dla mnie mistrzostwem swiata bylo zabic alexa 360 12x12 powyzej 6000 rpm i mocy okolo 170km z r4. Czaja fl03 dala rade bez problemu

Nie no, teraz to i ja nie dowierzam tym testom. Tez mi nie dawała spokoju ta zakręcona konstrukcja tego filtra i któregoś razu postanowiłem go sprawdzić. Kupiłem do testu chyba najmniej "oporny" filtr jaki przyszedł mi do głowy (jakiś papierowy prosty i duży), przez który wszystko przelatuje jak przez zwykłą rurkę i zrobiłem porównawcze testy z Ultra. No i moje zdziwienie było spore, jak się okazało że Ultra praktycznie nie generuje żadnych spadków w stosunku do tego prostego. Maksymalnie było jakieś 0.05b spadku więcej na Ultra.
Auto miało jakieś 200KM, a oba filtry w wersji 16/2x12.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 16:37 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
16x12x12 to spokojnie da rade. Wez tam wsadz 12x12. Nie bylo wiecej jak 180km -silnik autorski z rolek 16x km wyplul. Ale rpm wyzsze. Cóż polegl. Wewnątrz ma fi 8mm a czaja 10mm. 2 mm robi sporą różnicę. Na bank zasialnie listwy 1x 12mm wystarcza. Wtryski zasilane miedzy 3 a 4 piecem przez trojnik. Spadki na alexie 0.5 bara i wiecej powyzej 6000rpm. Na czaji mniej niz 0.1 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 18:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17901
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1066 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
psooya napisał(a):
16x12x12 to spokojnie da rade. Wez tam wsadz 12x12.

to są różne filtry, 1 mm w polu przekroju to nie 1mm w długości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 18:40 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Dokladnie, liczy się pole przekroju poprzecznego. Dlatego sprawdzę tą wodę w kme :-D
Aha red zasilany faro 6mm i jest to czerowny ac 01. Wz byl po tuningu jak nie moglem znaleźć problemu. Ez tez poszedł extra a na sam koniec padlo na alexa i to był strzał w dziesiątkę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 21:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3571
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 199 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
psooya napisał(a):
bo mial miec zapas.

no właśnie czytanie z przymrużeniem oka się kłania. miał mieć a ma to jednak nie to samo.

psooya napisał(a):
I by wymieniac dalej.

psooya napisał(a):
zadna listwa

psooya napisał(a):
zadna adaptacja

itd itp. może już czas się wylogować z forum i zmienić profesję? to tak w trosce o zdrowie psychiczne.
no chyba że zaczniesz budować własne wspaniałe idealne instalacje lpg montowane do własnorecznie zaprojektowanych idealnych samochodów bez wad produkcyjnych na które ciągle narzekasz. to ja taki idealny samochód nawet bym kupił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-06, 21:42 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Montuje te wadliwe i dziala zgodnie z powyzszym czyli bez listwy bez korekt rpm bez adaptacji obd a korekty ma lepsze niz z tymi wodotryskami. Sa silniki ktore trzeba pudrowac ale tych po prostu nie montuje ani stroje ani poprawiam - po co skoro dobrze nigdy nie bedziw.
Ja tu bywam odswietnie wiec lajcik - mam swoj swiat w branzy haha :-D
Podjedz jakims autem to zrobie ci ten ideal. Bedzie jak na pb lub bardzo blisko bez pudru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2018-05-07, 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3571
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 199 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
psooya napisał(a):
Sa silniki ktore trzeba pudrowac ale tych po prostu nie montuje ani stroje ani poprawiam

kurcze to tak jakoś niewiele zostaje takich do gazowania idealnych bez problemowych.

psooya napisał(a):
Podjedz jakims autem to zrobie ci ten ideal.

jak to miała by być wizyta kurtuazyjna to jak najbardziej. strojenia ogarniam sam ale może kiedyś coś mnie pokona to podskoczę na konsultację. namiar jak w profilu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO