Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 21:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1713
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Możesz do testu przejechać się bez filtra. Jeszcze jeden pomysł to map sensor. Może jest wąskim gardłem (nie wiem jak wygląda ten AEB w środku ale warto sprawdzić).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 21:05 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
podejrzewam, że dwa filtry rozwiążą kwestię.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 21:15 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Takie coś teraz siedzi
Obrazek

Co proponujecie wrzucić? Ceratools? Odstojniki?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 23:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
na test to możesz bez filtra

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 23:36 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Filtr jest na chwilę obecną jedyną kompensacją między wyjściami z reduktora. Muszę się upewnić, że podaje takie samo ciśnienie.
Rozumiem, że: z założonym filtrem - zaciskam jeden wąż wychodzący z reduktora, następnie drugi - i w ten sposób weryfikuję czy ciśnienia są takie same na obu połówkach Twina? Jeśli tak, mogę auto puścić na chwilę bez filtra?

Czy też najpierw zrobić kompensację i zapakować dwa filtry?

Struna - czy możesz mi polecić jakieś filtry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-25, 23:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Czy kme poliester lub włókno szklane, czy odstojnikowy - każdy będzie ok.
Też kwestia co Ci sensowniej pod maskę wejdzie.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 00:10 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Odstojniki ciężko będzie - jeśli nie są istotnie lepsze to chyba nie chcę.
Taki poliester KME nie jest dwuczęściowy (nie ma bibuły) prawda?
Co jest najwyższą półką?

Poza konkursem - moje wtryskiwacze - Zavoli Pan Jet - są połączone 2x2, każda para ma z jednej strony wąż, z drugiej otwór zaślepiony. Chciałbym dokupić takie nypelki/króćce(?) by móc na nie założyć kompensację. Niby wg. specyf. "Inlet gas fitting Rubber hose Ø 10 mm". takie nyple czy króćce widzę M8 i M 12 a nie 10ki. Do tego chciałbym kątowe, wy wąż szedł w linii prostej. Da radę coś takiego kupić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 10:39 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
wookashD napisał(a):
Taki poliester KME nie jest dwuczęściowy (nie ma bibuły) prawda?

nie ma, bo nie potrzeba
wookashD napisał(a):
Co jest najwyższą półką?

włókno szklane z KME jest ok

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 12:13 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Dzięki. Czyli 2 KME lub Ceratools wrzucę.
Ostatnie pytanie - szukam króćców kątowych do wtryskiwaczy Pan Jet. To gwint M12? Czy jakiś inny?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 12:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
wookashD napisał(a):
zukam króćców kątowych do wtryskiwaczy Pan Jet. To gwint M12? Czy jakiś inny?

12 mm, króćce do listwy Valtek itp. będą pasować, kątowych na ten wymiar nie znajdziesz w ofercie LPG, chyba że coś z pneumatyki przemysłowej zastosujesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 13:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Mirosław napisał(a):
kątowych na ten wymiar nie znajdziesz w ofercie LPG

a jednak się myliłem, coś z tego można "wyrzeźbić";
http://www.gomet.radom.pl/product/gz-25 ... otkie-mos/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 13:36 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Są, są.

https://jacus.pl/krociec-katowy-gazowy- ... -1120.html

Pewnie jest jakaś zwężka na kolanku, ale do kompensacji będzie ok.
Czy wystarczy kompensacja tylko za listwami?

Widziałem, że są takie większe filtry i do tego podstawą 4x12. Ma to sens?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 16:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
w opisie jest 12 mm sugerując średnicę strony z gwintem, numer katalogowy z trójnikiem odpowiada trójnikowi, który ma gwint 14, widać to z resztą na zdjęciu;
http://www.phjacus.pl/G107-Kolanko-dolo ... p2998.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-26, 17:45 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Punkt dla Ciebie.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2017-02-27, 01:29 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Jeszcze w jednym temacie chcę się upewnić. Z Twina idą 2 linie 12, każda do pary wtryskiwaczy. Kompensacja jedynie na filtrze 4x12, który chcę wymienić na dwa 2x12. Wówczas kompensacji nie będzie nigdzie, więc muszę ją dorobić.

1. Czy może jednak nie pozostać na 1 filtrze 4x12, ale zmienić na KME/Certoolsa włókno? Kiedy spodziewać się restrykcji? (Poczytałem, że filtry te mają "przepustowość" od 5 do 25/min w zależności od typu).
2. Jeśli założę dwa filtry - kompensację lepiej zrobić przed listwami(dwa trójniki) czy za na króćcach kątowych + wężu od wody?

Z tego co widzę w w galeriach kompensacja to głównie trójniki pod kątem 90 st. - układ w kształcie H. Czy nie lepiej byłoby zrobić to w układzie X z łagodniejszymi kątami?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO