Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2018-07-04, 18:36 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
W aucie siedzi nowy Twin, węże zostały uporządkowane (skrócone), spadki do 0.15 bar. Termika ok.
Wtryski nie były wymieniane z uwagi na konieczność demontażu kolektora. Póki co hula ok i nie pętli jeśli nie zapętli benzyna (co zdarza się sporadycznie). W przyszłości wstawimy Yeti plus na krótszych wężykach, zweryfikujemy nawierty w kolektorze - będzie to poprzedzone wymianą wtrysków benzynowych ba wydajniejsze oraz usunięciem klapek TGV.

Decyzję o montażu Twina podjął pan Piotr.

Była koncepcja pójścia w AFR wyższy niż na benzynie - 11.8 - jednak po małej próbie podniesienia pan Piotr uznał, że nie przyniesie to żadnych korzysci w tym aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2018-07-04, 21:20 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Forumowicz soul jak iwdać ma odmienne zdanie.
Dwóch AC R01 raczej zgrabnie by się zmieścić nie udało. Twin od AC miał jakieś problemy z tego co kojarzę.
Zresztą - ufam Panu Piotrowi - namiezył problem, jest dobrze. Na poprzednim Twinie było też bardzo ok - pewnie do czasu aż nie zaczął puszczać gazu bokiem wskutek niefachowego montażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2018-07-05, 06:50 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1406
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 68 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~210
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
Póki jest dobrze nie ruszaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO