Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 14:39 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
A jeszcze chciałbym,z cut offem pojeździć.Jaki próg obrotów wpisać 1300?Pozycja aktuatora?i Prędkość aktuatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 18:55 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
sadzik81 napisał(a):
Jaki próg obrotów wpisać 1300?Pozycja aktuatora?i Prędkość aktuatora?

Uruchom zimny silnik w zimny poranek i popatrz, jakie obroty będzie miał na początku, gdy pracuje na tzw. ssaniu. W cut off ustaw obroty trochę wyższe. Pozycję ustaw taką, jak minimalne otwarcie aktuatora, a prędkość możesz ustawić wysoką, to będzie się prędzej zamykał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 20:48 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
To wyjdzie jakieś 1500.Jest wowczas sens,tak wysoko ustawiać?.Js zjezdzam hamowaniem silnika,do 1100.1000,taki styl jazdy mam wyrobiony,od ok.20 lat,i to nie z oszczędności.Zwlaszcza zima nisko z obrotami schodze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-16, 22:57 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
Ja mam ustawione 1500. Ustaw niżej, to zobaczysz, co się będzie działo po uruchomieniu zimnego silnika, oczywiście po przełączeniu na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 06:18 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Nic,nie powinno się stać.Przerzucam na log,zazwyczaj powyżej 30,stopni temp.silnika.Wyjezdzam z podwórka,mam prosta ponad km.Potem dopiero ręcznie,przelanczam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 10:34 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
sadzik81 napisał(a):
Przerzucam na log,zazwyczaj powyżej 30,stopni temp.silnika.

Próbuj ustawić niższe obroty, zobaczysz, jak będzie dobrze, to zostawisz.
U mnie silnik mocno falował obrotami, ale ja wcześniej przełączam na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 20:09 

Dołączył(a): 2014-11-20, 14:23
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: Stag 50
Reduktor: Lovato RGE92
Pojemność: 1390
Moc: 80
Kod Nadwozia: B573
Kod Silnika: E7J
Rok Produkcji: 1990
Jak dasz za niskie obroty to może zgasnąć jak wciśniesz sprzęgło po dłuższym hamowaniu silnikiem bo krokowiec nie zdąży wrócić do pozycji "pracy". U mnie w aucie komputer benzynowy zaczyna podawać wtrysk tak około 2000 obr/min to i gaz tak ustawiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 22:12 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
To,te sterowniki ,bingo ,stag 100,są jakieś niedorobione,ze krokowiec nie zdąży wrócić.Prog ,przy 2000,ma jeszcze jakiś sens?Równie dobrze ,może i przy 2000,nie zdążyć odkręcić,przecież biegi ,zmienia się w granicach 2500-3000 obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 22:44 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Może,o kilka za duzo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 09:56 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
vxproplus napisał(a):
bo krokowiec nie zdąży wrócić do pozycji "pracy".

To trzeba ustawić większą prędkość aktuatora dla cut-off.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 12:54 

Dołączył(a): 2014-11-20, 14:23
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: Stag 50
Reduktor: Lovato RGE92
Pojemność: 1390
Moc: 80
Kod Nadwozia: B573
Kod Silnika: E7J
Rok Produkcji: 1990
Zależy może dla opla niżej niż 2000 będzie dobrze bo odnoszę wrażenie, że każdy opel z lat 90 w ogóle jakoś powoli obrotów schodzi. Prędkości mam na 255 wszystkie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 13:35 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 169

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
To prawda z tymi obrotami,do góry się kreci a schodzi z obrotów jakie wolniej od pozostałych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 16:31 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
vxproplus napisał(a):
Prędkości mam na 255 wszystkie.

To wcale nie jest dobrze. Gdyby tak miało być, to nie byłoby innego ustawienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 18:58 

Dołączył(a): 2014-11-20, 14:23
Posty: 42

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: Stag 50
Reduktor: Lovato RGE92
Pojemność: 1390
Moc: 80
Kod Nadwozia: B573
Kod Silnika: E7J
Rok Produkcji: 1990
Najwyżej silniczek krokowy się szybciej zużyje. Ten sterownik za szybko łapie błąd sondy ze 3 sekundy na ubogiej i błąd a potem ustawia krokowy na jakąś pozycję i czeka aż samo się coś zmieni. Gdyby w tym czasie dalej się otwierał złapałby punkt gdzie sonda przechodzi na bogatą i mógł dalej regulować, dlatego jak jest szybkość na 255 to komputer nie zdąży złapać błędu zanim znajdzie właściwe otwarcie. Możliwe też że sonda jest stara i wolno zmienia stany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 20:26 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1259
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 107 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
vxproplus napisał(a):
Najwyżej silniczek krokowy się szybciej zużyje.

Nie o to chodzi. W tym wątku już wyjaśniałem, jak należy regulować prędkość aktuatora, jak Cię to interesuje, to sobie poszukaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO