Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 22:36 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1647
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
odnośnie cut-off'a
nie znam złotego środka, zmieniając reduktor już te ustawienia będą troszkę inne
jeżeli pozycja jałowych i tych 3000 różni się można dać troszkę więcej kroków niż ta różnica
zdecydowanie nie ustawiamy maksymalnej liczby kroków
zdecydowanie warto wstępnie pojeździć z wyłączonym cut-off'em będzie widać jaki problem ma sterownik by się dostosować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 10:19 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1343
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 120 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
sadzik81 napisał(a):
a jechać specjalnie do ustawienia cutt-off

Aż taki masz problem, by to ustawić? Obroty ustaw np 1500, a zamknięcie minimalnie, ile się tylko da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 11:40 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Co znaczy ,ile sie tylko da.ile ,50.100.150.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:39 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1343
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 120 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
Najmniej, ile się da ustawić. Jeżeli się da, to może być 0. Chodzi o to, żeby się jak najbardziej zamykał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:50 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
to bedzie pozycja minimalna aktuatora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 12:53 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
w stag jest aktuator na pozycje,i predkosc aktuatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 13:43 

Dołączył(a): 2010-03-05, 21:52
Posty: 1343
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 120 razy

Auto: Ford Mondeo MK2
Elektronika: Lecho maxi lambda
Reduktor: BRC tecno
Pojemność: 1796
Moc: 115
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: RKH
Rok Produkcji: 1997
Nie wiem, jak to jest w Stagu, jak się nazywa. Ma się zamknąć. Prędkość może być maksymalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 00:37 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1647
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
Darmodziej napisał(a):
Najmniej, ile się da ustawić. Jeżeli się da, to może być 0. Chodzi o to, żeby się jak najbardziej zamykał.



To AC to zupełnie nie myśli.... cut-off nie zamyka aktuatora..... tylko trzeba se ustawiać jakieś kroki, prędkość...
no właśnie
czemu to nie jest takie proste... jak oczywista wydaje się być funkcja cut-off
1 aktuator nie zamyka się całkowicie
2 przy zamkniętej przepustnicy i z dobrze zestrojonym mikserem z reduktorem w zasadzie reduktor powinien się zamknąć...
3 stag 100 ma problemy ze skakaniem aktuatora po maksymalnych pozycjach

ale próbować trzeba wszystkiego
generalnie pozycja aktuatora po cut-off powinna umożliwiać normalną jazdę... inaczej może być mały strzałek... do tłumika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 08:06 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Cos w tym jest.Chociaz hamujac silikiem na lpg,bez cutt-off,a, z ta funkcja wlaczana ,roznica jest taka,ze na wlaczonym cutt.silnik szybciej wyhamowuje,tzn,ze jednak odcina lpg,o chyba,ze nie do koca.Tylko jak to sprawdzic?Na lapku wprzy hawaniu silnikiem ,wyswietla se tylko cuttt-off,i nic wiecej.Wlasnie te kroki ile poustawiac,po instrukckji ,ciezko dojsc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 08:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
sadzik81 napisał(a):
Tylko jak to sprawdzic?Na lapku wprzy hawaniu silnikiem ,wyswietla se tylko cuttt-off,i nic wiecej.Wlasnie te kroki ile poustawiac,po instrukckji ,ciezko dojsc.

Masz wykres napięcia sondy lambda, krokowca, tps itd i za pomocą tych wykresów osc masz super możliwość obserwacji co się dzieje ze sterownikiem i autem, wszystko widać i co należy zrobić. Jak jest cuttof to zobacz napięcie sondy ,czy jest ubogo i czy przy wyjściu z cuttof krokowiec nadąża z wzbogaceniem mieszanki.
Największym wg mnie fenomenem działania instalki mieszalnikowej jest że jak jest idalnie dobrana wielkość mixera ,napięcie membrany i ilość kroków otwarcia krokowca (odkręcenia śruby na wężu) to krokowiec stoi w miejscu w każdym zakresie pracy silnika!!!! kąbinować trzeba jak się nie dobierze tego co wyżej napisałem.
Mnie się trafiło kilka aut i naprawdę tak to działało jak wyżej napisałem. Dlatego też kiedyś auta ,,na śrubę,, robiły setki tyś km i nic się z silnikiem nie działo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 13:01 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
Z ilscia otwarcia krowca masz raje.U mnie w zasadzie od poz.min.80,lata jak normalnie jade 86,jak depne 84.Max.pozycje mam 105,i mysle ,ye moglbym zmniejszyc,bo nie widzialem jeszcze,zeby wiecej jak 88 poszedl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 23:30 

Dołączył(a): 2015-03-12, 23:57
Posty: 364
Lokalizacja: Pomorskie

Pomógł: 21 razy

Auto: Astra F
Elektronika: STAG100
Reduktor: BRC Tecno
Pojemność: 1600
Moc: 71
Kod Silnika: X16SZ
f385 napisał(a):
1 aktuator nie zamyka się całkowicie
2 przy zamkniętej przepustnicy i z dobrze zestrojonym mikserem z reduktorem w zasadzie reduktor powinien się zamknąć...
3 stag 100 ma problemy ze skakaniem aktuatora po maksymalnych pozycjach

ale próbować trzeba wszystkiego
generalnie pozycja aktuatora po cut-off powinna umożliwiać normalną jazdę... inaczej może być mały strzałek... do tłumika


Kolego nie obraz sie ale piszesz glupoty , kazdy producent sterow do 2 gen mial z tym problemy bo krokowiec to silnik krokowy zawsze bedzie potrzebowal czasu zeby zejsc z np 80 krokow do 0 , mozna obliczyc to nawet ile czasu to zajmie bo krokowiec tez ma czas reakcji i sterownik tez . Podobnie problem jest ze jakby juz zamknal sie do zera to i szybko sie nie otworzy i dlatego oni zostawiaja jakis procent np 30 a nie 0 bo inaczej pewnie bylby jakis strzal prawda ? To juz przestarzala generacja a jak chcesz to zawsze mozesz pisac firmware open source albo swoje do sterow tzw mody . Moze zrobisz to lepiej ale ja bym sie bał :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 06:20 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
I wlasnie czasami mam wrazenie,ze 1gen.moze byc nawet lepsza bo nie potrzebuje tego czasu ,np.czyta z sondy,nastepnie przekazuje do sterownika,ten analizuje,sygnal wraca.Troche czasu mija,w tym czasie moze,np.na sec.zamulic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 23:05 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1647
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
sadzik81 napisał(a):
I wlasnie czasami mam wrazenie,ze 1gen.

gdyby nie to że I generacja działa dobrze tylko w pewnych warunkach...
ale jednak jak się ogarnie II generację może działać zdecydowanie lepiej

fakt.... jakoś tak producenci chyba nie chcieli zrobić idealnego sterownika dla II generacji :) bo po co by było przesiadać się na III czy IV....
w zasadzie coś w tym jest że mikser powinien być tak zestrojony że jak zatrzymamy aktuator w optymalnej pozycji to autko powinno dalej normalnie śmigać (czyli dla całego zakresu obrotów aktuator powinien się trzymać jednej pozycji)
różnica pomiędzy tymi generacjami jest taka że nie musimy ciągle zaglądać pod maskę żeby troszkę przekręcić śrubę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienia stag 100
PostLink | Napisane: 2017-01-14, 13:52 

Dołączył(a): 2016-11-18, 14:02
Posty: 256

Pomógł: 1 razy

Auto: opel astra
Elektronika: stag 100
Reduktor: tomasetto AT 07
Pojemność: 1600
Moc: 75
Kod Silnika: x16szr
Rok Produkcji: 1997
W czasie jazdy,puszczam gaz na łapki wyświetla się cutt-off,sonda bogata,wartość 0.82V.Nagle wciśnięcie gazu,regulacja od tps,następnie sonda wskakuje przeważnie na0.66V.Potem ładnie oscyluje.Ile ustawić zubożenie,prędkość krokowca?Próg cutt-off obnizylem do 1300,jest dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO