Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: ustawienie modelu dla Hana2000 zielone
PostLink | Napisane: 2010-12-01, 19:20 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
Witam jak w temacie, proszę o wypowiedzenie się czy model który wyszedł mi po kalibracji wyszedł ok czy może zjechać z ciśnieniem, pytam ponieważ jestem zielony z tego. Oczywiście mapy jeszcze nie robiłem ponieważ jak wiadomo pogoda nie dopisuje by je zrobić. Aha i nie wiem dlaczego ale te wtryski Hana strasznie klekocą :roll: Dziekuje z góry za pomoc
Youtube


Ostatnio edytowano 2010-12-01, 19:21 przez juraspl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 12:31 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
ciśnienie na 1,2 bara i jeszcze raz.

a tak naprawdę nie ma co patrzyć, dopiero po dostosowaniu modelu po mapach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 15:23 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
caniggia, dziękuję za odpowiedź, podniosłem do 1,45 , ale dlaczego te wtryski tak hałasują :evil: chyba muszę je czymś wygłuszyć bo jak dla mnie to to jest masakra słychać choć bym miał diesla pod maską , wcześniejsze valteki żółte tak nie waliły jak te Hany :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 17:42 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
najprawdopodobnej są blisko metelowych części, jak tak, owiń je taśmą materiałową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 17:54 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
ja je mam zamontowane w listwie ponieważ dostęp do kolektora jest znikomy, oczywiście listwa oryginalna dla Hany, może gąbką to owinąć w jakiś sposób bo silnika kompletnie nie słychać tylko te wtryski :evil: aha zauważyłem w ktorymś z Twoich postów caniggia, że masz temp przełączania na LPG ustawioną na 10stopni ja mam teraz 30C jaką uważasz bym sobie ustawił :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 17:57 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
obnizaj stopniowo i patrz jak Ci przełącza, jak zacznie szarpać, to podnieś o 5st i tak zostaw. od 20 możesz spokojnie zacząć.

odnośnie hałasu, to hana u mnie (pojedynczo) i w dodgu (na listwach) chodzą ciszej niż wtryski PB.

może listwa gdzieś dotyka, albo nie skręcona mocno?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 17:58 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 17380
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 466 razy

Auto: Volvo XC70
Elektronika: LPGTech
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: 2 x AC R01 150
Dysze: Brak
Pojemność: 2435
Moc: 200
Kod Silnika: B5244T3
Rok Produkcji: 2000
caniggia napisał(a):
może listwa gdzieś dotyka
nie widze innego rozwiązania, musi rezonować z czymś, przecież hanki pracują porównywalnie do wtrysków beny = cicho.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 20:17 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
Więc oddzieliłem listwę jak się dało i odizolowałem za pomocą gąbki w pewnym stopniu pomogło ale co zauważyłem że gdy gaz osiąga 20C stuki znikają całkowicie, więc powodem tych stuków w najwyższej mierze ma temperatura gazu. Ale przy okazji zrobiłem mapkę nie jest taka super bo ślisko więc dużo nie jeździłem, mapę gazową robiłem dwa razy więc ta która jest wstawiona nie jest tak pełna ale widać o co chodzi więc proszę zobaczyć jak ona się rozjeżdża przy 10ms :roll: Youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 20:26 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
na jakim ciśnieniu to Ci wyszło? wynika że ciśnienie jest dobrze.

w załączniku jak poprawić kalibrację, poźniej skasuj mapę gazu i jeszcze raz zbierz i daj znowu screena.

z zakładlki konfiguracja/export/kompensacja daj screena też, tam są ważne rzeczy.

aa, i nie wgrywaj filmów na you tuba, tylko wrzuć tu screeny lepiej.


Załączniki:



Ostatnio edytowano 2010-12-02, 20:29 przez caniggia, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 20:34 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
Ok więc jutro poprawię jeszcze benzynową mapę, poprawię model według zaleceń i zrobię nową mapę LPG , oczywiście wrzucę screny, dzisiaj już nie będe strugał wariata na drogach :lol: , ciśnienie na którym tak wyszło to 1,45
aha jeszcze pytanko ,według tych żółtych kropek na który trzeba obniżyć parabole mieszanka jest za bogata czy za uboga ??


Ostatnio edytowano 2010-12-02, 20:38 przez juraspl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 20:37 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
jakie ciśnienie robocze jest w kompensacji (expert)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 20:43 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
ustawiałem przed kalibracją na 1,45 bo po kalibracji gdy zmieniałem np z 1.15 na 1.45 czas wtrysków Pb na Pb oraz Pb na LPG znacznie się zmieniał nie wiem dlaczego więc dlatego każdą zmianę musiałem wcześniej uwzględnić w expercie co do zmiany ciśnienia przed kalibracją i wtedy było ok więc teraz jest 1.45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 21:08 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
czyli w programie 1,45 i na reduktorze 1,45.

wiesz o ile pada Ci ciśnienie przy max bucie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 21:21 

Dołączył(a): 2010-11-01, 09:30
Posty: 93
Lokalizacja: śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes CLK200 Kompressor
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana2000 niebieskie A+
Reduktor: IG1 Turbo
Pojemność: 1796
Moc: 163
Kod Nadwozia: W209
Kod Silnika: M 271.940
Rok Produkcji: 2003
tak i w programie i na reduktorze 1.45 a co do reduktora to jest ledwo po wymianie i spadek jaki był na wcześniejszych valtekach gdzie ciśnienie było ustawione na 1,08 spadek był aż do 0,84 czyli o 0,24 a teraz się nie wypowiem co do spadku bo jest zbyt ślisko by to sprawdzić bo skrzynie mam automat a największe spadki miałem osiągając około 110km/h oraz 155km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-02, 21:24 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12044
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
w takim razie zmień ciśnienie na 1,3 baraw programie i reduktorze, nie zmieniaj modelu jak pisałem wcześniej, tylko skasuj mape gazu i jeszcze raz zbierz, zobaczymy jak się to ułoży.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO