Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Uwaga - Podrabiany reduktor "produkcji" AC S.A.
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 08:12 

Dołączył(a): 2008-01-21, 00:51
Posty: 127
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Volksvagen Polo 1.0
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: PlaniJet
Reduktor: Alaska
Dysze: 2.00
Pojemność: 1000
Moc: 37kW
Kod Nadwozia: 6N
Kod Silnika: AUC
Rok Produkcji: 2001
SebastianS napisał(a):
UWAGA,
Na prośbę AC S.A. zamieszczam ważną informację dotyczącą zamieszczonego na forum materiału zdjęciowego, obrazującego reduktor LPG sygnowany logotypem AC S.A.


AC S.A. napisał(a):
Oświadczenie



AC S.A. oświadcza, że reduktor uwidoczniony w niniejszym wątku, zamieszczony przez użytkownika Nermal, został bezprawnie oznaczony znakiem towarowym „Autogaz AC”, na który zostało udzielone AC S.A. prawo ochronne. Użyty na nim znak towarowy AC S.A. wprowadza odbiorców w błąd co do pochodzenia tego towaru.
Informujemy, że przedstawiony poniżej reduktor nie jest produktem AC S.A.
W sposób oczywisty implikuje to brak poczuwania się AC S.A. do jakiejkolwiek formy odpowiedzialności za skutki używania i obrotu podrabianym towarem.

Powyżej opisane nadużycie narusza prawa AC S.A. określone m.in. w Ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.

AC S.A. podjęło działania prawne mające na celu zapobieżenie dalszym naruszeniom jej praw, oraz uchylenia skutków już dokonanych naruszeń.



dostałem takie coś na testy, chyba zastąpi ACR01


Załączniki:





Ostatnio edytowano 2010-06-16, 22:38 przez nermal, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 10:00 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22142
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Wygląda jak sklonowany reduktor bigasa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 11:04 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1439
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 16 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Barracuda
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
Będzie gotował gazior jak Silver w korku ;] ale jak się w nim podłubie będzie można całkiem niezły reduktorek zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 12:53 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12118
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
GrzesiekK. napisał(a):
Będzie gotował gazior jak Silver w korku ;] ale jak się w nim podłubie będzie można całkiem niezły reduktorek zrobić.


no raczej nie, silver ma o polowe dluzsza droge gazu niz w tym, to raczej gold jest.
i ten sam patent to w goldzie czy silverze czyli pomiar cisnienia nie tam gdzie potrzeba.

i następny błąd, że większość bazuje na jakiś reduktorach próbując wprowadzać jakieś unowocześnienia, to zmieniając kształty komór, to średnice, a to wszystko jest do bani i tak.
Nikodem widzi to bigasa, ja widze golda/silvera, za chwile ktos w nim zobaczy jeszcze cos podobnego, a zaden z nich nie dziala jak potrzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 13:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-23, 15:39
Posty: 705
Lokalizacja: KOŚCIELISKO

Pomógł: 21 razy

Auto: AUDI A6 / AUDI A6
Elektronika: TECH516 / TECH-AGIS-KME?
Wtryskiwacze: APIS SOLO / BARACUDA?
Reduktor: ZAVOLI N 1.3 / TUR?
Dysze: 2.3 / ??
Pojemność: 2598 / 2393
Moc: 150 / 170
Kod Nadwozia: C4 (4A) / C5 (4B5)
Kod Silnika: ABC / BDV
Rok Produkcji: 1995 / 2002
Dla porównania środek AC-R01


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 13:49 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12118
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
to już bardziej ciekawe rozwiązanie, jak dobrze widzę grzanie już fazy ciekłej,
dobre grzanie fazy lotnej, tylko znów ten sam patent ze sterowaniem,
chyba że membrana nie pracuje tylko w kółku na około śruby tylko na całej powierzchni.

dużo lepsza koncepcja niż domniemany następca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-10, 20:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-22, 21:45
Posty: 3229
Lokalizacja: Mława,ul.Gdyńska 25 tel.23 6553355 mob.506800133

Pomógł: 106 razy

Auto: Saab 95 Aero
Elektronika: Stag 4 Qbox +
Wtryskiwacze: ACW 03
Reduktor: AC R01x2
Dysze: -
Pojemność: 2300
Moc: 230
Kod Nadwozia: YS3
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2000
Adam,to nie był dobrej jakości gaz.Jeśli chodzi o reduktor nermala ,Nikodem ma rację,zerżnięty Bigas,potem Silver i ostatecznie Bormech.Pierwszy Silver oczywiście otrzymał elektrozawór na reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO