Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Valtek czerwony RAIL TYPE vs RAIL TYPE BRC - jaka różnica?
PostLink | Napisane: 2008-06-11, 19:41 

Dołączył(a): 2008-06-11, 11:32
Posty: 129
Lokalizacja: Wielichowo

Pomógł: 1 razy

Auto: Focus ST
Elektronika: STAG 300/6
Wtryskiwacze: Dragony BF
Reduktor: KME TWIN
Pojemność: 2.5T
Moc: 327
Rok Produkcji: 2007
Hello wszystkim!
Po zalozeniu instalacji gazu mialem mnooooostwo problemow z tym. co chwile jakas wymiana. lecz zaczelo sie od sterownika gazu dt-gas. teraz w koncu wymienili mi ten syf na KME, i mysle ze bedzie dobrze (poki co jest). Najwyzej obroty na biegu jałowym mi falują, i przy okazji w tym momencie wywala mi błąd esp/asr (smieszne co).
Mam nadzieje ze to sie uspokoi (ułozy byc moze, jak to gazownik mi dzis powiedzial przy odbiorze), jezeli nie to pojade znoooow na regulacje. jezeli znowu sie cos bedzie dzialo ciaglego to powiem ze nie chce gazu!!
Natomiast mam wtryskiwacze Valtek czerwony RAIL TYPE 30. POwiedzcie mi jaka jest roznica miedzy tymi BRC? ludzie powiadaja ze BRC lepsze.. W czym? tak na chłopski rozum prosze tlumaczyc. jestem laikiem w tych sprawach.
Pozdrawiam wszystkich tu. Btw, super forum, duzo sie tu dowiedzialem, po prostu czytajac posty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-11, 20:21 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1439
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 16 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Barracuda
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
Valtek nie BRC tylko BFC ;] BFC względem zwyklych rail type 30 ma wieksza wydajnosc. Co do twojego auta, wymuś na gazowniku aby ci zalozyl wtryskiwacze MagicJet i jesli tylko masz w miare solidny reduktor to zapomnisz o tym ze masz LPG w aucie. Co do falowania obrotów, w miare stazenia sie Valtekow bedzie coraz gozej.

pzdr. Grzesiek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-11, 20:41 

Dołączył(a): 2008-06-11, 11:32
Posty: 129
Lokalizacja: Wielichowo

Pomógł: 1 razy

Auto: Focus ST
Elektronika: STAG 300/6
Wtryskiwacze: Dragony BF
Reduktor: KME TWIN
Pojemność: 2.5T
Moc: 327
Rok Produkcji: 2007
ja pierdziele, ja juz mam dosyc tych przygod z miom zajebistym gazownikiem. co chwile cos nie tak, co wymieni/zmieni/wyreguluje to zaraz nowa rzecz sie pojawia..Pojezdze i zobacze, jezlei te obroty beda skakały to postaram sie to zalatwic. dzieki za info!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-11, 23:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-06-03, 22:52
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: LR Omegas OBD
Wtryskiwacze: MED niebieskie
Reduktor: LI02
Pojemność: 1598
Moc: 107
Kod Nadwozia: BB1D
Kod Silnika: K4M 744
Rok Produkcji: 2002
Zastanawiam sie, czy warto sprobowac wymienic Valteki (czerwone, przebieg 30-40kkm) na Planijet'y? Cena wydaje sie atrakcyjna (niecale 250pln za zestaw na 6 cylindrow), kostki "Valtekowe" powinny pasowac. Czy bede musial w przypadku wymiany eksperymentowac ze srednica dysz wkreconych w kolektor (na Valtekach auto pracuje bez zadnych problemow, tylko spalanie jest chyba troszke za duze - 16-17 litrow/100 a jezdze sam i raczej nie stoje w korkach). Czy oprogramowanie od Sirocco (to chyba KME) obsluzy te wtryskiwacze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-12, 08:07 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1439
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 16 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Barracuda
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
BolimA napisał(a):
Zastanawiam sie, czy warto sprobowac wymienic Valteki (czerwone, przebieg 30-40kkm) na Planijet'y? Cena wydaje sie atrakcyjna (niecale 250pln za zestaw na 6 cylindrow), kostki "Valtekowe" powinny pasowac. Czy bede musial w przypadku wymiany eksperymentowac ze srednica dysz wkreconych w kolektor (na Valtekach auto pracuje bez zadnych problemow, tylko spalanie jest chyba troszke za duze - 16-17 litrow/100 a jezdze sam i raczej nie stoje w korkach). Czy oprogramowanie od Sirocco (to chyba KME) obsluzy te wtryskiwacze?


Jeśli już to wkładaj Magic Jety, z Planijetami ostatnio za dużo problemów było.... Magici kupisz od Gustawa666 [nick z forum AC Gaz] znanego u nas jak Zenek Benbenek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-12, 19:19 

Dołączył(a): 2008-05-27, 09:55
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 206 1,1 (60 BHP)
Też mam czerwone Valteki (3 Ohm) założone 2 dni temu i na razie chodzi ok. Ale jak tu czytam, to wszyscy psy wieszają nas tych valtekach :-/ .
Może nie będzie tak źle, a chciałem coś trwałego, bo po moich przygodach z regiem mam dość sypiących się listew, oby nie było gorzej z valtekami...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-12, 19:22 

Dołączył(a): 2008-05-27, 09:55
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 206 1,1 (60 BHP)
No to zajebiście, jeśli znów jakąś kupę założyłem :( Może nie będzie tak źle i nie będą się sypały.
Ale mam pewien problem, bo po założeniu valteka przejechałem jakies 30 km i zaświecił się check engine, został wykasowany ktsem i po przejechaniu 20 km znów się zapalił. KTS pokazał jakiś błąd z opisem "ustawienia paliwa" i nie wiem czy to te belzebuby gazowniki coś spierdzieliły, czy też coś innego. Może źle wyregulowali mieszanki, sam nie wiem. Spece od siedmiu boleści...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-07-20, 01:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-06-03, 22:52
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Clio
Elektronika: LR Omegas OBD
Wtryskiwacze: MED niebieskie
Reduktor: LI02
Pojemność: 1598
Moc: 107
Kod Nadwozia: BB1D
Kod Silnika: K4M 744
Rok Produkcji: 2002
Listwy Magic'ow chyba nie mozna laczyc szeregowo - w moim przypadku potrzebuje taka konfiguracje: --->[###]---[###]--->czujnik cisnienia. Jezeli jednak listwa jest "przelotowa" to jaki jest przyblizony koszt 3 cylindrowej? Kolejna sprawa - czy po wymianie wtryskiwaczy bede musial robic korekte srednicy dysz (nie wiem jakie mam w tej chwili) czy tylko zebrac nowe mapy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Valtek czerwony RAIL TYPE vs RAIL TYPE BRC - jaka różnic
PostLink | Napisane: 2018-05-21, 09:33 

Dołączył(a): 2017-11-18, 20:25
Posty: 4
Lokalizacja: bukowiec Górowo ilaweckie

Pomógł: 0 razy

Auto: skoda fabia1
Elektronika: oscar n
Wtryskiwacze: valtek30
Reduktor: ac o2 120km
Dysze: 1.8
Pojemność: 1,4
Moc: 75
Rok Produkcji: 2001
Musisz wziac wiertla od 1.5 i sprawdzić srednice i na taka rozwiercic nowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Valtek czerwony RAIL TYPE vs RAIL TYPE BRC - jaka różnic
PostLink | Napisane: 2018-05-21, 23:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1372
Lokalizacja: Olsztyn,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 74 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
10 lat minęło jak jeden dzień :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Valtek czerwony RAIL TYPE vs RAIL TYPE BRC - jaka różnic
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 21:25 

Dołączył(a): 2017-11-18, 20:25
Posty: 4
Lokalizacja: bukowiec Górowo ilaweckie

Pomógł: 0 razy

Auto: skoda fabia1
Elektronika: oscar n
Wtryskiwacze: valtek30
Reduktor: ac o2 120km
Dysze: 1.8
Pojemność: 1,4
Moc: 75
Rok Produkcji: 2001
Siema magicy.powiedzcie co może być przyczyną .Cisnienie ustawione 1.07i po wyłączeniu zaplonu blad niskie ciśnienie gazu,na gaz przełącza bez problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO