Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 424 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-03-17, 19:09 

Dołączył(a): 2015-11-03, 19:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: renault laguna
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: vialle
Witam mam problem z instalka vialle pompa zregenorowana przed wymiana byl ten sam problem co po regenracji lozyska byly wysypane wiec wymienione zalany olej wszystko ladnie poskladane pojezdzilem z 20 min i znowu zaczelo dusic auto gasnac tak jak by gazu nie dostawa ktos podpowie w co dalej celowac co moze powodowac takie zachowanie auto zachowuje sie tak jak pojezdze i sie zagrzeje.na zimnym jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-03-19, 11:00 

Dołączył(a): 2015-08-04, 13:14
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: białe 20
Pojemność: 2290
Moc: 170
Rok Produkcji: 1997
mam to samo i czekam na odpowiedź od miesiąca, i ani u mechaników ani tu nie dostałem odpowiedzi.....dołączam się do pytania kolegi i proszę o pomoc...podkreśle że problem występuje tylko na gazie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-03-19, 19:49 

Dołączył(a): 2015-11-03, 19:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: renault laguna
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: vialle
Podlanczales sie kolego pod kompa jakies bledy pokazuje?
jade po swietach na kompa to dam znac co wyszlo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-03-20, 15:40 

Dołączył(a): 2015-11-24, 21:26
Posty: 6

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Signum
Elektronika: Vialle
Pojemność: 2000
Moc: 200
Kod Silnika: Z20NET
Rok Produkcji: 2003
Przerywanie w pracy silnika, dławienie, błędy typu wypadanie zapłonu występujące po nagrzaniu auta są przyczyną niskiego ciśnienia gazu. Pompa podaje gaz ze zbyt małym ciśnieniem i ten ze stanu ciekłego przechodzi w stan gazowy. Wtryskiwacze sobie z tym nie radzą. Należy podłączyć komputer i odczytać ciśnienie gazu. Ja przerabialem to u siebie. Po regeneracji (wymianie łożysk i oleju) miałem ciśnienie 650 - 750 kPa. Rozebralem pompę powtórnie i okazało się że dwie sekcje tłoczące miały zatkane zaworki. Przeczyściłem je i dla pewności wymieniłem też ośkę. Po takim zabiegu ciśnienie wynosi ponad 1000 kPa. Mam interfejs diagnostyczny, służę pomocą. Wiadomość na PW.

Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-04-01, 16:25 

Dołączył(a): 2015-08-04, 13:14
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 9-5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: białe 20
Pojemność: 2290
Moc: 170
Rok Produkcji: 1997
anchmu napisał(a):
rzerywanie w pracy silnika, dławienie, błędy typu wypadanie zapłonu występujące po nagrzaniu auta są przyczyną niskiego ciśnienia gazu. Pompa podaje gaz ze zbyt małym ciśnieniem i ten ze stanu ciekłego przechodzi w stan gazowy. Wtryskiwacze sobie z tym nie radzą.

z tym że u mnie te objawy widnieją tylko przy niskich obrotach. Przy 2000 już tych objawów nie ma. Ale sprawdzę ciśnienie. Ma ktoś możliwość sprawdzenia w Lublinie lub okolicach??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-04-02, 12:11 

Dołączył(a): 2012-09-17, 21:00
Posty: 176

Pomógł: 11 razy

Auto: SAAB
Elektronika: VIALLE
Wtryskiwacze: VIALLE
Pojemność: 2300
Moc: 230
Kod Nadwozia: srebrny
Rok Produkcji: 2000
spiacy88 napisał(a):
anchmu napisał(a):
rzerywanie w pracy silnika, dławienie, błędy typu wypadanie zapłonu występujące po nagrzaniu auta są przyczyną niskiego ciśnienia gazu. Pompa podaje gaz ze zbyt małym ciśnieniem i ten ze stanu ciekłego przechodzi w stan gazowy. Wtryskiwacze sobie z tym nie radzą.

z tym że u mnie te objawy widnieją tylko przy niskich obrotach. Przy 2000 już tych objawów nie ma. Ale sprawdzę ciśnienie. Ma ktoś możliwość sprawdzenia w Lublinie lub okolicach??


Jeżdżę na trasie Chełm-Warszawa-Chełm co weekend, kabel mam , komputer też się znajdzie więc do dogadania. Odpada tylko ten weekend.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-04-25, 08:59 

Dołączył(a): 2012-03-07, 11:47
Posty: 180
Lokalizacja: okolice Tczewa

Pomógł: 0 razy

Auto: Galant/Peugeot
Elektronika: Stag 200/Vialle LPE-7
Wtryskiwacze: Magic-jet/Siemens fiolet
Reduktor: KME Silver/Brak
Dysze: 2.6/ ?
Pojemność: 2500/2000
Moc: 163/140
Kod Nadwozia: EA5W/307Sw
Kod Silnika: 6A13/RFJ(EW10A)
Rok Produkcji: 1997/2007
spiacy88 napisał(a):
z tym że u mnie te objawy widnieją tylko przy niskich obrotach

No bo na niskich pompa nie daje wymaganego, jak rosną obroty to pompa też podnosi swoje oboty i ciśnienie jest wyższe i jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-21, 06:30 

Dołączył(a): 2015-11-03, 19:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: renault laguna
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: vialle
Marcino_Mitumaniak napisał(a):
spiacy88 napisał(a):
z tym że u mnie te objawy widnieją tylko przy niskich obrotach

No bo na niskich pompa nie daje wymaganego, jak rosną obroty to pompa też podnosi swoje oboty i ciśnienie jest wyższe i jest ok.





Miałem ten sam problem rozebralem pompe namoczylem sekcje wyczyscilem je i pompa odzyła chodzi idealnie prawdopodobnie masz zatkana ktoras sekcje i nie chce dac odpowiedniego cisnienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-24, 15:00 

Dołączył(a): 2013-02-13, 16:52
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: Hyundai Coupe
Elektronika: BRC SQ24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: Genius MB 1200
Pojemność: 1997
Moc: 139~
Kod Silnika: G4GF
Rok Produkcji: 1997
Może jest ktoś z okolic Lublina żeby pomóc w tym temacie, regeneracja pompy?? Jak cos to proszę kontakt na priv z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-25, 08:15 

Dołączył(a): 2012-03-07, 11:47
Posty: 180
Lokalizacja: okolice Tczewa

Pomógł: 0 razy

Auto: Galant/Peugeot
Elektronika: Stag 200/Vialle LPE-7
Wtryskiwacze: Magic-jet/Siemens fiolet
Reduktor: KME Silver/Brak
Dysze: 2.6/ ?
Pojemność: 2500/2000
Moc: 163/140
Kod Nadwozia: EA5W/307Sw
Kod Silnika: 6A13/RFJ(EW10A)
Rok Produkcji: 1997/2007
bmwpawelm52 napisał(a):
Marcino_Mitumaniak napisał(a):
spiacy88 napisał(a):
z tym że u mnie te objawy widnieją tylko przy niskich obrotach

No bo na niskich pompa nie daje wymaganego, jak rosną obroty to pompa też podnosi swoje oboty i ciśnienie jest wyższe i jest ok.





Miałem ten sam problem rozebralem pompe namoczylem sekcje wyczyscilem je i pompa odzyła chodzi idealnie prawdopodobnie masz zatkana ktoras sekcje i nie chce dac odpowiedniego cisnienia


Trzeba sprawdzić jeszcze zawór przelewowy pompy, też było opisane. U mnie było pełno syfu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-28, 10:42 

Dołączył(a): 2013-10-26, 20:23
Posty: 213

Pomógł: 12 razy

Auto: Chevrolet Evanda
Elektronika: Lpi Vialle
Pojemność: 1998
Moc: 131
Rok Produkcji: 2005
Witam
Pod koniec wrzesnia zeszłego roku regenerowałem pompe w Koninie
Od kilku miesiecy zaczely sie problemy z moca silnika,z szarpaniem itp przypadłości
Dziś znalazlem czas aby wreszcie podpiac sie pod pompe i zobaczyc co sie dzieje

W załączenia screeny z pracy na zimnym silniku na biegu jałowym a drugi screeen po dodaniu gazu

Popatrzcie i oceńcie-boje sie ze to co usłysze od was bedzie tym samym co i ja sadze :-(


Załączniki:
zwiekszone obroty.jpg
zwiekszone obroty.jpg [ 266.16 KiB | Przeglądane 1102 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 271.71 KiB | Przeglądane 1102 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-29, 21:11 

Dołączył(a): 2015-11-03, 19:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: renault laguna
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: vialle
Kolego masz za male cisnienie na pompie powino byc minimum 1000 a uciebie jet na maxie 850
musisz dostac sie do pompy i zobaczyc co tam sie dzieje




Pod koniec wrzesnia zeszłego roku regenerowałem pompe w Koninie
Od kilku miesiecy zaczely sie problemy z moca silnika,z szarpaniem itp przypadłości
Dziś znalazlem czas aby wreszcie podpiac sie pod pompe i zobaczyc co sie dzieje

W załączenia screeny z pracy na zimnym silniku na biegu jałowym a drugi screeen po dodaniu gazu

Popatrzcie i oceńcie-boje sie ze to co usłysze od was bedzie tym samym co i ja sadze :-([/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 04:34 

Dołączył(a): 2013-10-26, 20:23
Posty: 213

Pomógł: 12 razy

Auto: Chevrolet Evanda
Elektronika: Lpi Vialle
Pojemność: 1998
Moc: 131
Rok Produkcji: 2005
No to tak jak myslaleem
Cos z regeneracja poszlo nie tak.
Z racji 3 letniej gwarancji nie dotykam pompy a bede dzwonil do Konina z problemem.
Niestety bez podrozy do nich sie nie obejdzie :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 08:43 

Dołączył(a): 2013-10-26, 20:23
Posty: 213

Pomógł: 12 razy

Auto: Chevrolet Evanda
Elektronika: Lpi Vialle
Pojemność: 1998
Moc: 131
Rok Produkcji: 2005
Dzis postanowilem potestowac pompe
Ku memu zdziwieniu szarpanie ustalo a cisnienie jest Ok
W załączeniu screen

Dzwoniłem dzis do LPI Serwis do Konina
Gdyby padala pompa cisnienie kiepskie podobno mmialbym caly czas a skoro jest inaczej to mozliwe ze problem nie lezy po stronie pompy ale moze falownika albo okablowania
Musze to sprawdzic jeszcze


Załączniki:
zdj.jpg
zdj.jpg [ 103.03 KiB | Przeglądane 1043 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VIALLE LPI (rozebrana pompa)
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 12:40 

Dołączył(a): 2013-10-26, 20:23
Posty: 213

Pomógł: 12 razy

Auto: Chevrolet Evanda
Elektronika: Lpi Vialle
Pojemność: 1998
Moc: 131
Rok Produkcji: 2005
Dzis zrobilem test.Podlaczylem lapka do vialle i dluga w trase.
Okazalo sie ze cisnienie caly czas dobre-2.2 do 2.3
Niestety auto zaczelo szarpac i wywala 2 bledy p0300 i p0313
Zalamka-stawialem na konczaca sie pompe a okazuje sie ze problem gdzie indziej:-(
Co dziwne gdy zaczyna mogac check zauwazylem ze lambda rowniez przestaje oscylowac.Gdy blad wykasuje znow zaczyna
Dzieje sie to tylko na gazie-zastanawia mnie co moze byc przyczyna.
Swiece i przewody wymieniane w tym roku.
Mial ktos z was podobny problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 424 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO