Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 11:46 

Dołączył(a): 2016-01-28, 09:13
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Octavia 1
Elektronika: Stary stag300
Wtryskiwacze: Valtek 3R
Reduktor: AT09 Alaska
Dysze: 3.0 mm
Pojemność: 2.0L
Moc: 115KM
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2001
Witam

Czy jest możliwość wystrojenia starej instalacji stag 300 po korektach w VAG'u bez posiadania korekt po obrotach. Sterownik nie posiada korekt po obrotach;/

Pozdrawiam i czekam na odp. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 12:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18684
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1064 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
A profil kto uzupelni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 13:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 5965
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 342 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
przed kościołem zbiórka za kościołem,
po kościele zbiórka przed kościołem.
Mając sterownik starą 300-kę bez korekt po obrotach wystarczy to wystroić na mapki i ew. OL na sondę, albo wymienić sterownik na ISA-2.

Uzupełnij profil, bo nie chce mi się domyślać jakie masz auto i komponenty instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 13:54 

Dołączył(a): 2016-01-28, 09:13
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Octavia 1
Elektronika: Stary stag300
Wtryskiwacze: Valtek 3R
Reduktor: AT09 Alaska
Dysze: 3.0 mm
Pojemność: 2.0L
Moc: 115KM
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2001
Dzięki i pozdrawiam.
Jak coś to będę pytał co zrobić ze starą 300, chętnie przygarnąłbym 300plus i ją zaktualizował. No chyba, że taniej wyjdzie wywalić tą starą instalację i założyć stag4 lub qbox.

Pytam bo mam problemy z tym gazem, ciągle się rozjeżdża i postanowiłem sam wziąć się za ustawienia.

Koledze regulowałem 300 z korektami po obrotach i autko chodzi pięknie. Tu nie mam i mam problemy ;/

W lipcu kończy mi się butla i nie wiem czy wywalać instalacje i założyć lepszą czy tylko butle przedłużyć na kolejny okres przydatności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 13:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 5965
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 342 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
nowicjusz_stag napisał(a):
ciągle się rozjeżdża

to nie żaba, zamontuj WTRYSKIWACZE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 14:22 

Dołączył(a): 2016-01-28, 09:13
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Octavia 1
Elektronika: Stary stag300
Wtryskiwacze: Valtek 3R
Reduktor: AT09 Alaska
Dysze: 3.0 mm
Pojemność: 2.0L
Moc: 115KM
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2001
mogą być STAG AC-W01 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 14:38 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2437
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 198 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Jesli Valteki przejechaly wiecej niz 20-30tyskm to kosz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 14:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11123
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 809 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
nowicjusz_stag napisał(a):
STAG AC-W01

mogą, lecz lepiej dołożyć (wcale nie wiele) i kupić ACW02 lub LPGTECH DRGON. Całkiem inna liga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 14:52 

Dołączył(a): 2016-01-28, 09:13
Posty: 19
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Octavia 1
Elektronika: Stary stag300
Wtryskiwacze: Valtek 3R
Reduktor: AT09 Alaska
Dysze: 3.0 mm
Pojemność: 2.0L
Moc: 115KM
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2001
To jak radzicie, bo kończy mi sie legalizacja i ciągłe problemy z regulacją gazu.

Wywalić to i nowe czy poprawiać to co jest ??

edit.

Wywalić znaczy instalacja z prawdziwego zdarzenia, a nie jakieś druciarstwo co niestety nabyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 14:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11123
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 809 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
a próbowałeś mnożnik ustawiać podglądając korekty ECU? Możliwe że taka regulacja wykonana sumiennie wystarczy. Co do wymieniania, to ja bym wymienił wtryski na jakieś normalniejsze, no i butlę, bo przepis cię do tego obliguje. Reszta nie koniecznie. Jeśli rzeczywiście na normalnych wtryskach będą problemy z wystrojeniem (w co wątpię) to będziesz myślał nad wymianą sterownika na nowszą wersję (isa2 lub tech np 326). Nie ma po co pruć wiązek by przejść na coś z małą wtyczką (
nowicjusz_stag napisał(a):
stag4 lub qbox


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 15:42 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2437
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 198 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Nie sadze ze Octavia I potrzebuje korekty po obrotach. Wywal wtryski i butle. Reszte zostaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 16:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18684
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1064 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
jeśli nie ma korekt po obrotach to reguluje się mnożnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 16:24 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22804
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
czarny_piotrek napisał(a):
Nie sadze ze Octavia I potrzebuje korekty po obrotach.

bywa tak, że lanos potrzebuje a hemi nie - nie ma reguły.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 16:57 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1494
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 86 razy

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
czarny_piotrek napisał(a):
Nie sadze ze Octavia I potrzebuje korekty po obrotach

Bo to valteki potrzebują a nie octavia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie po korektach a brak korekt obrotów.
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 17:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 5965
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 342 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Boxy/Q-Max
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR02/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/1.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/Z12XEP
Rok Produkcji: 2005/1967/2008/2006
evot napisał(a):
Bo to valteki potrzebują a nie octavia :)


:lol:
dobre!


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO