Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 22:08 

Dołączył(a): 2015-02-15, 11:31
Posty: 31

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1800T
Moc: 150
Rok Produkcji: 1999
Witam. Reduktor który numerek co oznacza ? Szare kolanka to wejście gazu ? itp ? proszę o opis. Dodam że posiadam filtr gazu z cewką więc nr 7 zaślepiam ?
Czy wyjście z reduktor nr6 na podciśnienie mogę wpiąć trójnikiem w oryginalną instalację podciśnienia ? Czy lepiej osobno nawiercić ? Reduktor jak podpiąć najlepiej? Trójnikami wejście wyjście z nagrzewnicy czy mogę odłączyć wlot do nagrzewnicy i puścić przez reduktor ? Gdzie mogę wpiąć czujnik temp. reduktora?
Obrazek,Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 22:18 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15608
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 806 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
1 i 2 to woda
3 i 4 to wyjscia gazu fazy lotnej
7 to wejście gazu fazy ciekłej i na ten nypel nakręcasz ten filtr z cewką i pamiętaj o kierunku przepływu
5 to korek zaworu bezpieczeństwa
czujnik temp wkręcasz w miejsce po srubie miedzy szarymi kolankami.
podłącz reduktor w układ wodny za pomocą trójników
na podciśnienie wykonaj osobny nawiert. w kolektorze ssący najbliżej przepustnicy i połacz z ,,6,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 22:38 

Dołączył(a): 2015-02-15, 11:31
Posty: 31

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1800T
Moc: 150
Rok Produkcji: 1999
Dziękuję serdecznie kolego o taki opis mi chodziło wiem już co i jak . Powiedz mi jeszcze jaki najlepszy byłby czujnik do tego parownika ? Instalka stag 300 premium


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-26, 22:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15608
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 806 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
w premium jest wiele do wyboru i może być orginalny KME 4.7 lub ,,stagowski ,, 2.2k i jaki zamontujesz taki wybierasz w ustawieniach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-27, 07:33 

Dołączył(a): 2015-02-15, 11:31
Posty: 31

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1800T
Moc: 150
Rok Produkcji: 1999
Dziękuje bardzo . milego dnia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-27, 07:33 

Dołączył(a): 2015-02-15, 11:31
Posty: 31

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1800T
Moc: 150
Rok Produkcji: 1999
Dziękuje bardzo . milego dnia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-27, 07:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18592
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1060 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
Tylko nie pomyl wody z gazem bo bedziesz mial wode sodowa w silniku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-06-27, 14:59 

Dołączył(a): 2015-02-15, 11:31
Posty: 31

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Baracuda Y90
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1800T
Moc: 150
Rok Produkcji: 1999
He jeszcze nie zdazylo mi sie nigdy ale...zawsze moze byc ten pierwszy raz he :) dziekuje za rade bd pamietal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-07-01, 14:05 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 137
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 4 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Do czego służy element zaznaczony na czerwono?


Załączniki:
hCZuNL.jpg
hCZuNL.jpg [ 92.44 KiB | Przeglądane 838 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-07-01, 15:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 4564
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 512 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Element montażowy EZ na wypadek gdyby na nypelu nie udało się go zmieścić pod maską ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-07-01, 16:06 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 137
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 4 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Dzięki, te 6 śrubek/wkrętów do montażu jego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-10-23, 13:46
Posty: 111
Lokalizacja: DJ

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Tech 324 obd
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1.8T VTG
Moc: 180
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2001
A czy ma znaczenie kierunek przepływu wody wejście-wyjście?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 22:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24445
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2070 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
marecki40 napisał(a):
ma znaczenie kierunek przepływu wody wejście-wyjście?

nie ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 22:35 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 534
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 58 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
nie, nie ma znaczenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Gold opis wyjść
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 22:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-10-23, 13:46
Posty: 111
Lokalizacja: DJ

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Tech 324 obd
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 1.8T VTG
Moc: 180
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2001
Dzięki panowie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO