Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 12:43 

Dołączył(a): 2016-07-28, 09:16
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon
Elektronika: Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Palacar KR-4
Dysze: 2.1
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1M1
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 2000
Witam,

Ostatnio odkryłem ze podłączenie podciśnienia w moim reduktorze (palacar kr-4) jest inne niż sugeruje producent.

W załączonej instrukcji sugerują że przy użyciu map sensora (typu 2) podciśnienie za przepustnica powinno mieć 2 podłączenia.

http://www.palacar.pl/main/download/ins ... or-typ-2/#

W mojej instalacji króciec podciśnienia wychodzący z reduktora jest podłączony do map sensora (a dalej do kolektora za przepustnicą) a zawór bezpieczeństwa nie jest podłączony.

Ktoś może się orientuje czy ma to jakiś wpływ na instalacje, ktoś miał do czynienia z tym reduktorem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 13:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12218
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
nie ma to wpływu. Po prostu jak zawór bezpieczeństwa zadziała, to upuści nie do kolektora, a pod maskę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 13:22 

Dołączył(a): 2016-07-28, 09:16
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon
Elektronika: Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Palacar KR-4
Dysze: 2.1
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1M1
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 2000
Z zaworem bezpieczeństwa się zgodzę,
czy nie będzie to "fałszowało" złapanego ciśnienia na sensorze np w momencie gdy obciążenie silnika się zmieni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 15:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12218
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Nie specjalnie rozumiem o co pytasz chyba. Moze jakis schemat wrzuc jako zalacznik, czy cos. Ja nie sciagalem tej podlinkowanej instrukcji, bo mam alergie na zewnetrzne serwisy hostingowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 15:41 

Dołączył(a): 2016-07-28, 09:16
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon
Elektronika: Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Palacar KR-4
Dysze: 2.1
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1M1
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 2000
Link jest do strony producenta..

Czerwona linia wskazuje moje podłączenie

Pytanie brzmi czy podwojona długość przewodu podcienienia (jak w moim przypadku) nie wpływa na działanie reduktora lub odczytów z sensora


Załączniki:
red.png
red.png [ 243.4 KiB | Przeglądane 1094 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 16:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 19307
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A tel. 609258834

Pomógł: 1902 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
spellboundxob napisał(a):
Pytanie brzmi czy podwojona długość przewodu podcienienia (jak w moim przypadku) nie wpływa na działanie reduktora lub odczytów z sensora

Nie wpływa na odczyty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-29, 19:11 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22325
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 382 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
a dlaczego to w dziale stag a nie reduktory ?
w instalacji kme czy innej działa tak samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-30, 08:15 

Dołączył(a): 2016-07-28, 09:16
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Leon
Elektronika: Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Palacar KR-4
Dysze: 2.1
Pojemność: 1595
Moc: 101
Kod Nadwozia: 1M1
Kod Silnika: AKL
Rok Produkcji: 2000
Dzięki za odpowiedź, dla mnie nie do końca jest jasne jaki wpływ ma taki montaż na instalacje (może producent mógłby odpowiedzieć na to i zaznacza że taki montaż
Cytuj:
gwarantuje prawidłowe działanie reduktora i pozwala uniknąć spadków ciśnienia gazu
).

Może i inny dział ale wspomniany sposób montażu jest powiązany z Go Fastem i ewentualnym wpływem na prace układu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-03-30, 09:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12218
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 920 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
spellboundxob, dla instalatorów i ludzi, którzy wiedzą na czym polega sterowanie reduktora podcisnieniem musi być to jasne. Po prostu należałoby sie dokształcić.
spellboundxob napisał(a):
Może i inny dział ale wspomniany sposób montażu jest powiązany z Go Fastem i ewentualnym wpływem na prace układu.

Jak Nikodem, napisał dział wybrałeś z doopy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 09:40 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 316

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
spellboundxob - jak sprawuje się ten reduktor KR -4 z palacar?
Mam też propozycję zmiany reduktora właśnie na ten dlatego pytam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 10:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19646
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
k232, widzę że lubisz rozwiazania po taniości - najpierw cpr a teraz palacar - życzę powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 10:08 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 316

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Marcin L napisał(a):
k232, widzę że lubisz rozwiazania po taniości - najpierw cpr a teraz palacar - życzę powodzenia ;)


No i o taką odpowiedź mi chodziło :D
Najgorsze jest to, że ja tego reduktora sam nie kupowałem, ja nie lubię właśnie opcji po taniości dlatego pytam :P
Wolę zapłacić raz a dobrze i mieć spokój, ale gdy wymieniali mi reduktor to wtedy się tym nie interesowałem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 12:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19646
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1138 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Kme tur to dobre rozwiazanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 12:45 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 316

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: OMVL CPR DREAM REG
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Marcin L napisał(a):
Kme tur to dobre rozwiazanie


Po przeglądaniu forum widać, że kme tur góruje. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Palacar - podcisnienie
PostLink | Napisane: 2017-09-26, 21:32 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 322
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 10 razy

Auto: Fiat
Elektronika: stak go chwast
Wtryskiwacze: Valdemaro super fast
Reduktor: Bombel super
Dysze: 2m
Pojemność: 120
Moc: 6
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: -------
Rok Produkcji: 2001
k232 napisał(a):
spellboundxob - jak sprawuje się ten reduktor KR -4 z palacar?
Mam też propozycję zmiany reduktora właśnie na ten dlatego pytam

Daj sobie spokój z tym syfem,lepiej zostań przy tym co masz lub nordic,ac r02.W palacarach są słabe membrany,puszczają gaz w podciśnienie i posiadają podobny problem co cpr z cewka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO