Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 19:57 

Dołączył(a): 2017-12-24, 21:43
Posty: 83

Pomógł: 7 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: IG1
Pojemność: 1600
Moc: 102
Rok Produkcji: 2011
Witam.
Z tego co wyczytałem jest kilka typów reduktora IG1 (Mag, Turbo itd).
1) Czy do wszystkich typów reduktorów podchodzi ten sam zestaw naprawczy, np. taki jak poniższe:
http://allegro.pl/landi-renzo-ig1-zestaw-naprawczy-reduktor-lpg-gpl-i7037446805.html
http://allegro.pl/landirenzo-kpl-naprawczy-reduktora-ig1-oryginal-i6699990116.html
W dostępnych w necie zestawach naprawczych, oryginalnych czy zamiennikach, nie ma na ten temat wzmianki. Chyba, że pisząc "pasuje do reduktorów Landi Renzo IG1" autorzy mają na myśli wszystkie typy. Nie wiem, wolę się upewnić.
W mojej Skodzie reduktor jest ulokowany pod akumulatorem i nie mam w tej chwili jak zobaczyć, który model mam wsadzony.
2) Jaki konkretnie model reduktora IG1 był montowany w Octaviach z 2011r z silnikiem 1,6MPI (BSE)?
3) Kiedy a właściwie czy warto kupić "pełny" zestaw naprawczy:
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-landi-renzo-ig1-mg-oryginal-i5122266125.html
Mój reduktor nie trzyma ciśnienia pod obciążeniem (spadek do 0,74) ale oprócz tego póki co daje się jeździć normalnie autem, nie odczuwam jakiś problemów. Reduktor ma przejechane 135 tys km.
Jeśli wystarczyło by zregenerować reduktor poprzez wymianę samych membran i uszczelek czyli zakup zestawu w niższej kwocie (65 lub 140zł) to pewnie warto w to wsadzić łapy. Ten droższy zestaw naprawczy to już bezsens, lepiej wymienic reduktor na nowy, Zavoli Zeta N lub KME.
Będę wdzięczny za informacje, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-10, 10:46 

Dołączył(a): 2017-12-24, 21:43
Posty: 83

Pomógł: 7 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: IG1
Pojemność: 1600
Moc: 102
Rok Produkcji: 2011
No i mam sprzeczne odpowiedni od sprzedawców.
Gość z tej aukcji twierdzi, że zestaw pasuje do wszystkich reduktorów IG1:
http://allegro.pl/show_item.php?item=7037446805
Natomiast inny sprzedawca twierdzi, że do reduktorów "wzmocnionych" jest taki zestaw:
https://www.lpg.auto.pl/index.php?s=info&id=1653
Natomiast do zwykłych ten:
https://www.lpg.auto.pl/index.php?s=info&id=957

Z tego co widzę, membrany się różnią otworami. Być może membrany z tego tańszego zestawu, z większą ilością otworów podejdą i do wzmocnionego reduktora. O ile nie różnią się np. grubością/sprężystością membran co dyskwalifikuje ten zestaw do zamontowania we wzmocnionym reduktorze, niezależnie od tego czy membrany będą pasować "wymiarowo" czy też nie. Nie wiem.
Zastanawiam się czy jest sens regenerować reduktor na tym tańszym zestawie (zamienniku).
Oryginałów chyba jednak nie kupię bo lepiej wymienić reduktor na inny, nowy z 2-letnią gwarancją (Zavoli Zeta N lub jakiś KME).

Czy ktoś regenerował reduktor IG1 na takim tańszym zestawie? Warto czy sobie darować ten wynalazek bo długo się nim nie pocieszę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-11, 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 607
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30
Rok Produkcji: 2001
Do różnych ig1 są różne zestawy naprawcze. Na 100% różnią się sprężyny 1 i 2 stopnia , różnią się regulatory klapkowe , różni się przekładka bloku wodnego względem ig1 z instalacji igs od pozostałych (ma dodatkowe dziurki do podciśnienia ) z tego co pamiętam nawet membrany występują płaskie lub z wargą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6224
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 692 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Dolce13 to czy regeneracja ma sens dowiesz się jak go rozbierzesz i wyczyścisz - osobiście bym na zamiennikach nie ryzykował - bo z ich trwałością jest różnie.
Na sam początek musisz zweryfikować jaki masz reduktor dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 16:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 607
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30
Rok Produkcji: 2001
I sprawdź czy nie ma gdzieś wżerów bo będziesz miał kłopoty. Polecam też nasmarować trzpień który w czasie pracy trze o oring w talerzyku i z czasem go niszczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 23:58 

Dołączył(a): 2017-12-24, 21:43
Posty: 83

Pomógł: 7 razy

Auto: Skoda
Elektronika: Landi Renzo
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: IG1
Pojemność: 1600
Moc: 102
Rok Produkcji: 2011
Dziękuję za podpowiedzi.
Zastanawiam się czy w ogóle nie zmienić tego reduktora na nowego Zavoli itp. Naprawdę nie widzę czegoś wybitnego w tym ustrojstwie. Chwilę się wahałem ale jak przyjdzie do wymiany to pewnie podjadę do gazownika i wezmę nowy reduktor w cenie zestawu regeneracyjnego do IG1.
Póki co, oprócz spadków ciśnienia do 0,74, auto jeździ i może tak jeszcze jeździć kolejnych kilkanaście tysięcy.
Nie, pierniczę, nic nie robię z tym reduktorem, olewam to :)
Jak się wyeksploatuje to będzie nowy. Włosi przesadzili z tymi cenami zestawów regeneracyjnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: zestaw naprawczy do IG1
PostLink | Napisane: 2018-02-18, 11:03 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 1392
Lokalizacja: Mielec

Pomógł: 182 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon Silver '14
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Wymień na KME Tur, od razu z elektrozaworem. Regeneracja może Ci się nie udać i wywalisz pieniądze w błoto nie licząc własnego trudu. Lepiej zdemontować i wstawić nowy reduktor. Ewentualnie może być Zavoli Zeta N.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO