Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 10:34 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
combatdudePL napisał(a):
Skręć ciśnienie na jakich były robione mapy po dibrym rozgrzaniu do temp roboczej.( jak poprzedni reduktor byl mniej wydajny to wypadałoby wykonać nowe mapy bo może troszkę przelewać, niech ktos mnie poprawi jeżeli sie mylę)
Czy kolega moze sie podzielić informacją, jak wygląda praca tego redka w forku turbo (automat czy manual) ? Jak spadki ? Ile sie pompuje przy cutoffie ? Jak z temperaturą gazu przy szybkiej jezdzie ?

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Póki co przejechałem niewiele. Zrobię wykresy i powrzucam. Fotel jest MT.
Zakład LPG kazał zostawić jak jest - 1,5 ustawili celowo. Zresztą reduktor jest tak schowany, że nie ma dostępu.
Po wpisaniu w mapę na próbę 1,5 auto zaczęło się przekazać na Pb - przywróciłem 1,3. Korekty i AFR generalnie ok, trzeba było ciut zubożyć mapę. AFR pod boostem 11,2, czyli dolna granica sondy w aucie. Za jakiś 1kkm poprawimy pod szerokopasmowką wkreconą w downpipe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 14:22 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Zamieszczam wykresy. Auto tylko troszkę przegonione na trasie 40km - niestety korki.
ZAZNACZAM, ŻE Z NA POPRZEDNIM REDUKTORZE BYŁ PROBLEM, WIĘC OBECNE ODCHYLENIA WCALE NIE MUSZĄ ŚWIADCZYĆ O JAKOŚCI TURBOTA.

Może jednak ktoś mądry podpowie mi co jest nie tak.

Auto przy depnięciu przełącza się na benzynę - tak w 50 proc przypadków. Bez uchwytnej zależności typu bieg, obroty, itp.

Ciśnienia na reduktorze kształtują się po rozgrzaniu w granicach 1,42 z wahaniami w dół i w górę. Może więc jeszcze spadną do zadanych w mapie 1,3.


Załączniki:
mapa na nowym redukt.png
mapa na nowym redukt.png [ 381.18 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot3.png
turbot3.png [ 172.21 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot niskie biegi.png
turbot niskie biegi.png [ 75.33 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot na 4 bez przelaczenia.png
turbot na 4 bez przelaczenia.png [ 71.48 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot na 2 biegu ok na 3 przelacz.png
turbot na 2 biegu ok na 3 przelacz.png [ 66.06 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot bez spadkow2.png
turbot bez spadkow2.png [ 72.52 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot bez spadkow.png
turbot bez spadkow.png [ 73.22 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot 2.png
turbot 2.png [ 181.88 KiB | Przeglądane 815 razy ]
turbot 2 i 3 bieg.png
turbot 2 i 3 bieg.png [ 163.28 KiB | Przeglądane 815 razy ]
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png [ 199.07 KiB | Przeglądane 815 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 14:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 566
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 16 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Lepiej gdybyś nagrał oscyloskop i wrzucił oraz plik ustawień wtedy coś będzie można powiedzieć. Wydaje mi się, że miałeś albo mało gazu w zbiorniku albo coś z podciśnieniem podłączonym do reduktora nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 14:34 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
wookashD napisał(a):
Auto przy depnięciu przełącza się na benzynę

bo masz spadek ciśnienia spory, nie ma jednak na wykresach czasów wtrysku, bo możliwe że ten spadek wynika z zapętlenia, którego być może da się uniknąć.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 14:51 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Mogę dodać wykresy z czasami wtrysku - chętnie to zrobię. Czy jeszcze jakieś informacje są potrzebne. Oscyloskop? Nie mam pojęcia o co chodzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 14:53 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
czasy wtrysku beny, gazu, ciśnienie i obroty - tyle wystarczy.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 17:28 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Ok, te same wykresy ale z czasami wtrysku.

W momencie przełączenia na benzynę widać spadek czasu wtrysku LPG do zera. Rozumiem, że to nie jest to tzw zapętlenie?


Załączniki:
z wtryskami 4 drugi bieg ok spadek na 3 w 25 sek i na benz.png
z wtryskami 4 drugi bieg ok spadek na 3 w 25 sek i na benz.png [ 76.68 KiB | Przeglądane 836 razy ]
z wtryskami 3.png
z wtryskami 3.png [ 81.86 KiB | Przeglądane 836 razy ]
z wtryskami 2.png
z wtryskami 2.png [ 86.17 KiB | Przeglądane 836 razy ]
z wtryskami 1.png
z wtryskami 1.png [ 125.55 KiB | Przeglądane 836 razy ]
po zmianie w mapie na 1,5 bar.png
po zmianie w mapie na 1,5 bar.png [ 86.17 KiB | Przeglądane 836 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 21:49 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
to auto jest na jakimś programie/chipie , czy seria ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 22:09 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Jest po wymianie turbiny na większą i remapie. Doładowanie z 0,6 do 1,1, moc z 177 pewnie do 250KM. Jeszcze nie było hamowane, czekam wciąż aż LPG zacznie działać jak należy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 22:10 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
pętli - stąd spadek i powrót na benę.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 22:11 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Zdradzisz mi gdzie to widać? Co mogę z tym zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-21, 22:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
czas wtrysku vs obroty vs możliwy realny czas na wykonanie wtrysku.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT by Alex / Optima
PostLink | Napisane: 2016-10-22, 07:17 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Czyli licząc 6000obr/min. dzielone przez 60 sek =100 obr./sek czyli 100obr/1000ms
100obr x 24ms = czas pracy wtryskiwacza łacznie 2400ms przypadające na 1000ms czyli nie ma czasu na zamknięcie.
Tylko patrząc na czas benzyny to chyba nie jest możliwy brak zapętlania?

Tak to rozumieć? Czy mogę do Ciebie uderzyć na PW żeby nie zaśmiecać tematu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2016-10-22, 12:03 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22300
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
przy 4krpm hipotetyczny max czas wtrysku to 30ms, dla 5krpm to 24ms, dla 6krpm to 20ms

wzór na wyliczenie dla wtrysku sekwencyjnego - 2*(60/rpm)*1000
w miejsce rpm podstawiasz obroty dla jakich chcesz poznać max czas.

Trzeba wziąć pod uwagę, że to jest czas bez uwzględnienia czasu otwarcia i zamknięcia wtrysku, więc w praktyce te czasy są mniejsze niż wynika z teoretycznego wyliczenia.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TurboT w subaru
PostLink | Napisane: 2016-10-22, 15:55 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 123

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KM6P Turbo --> TurboT
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Dzięki za info. Pytanie tylko czy to zapętlenie jest przyczyną czy skutkiem problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO