Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6C5 4.2 V8 - wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2018-02-16, 22:01 

Dołączył(a): 2014-11-26, 21:09
Posty: 32

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: LPGTECH One
Wtryskiwacze: ACW-03
Reduktor: Shark 1200
Dysze: 2,2
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1997
Silnik 4.2 V8 300km. Aktualnie założony reduktor EGSupremo pada na pysk w kwestii ciśnienia przy bucie. Planowana jest zmiana na inny - koniecznie jeden. Zastanawiałem się nad KME Gold GT albo TWIN. Moją uwagę zwrócił jednak reduktor Magic III Power - czy dałby radę w całym zakresie? Kierownik auta, mój kolega, lubi sobie depnąć i czasami jeździ autem po torze, a aktualnie szybsze jazdy muszą odbywać się na benzynie. Jeżeli ktoś miał doświadczenia z powyższymi reduktorami, bądź ma inne propozycje, proszę o pomoc. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C5 4.2 V8 - wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 17:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6063
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 668 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Zapomnij że GT lub TWIN to ogarnie w pojedynkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C5 4.2 V8 - wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 17:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27194
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2487 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Tupter1910 napisał(a):
lub TWIN to ogarnie w pojedynkę.

Twin to już nie "pojedynek" i da radę, nie strasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C5 4.2 V8 - wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 17:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6063
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 668 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Mirosław, oby wytrzymał ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6C5 4.2 V8 - wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 19:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27194
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2487 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
robiłeś takie auto, zakładam że nie, więc nie teoretyzuj


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO