Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 18:00 

Dołączył(a): 2016-12-13, 17:42
Posty: 12

Pomógł: 1 razy

Witam Panów
Z góry przepraszam, że pierwszy post zaczynam nowym wątkiem ale polecono mi to forum, a zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Chodzi o to, że przymierzam się do zakupu auta, które ma znajomy mojego znajomego. Samochód to Honda CRV 2.0 z 15 roku i ma zamontowaną instalację gazową BRC Sequent32 lubra el. jlm + rozdzielacz przyznam szczerze, że mi to za wiele nie mówi dlatego kieruję pytanie do Was czy możecie mi coś o tej instalacji napisać, czy jest dobrej jakości ? Dostałem od niego takie zdj więc też wam wstawię bo mi nic ono nie mówi :)
Obrazek
Z dodatkowych informacji wiem, że instalacja jest jeszcze na gwarancji, zbiornik jest w kole a wlew schowany w klapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 17:46 

Dołączył(a): 2015-04-09, 13:33
Posty: 307
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 20 razy

Auto: vw golf, kia rio
Elektronika: BRC SQ24
Pojemność: 1.6/1.4
Moc: 95/105
Rok Produkcji: '95/'14
A co jest przyczyną sprzedaży auta? Auto nowe, instalacja też świeżo założona pewnie. Jeśli chodzi o samą instalację to na pewno dobrej jakości. Ja jeżdżę na poprzedniej wersji BRC SQ24 i nie narzekam. Generalnie dużo zależy od montażu i właściwej regulacji później. Jeżeli masz możliwość to przejedź się tym autem zobacz jak jedzie na Pb, jak na gazie, jak przełącza na gaz, jak się zachowuje na wyższych obrotach i sprawdź wszystko u gazownika. Jak wszystko będzie od strony technicznej ok, to moim zdaniem warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 21:15 

Dołączył(a): 2016-12-13, 17:42
Posty: 12

Pomógł: 1 razy

Przyczyna jest taka, że facet się będzie rozstawał z kobietą i chce to auto szybko sprzedać, żeby nie doszło do jego podziału. Byłem dzisiaj obejrzeć to auto wizualnie prezentuje się idealnie ale o tym już może świadczyć rok auta. Instalacja ma pół roku, przejechałem się i przyznam szczerze, że nie odczułem żadnej różnicy po przełączeniu się na gaz wszystko płynnie się przełączyło bez żadnych szarpnięć a auto było po całodobowym postoju. Na żywo pod maską nie wygląda to na żadną fuszerkę. Właściciel mówi, że średnio przy normalnej jeździe spalanie wychodzi mu 10/100 lpg. Możliwe jest takie spalanie przy tym silniku ? dodatkowo, że gwarancja jest na 2 lata bez limitu kilometrów tylko mam pytanie czy gwarancja jest ważna w każdym serwisie BRC czy tylko tam gdzie była montowana ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 09:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-06, 09:00
Posty: 203
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Tribeca H6 3.6l
Elektronika: BRC P&D Plus
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 3600
Moc: 256
Kod Silnika: EZ36D
Rok Produkcji: 2008
Podoba się Tobie samochód, jest w dobrej cenie jak dla Ciebie to kupuj, nie szukaj dziury w całym. Gwarancja na BRC jest na 2 lata na terenie całego kraju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 11:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5417
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 600 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
lutek34 napisał(a):
Gwarancja na BRC jest na 2 lata na terenie całego kraju.
Tylko żebyś jeszcze znalazł obeznanego serwisanta BRC, który sprosta przyszłym problemom a takich to w całym kraju jest jak na lekarstwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 18:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-06, 09:00
Posty: 203
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Tribeca H6 3.6l
Elektronika: BRC P&D Plus
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 3600
Moc: 256
Kod Silnika: EZ36D
Rok Produkcji: 2008
Tupter1910 napisał(a):
Tylko żebyś jeszcze znalazł obeznanego serwisanta BRC


zawsze może podjechać do Ciebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 18:53 

Dołączył(a): 2016-12-13, 17:42
Posty: 12

Pomógł: 1 razy

lutek34 napisał(a):
Podoba się Tobie samochód, jest w dobrej cenie jak dla Ciebie to kupuj, nie szukaj dziury w całym. Gwarancja na BRC jest na 2 lata na terenie całego kraju.

Auto mi się podoba i raczej na pewno będzie już moje. Nie szukam dziury tylko nie miałem styczności nigdy z lpg i chciałem zaczerpnąć jakichś opinii w tym temacie bo wiadomo, że właściciel wszystkiego nie powie :) na internecie poczytałem trochę opinii i w więszkości same pozytywne są dla brc. Skoro gwarancja obowiązuje na cały kraj to nie mam się czego obawiać, zresztą nic nie zwróciło mojej uwagi podczas jazdy na gazie nie czułem nawet różnicy po przełączeniu ani spadków mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 23:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3168
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 180 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
lutek34 napisał(a):
Gwarancja na BRC jest na 2 lata na terenie całego kraju.

w razie awarii na trasie to na pewno tak. zwykłą obsługę i usterki usuwa chyba monter który zakładał instalacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 10:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5417
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 600 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Mirosław napisał(a):
Tak dużą wykazujesz aktywność w branży, że sukces masz gwarantowany.
Myślę Mirku, że nie powinieneś zaprzątać sobie główki moim sukcesem w branży ;)
lutek34 napisał(a):
zawsze może podjechać do Ciebie
Niestety ale nie z BRC.
Wojtek28 napisał(a):
na internecie poczytałem trochę opinii i w więszkości same pozytywne są dla brc.
Zerknij na forum jakimi opiniami się cieszą warsztaty BRC z EGP Wawa na czele, przeważnie reszta zbyt nie odstaje od Nich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 16:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-06, 09:00
Posty: 203
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Tribeca H6 3.6l
Elektronika: BRC P&D Plus
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 3600
Moc: 256
Kod Silnika: EZ36D
Rok Produkcji: 2008
Tupter1910 napisał(a):
Wojtek28 napisał(a):
na internecie poczytałem trochę opinii i w więszkości same pozytywne są dla brc.
Zerknij na forum jakimi opiniami się cieszą warsztaty BRC z EGP Wawa na czele, przeważnie reszta zbyt nie odstaje od Nich


Miałem Pacifice gazowaną w 2008r w EGP na BRC, miała zrobione 180kkm na LPG w momencie jak ją sprzedawałem, jedynie reduktor był regenerowany. Na forum panuje ogólny hejt instalacji BRC, ale jak popytasz użytkowników to jest inaczej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 18:12 

Dołączył(a): 2016-11-17, 15:43
Posty: 232

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda
Elektronika: ?
Wtryskiwacze: ?
Reduktor: ?
Dysze: ?
Pojemność: 1500
Moc: 130
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: L15B4
Rok Produkcji: 2015
Jak cena dobra i autko nie było naprawiane to bierz. A hejt BRC zapewne bierze się stąd, że masa ludzi z tego forum zakłada graty typu stag, barracud etc... i wybija potencjalnym klientom BRC (i inne np LR) z głowy. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-21, 18:52 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3270
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 267 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
BRC to dobra instalacja, ale dobrych montarzystow BRC jest Malo. To jest glowny problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 16:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5417
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 600 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
EAn2016 napisał(a):
Jak cena dobra i autko nie było naprawiane to bierz. A hejt BRC zapewne bierze się stąd, że masa ludzi z tego forum zakłada graty typu stag, barracud etc... i wybija potencjalnym klientom BRC (i inne np LR) z głowy. ;-)
Każdy zakłada to co uważa za słuszne, każdy z nich ma jakieś wytyczne dla inwestycji i niestety ale ekonomia bierze górą, w której to właśnie wszystkie te BRC, LR, Tartarini i huk jeden wie co jeszcze nie wychodzą najlepiej.
Wtryskiwacze BRC 4cyl = 800zł, gdzie Barracudy 130 = 300zł (max)
Reduktory BRC MAX = 900zł, gdzie np KME czy ACR01 320zł (max)
Owszem montaż w podobnych kwotach ale po serwisowa obsługa zjada przeciętnych zjadaczy chleba już u wjazdu zakładu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 20:42 

Dołączył(a): 2016-12-13, 17:42
Posty: 12

Pomógł: 1 razy

Tupter1910 napisał(a):

Wtryskiwacze BRC 4cyl = 800zł, gdzie Barracudy 130 = 300zł (max)
Reduktory BRC MAX = 900zł, gdzie np KME czy ACR01 320zł (max)
Owszem montaż w podobnych kwotach ale po serwisowa obsługa zjada przeciętnych zjadaczy chleba już u wjazdu zakładu.


A właśnie odnośnie wtryskiwaczy bo trochę czytałem zarówno tu jak i innych stronach i z tego co piszą to mimo wyższej ceny BRC ma lepszej jakości wtryskiwacze, które dłużej wytrzymują i jest możliwość wymiany pojedynczych sztuk. Prawda to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CR-V 2.0
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 21:42 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3270
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 267 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Zdejmowali kolektor przy zakładaniu instalacji? Na 90% nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO