Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 21:49 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 61

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: TOMASETTO NORDIC
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
mam pytanko, opel astra h 1.8 140km, instalacja BRC sequent 24, wtryski zmieniane z pomarańczowych brc na ac w02, reduktor zmieniony z genius 1500 na tomasetto nordic. Jak proponujecie ustawić ciśnienie i dysze? zastanawiam się czy lepiej zostawić ciśnienie tak jak było na genius 1500 i mniejsze dysze, czy rozwiercić bardziej i mniejsze cisnienie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 22:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29262
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2750 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
matek93110 napisał(a):
czy rozwiercić bardziej i mniejsze cisnienie ?

oczywiście, przejdź na 1200
tabela z pudełka pomoże


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 09:57 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 61

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: TOMASETTO NORDIC
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
tylko nie mam tej tabelki z pudełka i nie za bardzo wiem jakie dysze tam wstawić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 10:10 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29262
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2750 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
2,5 mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 10:44 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 61

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: TOMASETTO NORDIC
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia, bo było to ustawione tak na szybko, ciśnienie 1300 i dysze 2,4, przy przyspieszaniu tak pedał w ziemie to korekta idzie na minus, ale jak np jade na takim lekkim gazie, że utrzymuje prędkość, to często korekta idzie nawet do +15, tak ma być?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 12:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29262
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2750 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
matek93110 napisał(a):
tak ma być?

tak ma nie być, po prostu instalacja nie jest do końca dobrze ustawiona
chyba, że korekty +15 to obecna norma dla tego silnika, także na Pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 13:55 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 61

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: TOMASETTO NORDIC
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
no nie, na benz tak nie jest. tu za bardzo nie ma tego jak ustawić, są dwa suwaki, dla obr jałowych i powyżej biegu jałowego... po mieście korekta długo terminowa jest około 0 - 0,79, po trasie około 50 km jazda do 120km/h jest około +3,9- 4,5%,
jak dodam suwakiem kilka %, to po mieście mam na minusie korekte, np -3% a na trasie okol 0-1% i nie wiem jak to ustawić, moge zrobić jedynie od nowa autokalibracje, ewentualnie myślałem czy nie ma to wpływu ze zawsze było ciśnienie 1500 i na lekkim gazie teraz jak jest 1300 to robi mu sie za ubogo... mimo że dysze są 2.4.
czasy wtr na jałowych między bp a lpg różnią się ok 1ms przy tym ciśnieniu 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-13, 07:54 

Dołączył(a): 2009-05-04, 21:02
Posty: 155
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 9 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: mb1500
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: Aerodeck
Kod Silnika: F20B3
Rok Produkcji: 1996
Nie autokalibrację ale mapę podczas jazdy i wtedy zaglądać na korekty.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-06-13, 12:31 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 61

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: TOMASETTO NORDIC
Pojemność: 1800
Moc: 140
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
tu niestety nie ma wglądu w mape, moge tylko korekty patrzeć,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-07-02, 10:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3742
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 206 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
BRC w tych kwestiach nie jest idealne i korekty latają sobie jak chcą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-07-08, 18:13 

Dołączył(a): 2015-04-09, 13:33
Posty: 487
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 29 razy

Auto: vw golf, kia rio
Elektronika: BRC SQ24
Pojemność: 1.6/1.4
Moc: 95/105
Rok Produkcji: '95/'14
Ale tam już niewiele z BRC zostało:_) wymienił prawie wszystko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rozmiar dyszy i ciśnienie
PostLink | Napisane: 2018-07-09, 11:30 

Dołączył(a): 2011-02-22, 19:44
Posty: 137
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: BRC sequent 24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC genius mb 1500
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
dimmu, zostawiłeś elektronikę, która za wszystko odpowiada... więc co się dziwić, że korekty latają jak chcą. Brc z tego co wyczytałem na forum działa w trybie rzeczywistym dlatego tak kiepsko ustawia się auto na korekty. Jeśli nic z autem się nie dzieje to zostaw tak jak jest i po sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO