Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-04, 15:24 

Dołączył(a): 2009-10-01, 12:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: KME nevo
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2544 V6
Moc: 170
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: 125 SEA
Rok Produkcji: 2004
Co może byś przyczyną i jaki element odpowiada za sprawdzanie ciśnienia gazu w instalacji, instalacja KME nevo, parownik KME silver, wtryski hana, silnik V6
Problem jest taki, że wyskakuję błąd zbyt niskiego ciśnienia gazu( brak gazu w butli) i przełącza od razu na benzynę.
Taka sytuacja miała miejsce jak było jeszcze połowę gazu w zbiorniku i nawet dotankowałem, bo może coś nie tal z LPG.
Sprawdziłem zawory parownik(nawet wyczyściłem) i gaz dochodzi do wtryskiwaczy, bo jak się zdejmie przewód za filtrem fazy lotnej to jest gaz.
Gdzie szukać, co może być problemem????????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-04, 15:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19812
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1151 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Mapsensor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-04, 15:44 

Dołączył(a): 2009-10-01, 12:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: KME nevo
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2544 V6
Moc: 170
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: 125 SEA
Rok Produkcji: 2004
Ale map sensor odpowiada czy map sensor padł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-05, 17:09 

Dołączył(a): 2009-10-01, 12:28
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: KME nevo
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 2544 V6
Moc: 170
Kod Nadwozia: BNP
Kod Silnika: 125 SEA
Rok Produkcji: 2004
Zrobione, faktycznie tylko padł map sensor i portfel schudł o 170zł :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-05, 17:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19812
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1151 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech / Stag 200
Wtryskiwacze: ACW03 / 01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
odpowiada i padł

w kme od czasu do czasu padają mapsensory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2017-06-06, 11:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5791
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 645 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Rafal_Blues napisał(a):
Zrobione, faktycznie tylko padł map sensor i portfel schudł o 170zł :(
Zachowaj paragon lub fakturę bo może się przydać przy reklamacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-01-10, 15:12 

Dołączył(a): 2018-01-10, 14:22
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: opel zafira
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: Valtek 3Ω (czerwone)
Reduktor: Alaska Tomasetto AT09
Dysze: fi 2
Pojemność: 1600
Moc: 74KW
Witam i podpinam się pod post (by nie tworzyć bałaganu.)
Pacjent przy przełączaniu na lpg gasł, ale powtórne odpalenie powodowało już poprawną pracę, Niestety zimą już nie chciał przełączać, pomyślałem o wymianie membran w reduktorze, ale nic to nie dało, i o dziwo reduktor nie był zbyt brudny w środku.
. Objawem dodatkowym było gaśniecie 4 zielonych ledów stanu poziomu plg. Po podpięciu interfejsu i chęci skalibr
owania, wywala komunikat o niskim ciśnieniu plg
--kręcenie śrubą imbusową na reduktorze nic nie daje.
--Ciśnienie jest ok 0,65. podciśnienie 0,30
--jeśli w programie uruchomię wł/ wył zawór, to go słychać na butli
--nie słyszę pstryknięcia na zaworze reduktora, ale po podłaczeniu na krótko 12V słychać że działa.
--po zdjęciu cybanta na filtrze fazy ciekłej, gaz leci kroplami
Pytanie czy może być padnięty mapsensor (PS-CC3 czytałem że jeśli pokazuje "0" to tak)lub iglica zaworu na butli się zakleja, ewent sugestie jak to rozkminić.
jest to mój pierwszy post więc... dziękuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie spodziewany Problem z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 09:09 

Dołączył(a): 2018-01-10, 14:22
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: opel zafira
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: Valtek 3Ω (czerwone)
Reduktor: Alaska Tomasetto AT09
Dysze: fi 2
Pojemność: 1600
Moc: 74KW
Witam ponownie,
Udało mi się zdiagnozować usterkę polegającą na zapieczeniu trzpieia elektrozaworu w wielozaworze tomasetto, tylko jak go wykręcić? bo butla prawie pełna ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO