Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Daewoo Lanos 1.5 8V 86KM - odcięcie wtrysku
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 15:28 

Dołączył(a): 2011-10-09, 15:22
Posty: 7
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Pojemność: 1500
Moc: 86
Rok Produkcji: 1998
Witam serdecznie, założenie nowego tematu to już chyba ostatnie co mogę na własną rękę zrobić. Otóż mój problem polega na tym, że potrzebuje schemat, zdjęcie, opis, cokolwiek jak podłączyć instalację elektryczną (gazową) do w/w Lanosa. Wiem jak podłączyć większość kabli (do butli, elektro zaworu itd ale największą bolączką okazuje się odcięcie wtrysku). Zakładam instalację gazową I gen (wiem, że się już takich nie zakłada ale mam złe doświadczenia z krokowcami a na zwykłej śrubce całkiem fajnie chodzi astra sąsiada tylko, że on ma monowtrysk). Wszystko chciałbym zrobić na przekaźnikach tak żeby żadne kontrolki mi się na zegarach nie świeciły typu check. Właśnie na dwóch przekaźnikach miałem Siene 1.4 i było ok. Bardzo proszę forumowiczów o pomoc i z góry wielkie dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 15:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17823
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1185 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
PunisherX, W jakiś sposób i tak musisz się dobrać do kabli wtryskiwaczy nawet mając schemat, więc jaki problem by określić który z nich jest zasilaniem stałym (powinien dostać plusa po włączeniu stacyjki), drugi jest kablem sterującym. Nawet ich kolory mogą już coś sugerować. Ten wspólny zasilający będzie dla wszystkich wtrysków jednakowy, sterujące powinny się czymś wyróżniać.
Czeka cię cięcie tego sterującego i wpięcie tam emulatora.

Powyższe zasady mają zastosowanie w większości aut, piszę o tym dlatego, że nie miałem do czynienia z Lanosem. :->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 16:49 

Dołączył(a): 2011-10-09, 15:22
Posty: 7
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Pojemność: 1500
Moc: 86
Rok Produkcji: 1998
Akurat nie będę wpinać się z emulatorem tylko tak jak napisałem koniecznie chce mieć to na zwykłej śrubce regulacyjnej i dwóch przekaźnikach, Siene miałem tak zrobioną i było rewelacyjnie. Stąd moje pytane bo być może ktoś ma Lanosa z taką najzwyklejszą instalacją i mógłby coś na ten temat napisać (instalacja ograniczyć się ma do włącznika (PB/gaz), dwóch przekaźników, śrubki i parownika. Dziękuję mimo wszystko za odpowiedź i czekam dalej na wszelkie porady:)


Ostatnio edytowano 2011-10-09, 16:50 przez PunisherX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 17:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 5054
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 257 razy

Auto: Golf3
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: AC R02
Dysze: 1,95-1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Jeśli odcięcie wtryskiwaczy benzynowych zwykłym przekaźnikiem nie spowoduje zaświecenia CE, to możesz dać przekaźnik. Jeśli natomiast ECUpb pilnuje wtryskiwaczy to musisz mieć emulator zamontowany i nie ma tu nic do rzeczy czy to I gen. czy II gen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 19:20 

Dołączył(a): 2011-03-16, 13:17
Posty: 27
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Stag 50
Wtryskiwacze: Mikser 30mm
Reduktor: Lovato rge 92e
Pojemność: 1349
Moc: 75
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: SOHC
Rok Produkcji: 2000
Lepiej zamontuj emulator bo on też symuluję pracę wtryskiwaczy dla ECU. W jego skład też wchodzą zwykłe przekaźniki. Lanos ma komputer który bardzo mocno adaptuje się podczas jazdy na lpg i prędzej czy później zacznie Ci się mapa benzyny rozjeżdżać, zobacz na forum DU, wiele osób ma ten problem na I i II gen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 09:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-03, 11:37
Posty: 193
Lokalizacja: Moto-System, Jelenia Góra, 695 663 555

Pomógł: 5 razy

Auto: Opel Vectra B
Elektronika: LPGTECH 326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,8
Pojemność: 2498
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 2000
Teoretycznie ECU można oszukać stosując przekaźnik + opornik, ale akurat DU 8v jest wybitnie wredny w kwestii pierdzielenia się mapy benzyny podczas jazdy na lpg. Z drugiej strony można sobie z tym poradzić poprzez kolejny przekaźnik :) odcinający zasilanie ecu po wyłączeniu zapłonu - reset mapy benzynowej. Najlepiej zamontować konkretną II gen. . Emulacja sondy w pętlę otwartą lub na masę, bo fala prostokątna też pierniczy mapę ECU.


Ostatnio edytowano 2011-10-10, 09:32 przez Jacob's Garage, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 18:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 5054
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 257 razy

Auto: Golf3
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: AC R02
Dysze: 1,95-1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Czyli jeśli już instalacja z mikserem to 2 gen. bo mniej będzie patentów trzeba zamontować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 20:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 6622
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 266 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
lanosik 1.5 8v - tydzien takim simigalem ,na miniLanbdzie byl ,
na gazie zapierniczal az milo ,a jak sie gaz skonczyl to na benzynie ciezko bylo do stacji dojechac,
JA bym tam wrzucil pare przekaznikow do odciecia tego i owego ,ale ponizej stag50 to szkoda schodzic


Ostatnio edytowano 2011-10-10, 20:27 przez KGB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 20:55 

Dołączył(a): 2011-10-09, 15:22
Posty: 7
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Pojemność: 1500
Moc: 86
Rok Produkcji: 1998
Hmmmm jakby nie patrzył będę miał problemy z PB..... no trudno się mówi, dzięki za porady, dalej czekam na jakieś równie przydatne informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 07:11 

Dołączył(a): 2011-03-16, 13:17
Posty: 27
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Elektronika: Stag 50
Wtryskiwacze: Mikser 30mm
Reduktor: Lovato rge 92e
Pojemność: 1349
Moc: 75
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: SOHC
Rok Produkcji: 2000
Dokładnie, na mikserowych instalacjach bardzo wiele osób w Lanosach ma ten problem i reset komputera nic nie daje. Gdyby to coś pomagało to wszyscy mieliby auto-reset i po problemie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 14:41 

Dołączył(a): 2011-10-09, 15:22
Posty: 7
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Pojemność: 1500
Moc: 86
Rok Produkcji: 1998
Hmmmm a co jak Lanosy wychodziły oryginalnie z gazem? co to za instalacja? na bank nie mieli problemów z PB bo to by było bez sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 19:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 6622
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 266 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
seryjnie wychodzily na landi ,wczesniej na tartarini tec98/99 ,
zawsze IIgen,
i problemy na benzynie tez byly ,ale jak sie dobrze ustawi emulacje to problemy sa znacznie mniejsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 21:15 

Dołączył(a): 2011-10-09, 15:22
Posty: 7
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos
Pojemność: 1500
Moc: 86
Rok Produkcji: 1998
Wracając dalej do tematu czy coś takiego się nada? Obrazek mam takie coś tylko dalej pojawia się problem jak to podłączyć, 4 piny idą do krokowca, kolejna wiązka do przełącznika ale które kable mają odcinać wtryski i w którym miejscu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 5054
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 257 razy

Auto: Golf3
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Matrix HS
Reduktor: AC R02
Dysze: 1,95-1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Ale co się ma nadać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-12, 08:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-05-03, 11:37
Posty: 193
Lokalizacja: Moto-System, Jelenia Góra, 695 663 555

Pomógł: 5 razy

Auto: Opel Vectra B
Elektronika: LPGTECH 326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,8
Pojemność: 2498
Moc: 170
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 2000
KGB napisał(a):
seryjnie wychodzily na landi ,wczesniej na tartarini tec98/99 ,
zawsze IIgen,
i problemy na benzynie tez byly ,ale jak sie dobrze ustawi emulacje to problemy sa znacznie mniejsze

Wychodziły również na elpigaz leonardo i przeważnie miały podłączony wskaźnik poziomu paliwa jako wskaźnik poziomu gazu podczas pracy na lpg. Jeździłem takim 1.4 i bardzo fajnie się sprawował. Spotkałem się również z lanosem na fabrycznej instalacji Bedini.

W 1.5 8v jest pół-sekwencja czy full group? Kable do odcięcia wtrysków najlepiej znaleźć w wiązce silnika wychodzącej od strony kabiny (jeszcze przed rozdziałem na podzespoły pod maską) znajdziesz obok siebie najprawdopodobniej kable od: TPS-u, +12V po stacyjce (np. idące na cewkę zapłonową), kable od wtrysków. Sonda jest jednoprzewodowa to nie ma problemu z podłączeniem. Emulacja w pętlę otwartą.

Jeśli chcesz się bawić przekaźnikami i opornikami to wtryskiwacz lanosa ma oporność około 16 ohmów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO