Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaśnie po przełączeniu na lpg jak jest zimny
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 07:51 

Dołączył(a): 2010-12-16, 15:59
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko

Pomógł: 0 razy

Auto: lanos
Elektronika: Elpiaz Voila Plus
Reduktor: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Silnika: 1.5 dohc
Rok Produkcji: 2001
Problem jest następujacy.Przy obecnych temperaturach otoczenia silnik po przełączeniu na zasilanie lpg pracuje kilka sekund po czym gaśnie.Przy ponownej próbie uruchomienia wystepuja objawy zalania,silnik z trudem sie uruchamia.Na lekko juz dogrzanym silniku problem nie występuje.
Ps.Zauważyłem też,że nawet nagrzany silnik ma tendencję do gaśnięcia na biegu jałowym po włączeniu wszystkich możliwych odbiorników prądu.Wydaje się,że im mniej nagrzany silnik w czasie pracy na lpg tym bardziej jest wrażliwy na obciążenie instalacji elektrycznej co powoduje gaśnięcie.Jaka może być tego przyczyna?


Ostatnio edytowano 2011-01-21, 09:45 przez Wacek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 11:40 

Dołączył(a): 2010-11-18, 19:15
Posty: 18
Lokalizacja: ERW

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf III
Elektronika: Landi LCS A1/V05
Reduktor: Landi Renzo SE81 Viton
Pojemność: 1781
Moc: 75
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1996
Filtr gazu i/lub sztywne membrany parownika. Miałem tak samo.
A co do prądu to ładowanie chyba niedomaga, należałoby sprawdzić regulator napięcia lub sam alternator, ewentualnie połączenia. Zobacz jakie masz napięcie ładowania na biegu jałowym. Ja w jednym samochodzie musiałem dać dodatkowy przewód od alternatora do akumulatora, bo na oryginalnym był jakiś duży spadek napięcia.
A może masz po prostu zbyt ubogą mieszankę. Jak powłączasz dużo odbiorników prądu to silnik ma większe zapotrzebowanie na gaz i ilość gazu podawana przy obecnych ustawieniach może być niewystarczająca. Jak spalanie i osiągi?


Ostatnio edytowano 2011-01-21, 12:00 przez lwlw, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 12:28 

Dołączył(a): 2010-12-16, 15:59
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko

Pomógł: 0 razy

Auto: lanos
Elektronika: Elpiaz Voila Plus
Reduktor: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Silnika: 1.5 dohc
Rok Produkcji: 2001
Parownik po przebiegu ok 18 000 km,spalanie ok 10L/100km w cyklu mieszanym,osiągi w normie.Po podłączeniu prostego voltomierza diodowego spostrzeżenia są następujące: praca na benzynie-napięcie ok 14V,po przełączeniu na lpg spada na ok 12,5V.Przy całkowitym obciążeniu prądowym(wszystkie odbiorniki) silnik gasnie po chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 14:12 

Dołączył(a): 2010-11-18, 19:15
Posty: 18
Lokalizacja: ERW

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf III
Elektronika: Landi LCS A1/V05
Reduktor: Landi Renzo SE81 Viton
Pojemność: 1781
Moc: 75
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1996
No to parownik powinien być dobry jeszcze, filtr też nie powinien być tragiczny (choć ja raz po 20 tys. miałem strasznie zabrudzony), ale coś mocno obciąża ta Twoja instalacja gazowa pod względem elektrycznym. Nie wiem co tam tyle prądu może żreć? Elektrozawory, sterownik gazu?

PS. Masz może interfejs do Voila Plus? Gdzie jest wtyczka? Bo mam taką instalację w drugim samochodzie i chciałbym jej się przyjrzeć, coś dużo pali, a mocy nie za wiele.


Ostatnio edytowano 2011-01-21, 14:15 przez lwlw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 14:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 13523
Lokalizacja: Lublin/Snopków tel.609258834

Pomógł: 1126 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: STAG 4QBOX
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli-N
Dysze: bez dyszek
Pojemność: 1800
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: COSMO
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
Wacek, Wymien reduktor na nowy lub go zregeneruj,,tu jest szkopul a nie jakis wywody z VOLTAMI,,moze tez masz uszkodzony regulator napiecia skoro nie podwyzsza ladowania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 23:00 

Dołączył(a): 2010-12-16, 15:59
Posty: 19
Lokalizacja: Bielsko

Pomógł: 0 razy

Auto: lanos
Elektronika: Elpiaz Voila Plus
Reduktor: Elpigaz
Pojemność: 1500
Moc: 100
Kod Silnika: 1.5 dohc
Rok Produkcji: 2001
lwlw napisał(a):
No to parownik powinien być dobry jeszcze, filtr też nie powinien być tragiczny (choć ja raz po 20 tys. miałem strasznie zabrudzony), ale coś mocno obciąża ta Twoja instalacja gazowa pod względem elektrycznym. Nie wiem co tam tyle prądu może żreć? Elektrozawory, sterownik gazu?

PS. Masz może interfejs do Voila Plus? Gdzie jest wtyczka? Bo mam taką instalację w drugim samochodzie i chciałbym jej się przyjrzeć, coś dużo pali, a mocy nie za wiele.


Nie mam fejsu(korzystam z uprzejmości gazownika z aso Daewoo).Wtyczka jest w sterowniku obok wtyczki od głównej wiązki zaślepiona gumową nakładką przeciwkurzową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-21, 23:34 

Dołączył(a): 2010-11-18, 19:15
Posty: 18
Lokalizacja: ERW

Pomógł: 0 razy

Auto: Golf III
Elektronika: Landi LCS A1/V05
Reduktor: Landi Renzo SE81 Viton
Pojemność: 1781
Moc: 75
Kod Silnika: AAM
Rok Produkcji: 1996
A to już wiem, dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO