Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-25, 10:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 16604
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1103 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Szymdi, Zawsze rozdzielone zasilanie wtryskiwaczy musi być sekwencją, pytam bo tylko kwestie ekonomiczne mogą przeważać nad wspólnym sterowaniem. Natomiast gdy chcemy kontrolować lepiej wtryskiwacze należy je rozdzielić, pomimo fulgrupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-25, 11:41 

Dołączył(a): 2010-08-24, 11:44
Posty: 19
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 2 razy

Auto: Lanos 1.6. 16 V
Elektronika: Stag300plus
Wtryskiwacze: Matrix HD 344
Reduktor: KME Silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 2001
Szymdi, no cóż bardzo ciekawe są te schematy. Ja jeszcze nie trafiłem na lanosa ze sterowaniem sekwencyjnym, ale chyba najważniejsze jest jakie sterowanie jest w omawianym egzemplarzu. Mi się wydaje, że tam jest pół sekwencja, aby to sprawdzić trzeba zerknąć ile pinów jest we wtyczce pomiędzy wiązką silnika (symbol HF) a wiązką układu wtryskowego (symbol WE). W moim lanosie jak i w tych na które trafiałem znajdowały się tam 3 piny wedle schematu który zamieściłem. Wtyczka znajduje się pod rurą łączącą filtr powietrza z przepustnicą, koło alternatora.

zdjęcie wiązki silnika (HF): http://www.apcar.com.pl/foto/foto_2032_1274798731_d.jpg
zdjęcie wiązki uk.wtr.(WE): http://www.apcar.com.pl/foto/foto_1133_1271947397_d.jpg


Ostatnio edytowano 2011-07-25, 11:43 przez Gordo_pr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-25, 11:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3286
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 233 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Żeby nie było nieporozumień, taki układ jak poniżej jest najpopularniejszy (a w każdym razie ja miałem z nim najczęściej do czynienia).


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Daewoo Lanos 1.5 16v
PostLink | Napisane: 2011-07-29, 10:34 

Dołączył(a): 2011-07-21, 22:09
Posty: 1
Lokalizacja: Józefów

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B6
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2001
auto-flesz napisał(a):
Samochód do osiągnięcia temperatury rzędu 60 stopni (na reduktorze) strasznie szarpie. Po nagrzaniu szarpanie ustępuje.

Witam.
Miałem podobną sytuację w 1.6 16V, znajomy w 1.5 także. Pojawiała się gdy na dworze robiło sie ciepło - ponad 15 stopni. Koncepcja robocza była, że to wtryski od benzyny się zapiekają, ale nie jestem fachowcem, więc nie potrafię ocenić czy była słuszna. Szarpanie nie pojawiało się gdy kończyłem jazdę, 1-2km, na PB. Sprawdź u siebie. Nie rozwiązuje to problemu ale pomaga doraźnie ;).
Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 2011-07-29, 11:53 przez grinberg, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-29, 11:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 12709
Lokalizacja: Lublin/Snopków 56A URLOP do 16.08.2014r

Pomógł: 1032 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: STAG 4QBOX
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli-N
Dysze: bez dyszek
Pojemność: 1800
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: COSMO
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
auto-flesz, Spróbuj wgrać starszego softa powinno pomóc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-07-29, 12:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 12709
Lokalizacja: Lublin/Snopków 56A URLOP do 16.08.2014r

Pomógł: 1032 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: STAG 4QBOX
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli-N
Dysze: bez dyszek
Pojemność: 1800
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: COSMO
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
Zrób też coś z sygnałem obrotów bo jest straszna piła i skaczą a tak być nie powinno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-08-16, 21:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-07-20, 14:21
Posty: 914
Lokalizacja: Lubicz k/Torunia ul. H. Orszta 11 694 626 027

Pomógł: 19 razy

Auto: BMW 330i
Elektronika: STAG 300/6 ISA-2
Wtryskiwacze: HANA "A"
Reduktor: AC R01 RED
Dysze: GREEN
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: E46 SEDAN
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Adam Rogowski napisał(a):
Zrób też coś z sygnałem obrotów bo jest straszna piła i skaczą a tak być nie powinno


Adam tak jak pisałem w tym pliku który przeglądałeś sygnał był na próbę wzięty z wtryskiwacza PB. Nie długo będę miał auto u siebie na kilka dni więc będzie więcej czasu na prace, gdyż jak pisałem problem występuje po większym przestoju około minimalnie 8 godzin.

Dlaczego każesz zmienić soft? Co to miałoby pomóc bo nie rozumiem?

Co do szarpania w lanosie na zimnym silniku i strasznych rozbieżnościach w czasach wtrysków na dwóch niezależnych wtryskiwaczach okazało się że nie tylko my mamy z tym problem. Pewien użytkownik z tego forum dzwonił do mnie i mówił, że walczy z tym objawem od dłuższego czasu oraz pewna firma z naszego regionu (Toruń) też na dzień dzisiejszy nie znaleźli rozwiązania problemu. Fakt, że założyli na innych komponentach chodzi głównie o sterownik STAG 4 problem z "zakłóceniami" odczytów czasu wtrysku na zimnym też występuje.


Ostatnio edytowano 2011-08-16, 21:14 przez auto-flesz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-08-28, 09:15 

Dołączył(a): 2009-11-03, 13:51
Posty: 47
Lokalizacja: włocławek

Pomógł: 3 razy

Auto: nexia
Elektronika: stag4
Wtryskiwacze: magicjet
Reduktor: zavoli
Dysze: 1,6
Pojemność: 1498
Moc: 90
Kod Silnika: A15MF
Rok Produkcji: 1996
W lanosach czasami występuje problem z wiązką zasilającą wtryskiwacze. Są tam kiepskie połączenia na jakieś zaciski które lubią sie utleniać. Dokładnie nie wiem o które połączenia chodzi, są gdzieś w wiązce w komorze silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-07, 22:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 4186
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 135 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: AC Stag300.4 ISA2
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: żółte
Pojemność: 1781
Moc: 200
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
I jak nasz lanosik? temat opanowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-08, 17:06 

Dołączył(a): 2009-04-28, 06:46
Posty: 465
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault Scenic
Elektronika: SQ 24 MY10
Wtryskiwacze: BRC
Reduktor: BRC Genius 1200
Dysze: pomarańczowe
Pojemność: 1598
Moc: 107
Rok Produkcji: 2001
Z tego co mi wiadomo to tak.Innowacyjny pomysł Miłosza i auto ponoć hula aż miło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 09:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-07-20, 14:21
Posty: 914
Lokalizacja: Lubicz k/Torunia ul. H. Orszta 11 694 626 027

Pomógł: 19 razy

Auto: BMW 330i
Elektronika: STAG 300/6 ISA-2
Wtryskiwacze: HANA "A"
Reduktor: AC R01 RED
Dysze: GREEN
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: E46 SEDAN
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Klient jeździ już ponad miesiąc i nie ma na razie żadnych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-17, 11:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-11, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos 1.5 16V
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: HANA 2000
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1500
Moc: 100
Rok Produkcji: 2000
zet 77 napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to tak.Innowacyjny pomysł Miłosza i auto ponoć hula aż miło.



Witajcie.
Walcze u siebie z tym problemem od 2008r(cierpliwość się skończyła już dawno-zostało przyzwyczajenie)
Po nocy musze odczekać 2-3 minuty,bo silnikiem telepie na wszystkie strony,czuć niespaloną benzyną z układu wydechowego,dlawi sie itd.
Gdy odpale samochód w trybie awaryjnym na LPG jest w porządku.
Samochód taki jak w tytule DEU 1.516V
Instalacja STAG 300,wtryski Hana 2000,reduktor Zavoli.
Przejechane na LPG 55 tys.km
Zmieniane już bylo dużo min.
-cewka
-pompa
-przewody,świece(2,3 razy)
-silniczek krokowy
-map sensor
-sonda
-czujnik TPS
-wiązki wtryskiwaczy benzynowych polutowane(usunięte fabryczne złączki)
-wtryskiwacze benzyny czyszczone

Będę bardzo wdzięczny za w miare proste objaśnienie rozwiązania problemu.

Ps.Nie dysponuje niestety żadnymi wykresami programów diagnostycznych.


Ostatnio edytowano 2011-10-17, 11:19 przez gassper, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-17, 11:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 16604
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1103 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
gassper napisał(a):
Po nocy musze odczekać 2-3 minuty,bo silnikiem telepie na wszystkie strony,czuć niespaloną benzyną z układu wydechowego,dlawi sie itd.
Próbowałeś resetu ecu Pb i jego adaptacji bez uzycia gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-17, 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-11, 11:06
Posty: 7
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Lanos 1.5 16V
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: HANA 2000
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1500
Moc: 100
Rok Produkcji: 2000
Tak.Były programowane także obroty biegu jałowego.
Całe wakacje przejeździłem na PB i nic się nie zmieniło,mam jakieś obawy co do poprawności montażu.
Z jednym "ale"

Montaż był wykonany w AC-u producenta STAG-a,więc mam w tym temacie mieszane uczucia....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-17, 12:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 16604
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1103 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Cytuj:
Całe wakacje przejeździłem na PB i nic się nie zmieniło
rozumiem, że samochód poprawnie pracuje na Pb, zaś nie chce dobrze jeździć na LPG.

Jeśli nie popełniono błedów montażowych pozostaje poprawna regulacja. Pokaż jakieś zdjęcia spod maski bo tak to teoretyzujemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO