Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przerywanie silnika po przełączeniu na LPG
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 13:04 

Dołączył(a): 2010-03-19, 17:45
Posty: 14
Lokalizacja: LIMANOWA

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: Stag 300 PLUS
Wtryskiwacze: MagicJet pojedyncze
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E34
Kod Silnika: M52B20
Rok Produkcji: 1993
Witam,

Następny problem,

Odpalam silnik, na zew 10 st. C wyjeżdżam na trasę, jadę ok 80-100 obroty niskie ok 2000 obr/min. po przełączeniu na gaz silnik zaczyna przerywać , szarpie, nie ma mocy. Jeżeli przełączę na benzynę wraza do normy, nie dzieje się nic. Jak dalej jadę na gazie, niskie obroty, nie próbuję przyspieszać, po ok 2km przechodzi ten objaw i samochód zaczyna jechać normalnie.
Ale dzisiaj jak zaczął przerywać po przełączeniu na gaz, wcicnołem pedał gazy do podłogi, wtedy samochód zaczął przerywać bardziej, nie przyspiesza w ogóle, dławi się i co najgorsze nagle w samochodzie poczułem lpg, zapach nasilał się bardzo mocno jak wciskałem pedał w podłogę. Po zatrzymaniu i otwarciu maski nie widziałem nic niepokojacgo. Po ponownym uruchomieniu i przełączeniu na gaz wszystko OK.

Na regulację jestem umówiony za 2 tygodnie, ale objawy mocno mnie denerwują, co to może być? Mam nadzieję że nie rozwali mi to silnika. Temperatura przełączenia na gaz to o ile pamiętam 35 st. C.

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 13:10 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4277
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 78 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Nie dogrzany gaz/reduktor?

M52 masz w E34? SWAP?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 13:53 

Dołączył(a): 2009-03-05, 22:45
Posty: 604
Lokalizacja: Legnica

Pomógł: 4 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: 4Gas
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli N (1,06)
Dysze: ~2,6
Pojemność: 1997
Moc: 136
Kod Nadwozia: EA2W
Kod Silnika: 4G63
Rok Produkcji: 1997
sebabmw napisał(a):
co to może być?


np. brudne wtryskiwacze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 15:24 

Dołączył(a): 2010-03-19, 17:45
Posty: 14
Lokalizacja: LIMANOWA

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: Stag 300 PLUS
Wtryskiwacze: MagicJet pojedyncze
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E34
Kod Silnika: M52B20
Rok Produkcji: 1993
Na gazie przejechałem zaledwie 3ooo km,
Ten efekt występuje tylko z zimnym silnikiem i pod obciążeniem. Jka zapalę po pracy i grzeje się stojąc w korku nic nie odczuwam.
Ale jak zimnym na trasie jadę ok 100 i chcę utrzymać albo zwiększyć prędkość to po przełączeniu na gaz zaczyna się szarpanie silnikiem jak opisałem, po zagrzaniu silnika o kilka stopni (2-3km) wszystko OK.

Silnik z Vanosem po 93roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 15:27 

Dołączył(a): 2010-04-25, 07:16
Posty: 25
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Lancer
Elektronika: oscar ecu-4c
Wtryskiwacze: valtec - będzie hana zielona
Reduktor: tomasetto
Pojemność: 1600
Moc: 113
Kod Silnika: 4g92
Rok Produkcji: 1998
wg mnie niedogrzany reduktor / za niska temp. przełączania na gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 15:28 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
A wtryskiwacze masz pionowo czy poziomo zmontowane
MJ toleruje tylko pion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-24, 16:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 13305
Lokalizacja: Lublin/Snopków tel.609258834

Pomógł: 1096 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: STAG 4QBOX
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli-N
Dysze: bez dyszek
Pojemność: 1800
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: COSMO
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2006
Mozliwe jest to ze masz zalaczone podgrzewanie wtryskiwaczy,,,ale suma-sumarum jest to na gwarancji,,wiec jeddz tam gdzie zamontowales i Ci to usuna,,takie jest prawoooooo


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], ps202 i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO