Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-05, 17:43 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Okazuje się ,że mój warsztat to już teraz też jest Czakram i niby w piątek mamy działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 21:10 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Sprawa się rozwiązała po założeniu Map-a
Nie wiem są jakieś zawirowania w któryms sygnale i gaz już nie daje rady to ogarnąć.
Teraz auto chodzi dobrze.
Czy jest jakieś przeciwskazania do jazdy na takiej "mapie" co sie nie dostraja do paliwa?
Jak narazie nie ma walnięcia i nie ma szarpania,przyśpiesza dobrze tylko trochę słabo reaguje na gaz przy obrotach jałowych.Podobno może pomóc maksymalne skrócenie wężyków i chyba przesunięcie miejsca wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-10, 10:20 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
No i to pytanie do was czy decydować się na kolejne wiercenie,przesuniecie i skrócenie drogi dla gazu?

To jest sprawa taka niestandardowa bo w żadnym nissanie nie musiał nic takiego kombinować i nie jest za tym dziurkowaniem ale jak trzeba będzie to trzeba.
Czakram niby też zasugerował skrócenie odległości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-10, 11:39 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2328
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 187 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Pokaz fotki kolektora z nawiertami...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-10, 21:21 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Ok zrobię jutro fotki ale z tego co dzisiaj się przyglądnąłem to nic wiele nie jest odsunięte od wtrysków benzynowych.
Więc samo przesunięcie to max 1cm.
Za to węzyki to chyba mają około 17-18cm.Listwa jest na gorze bo jest tutaj na środku dupna podstawa kolektora dolotowego.Kolektor to prawie litera C
Na maje oko to umieścić listwę pomiędzy górą kolektora a dołem jeśli można ją dawać w pozycji leżącej to tam jest miejsce na to.
Weżyki skróciłoby to chyba o ponad połowę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-11, 13:05 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Dodaje zdjęcie
Obrazek

Trzeba kliknąc na obrócone normalnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-11, 13:29 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2328
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 187 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Te wezyki dosc dlugie, nawiert tez jakis nie cudowny.... Kolektor raczej nie zdejmowany do nawiertow... A jak delikatnie wciskasz gaz to jest lepiej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-11, 13:43 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Teraz tamte problemy są usunięte
Teraz sprawa wygląda tak ,że słabo reaguje na dodanie gazu z wolnych obrotów.
Nie ważne jak wciskam.Kiedy jest już na wyższych normalnie się wkręca.

Przykład chyba rozjaśni to:
Stoję pod górkę na 1 biegu.Jedna noga na sprzęgle druga na hamulcu.
Puszcza się hamulec i jak wiadomo trzeba szybko wciskać gaz i puszczać sprzęgło.
I tu mamy problem bo auto często słabo reaguje na gaz i się zamuli i klops...jak na nauce jazdy
I analogicznie wyższy bieg i niskie obroty.W zatłoczonym mieście sami wiemy że często tak jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 10:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
czarny_piotrek napisał(a):
A jak delikatnie wciskasz gaz to jest lepiej ?


A co by to oznaczalo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 16:59 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Dzisiaj zrobiłem trochę kilometrów bardziej można się skłonić do poprostu mulenia na niskich obrotach od jałowych rozpędzając się do około 1300.Niezależnie do obciążenia

Już mnie ch.. strzela z tym autem.W piątek za ten czas co z tym autem doszło do czegoś innych 5 aut przyjechało i pojechało z ustawionym gazem itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 18:15 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2328
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 187 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Takie sa uroki BRC :). Uwiazanie do majstra i jego warsztatu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 21:42 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Jakieś pomysły?
Ja mam wrażenie że ogólnie dalej z autem jest coś nie tak
Za każdym razem jak była autokalibracja to ustawiało się zupełnie inaczej ostatnio czasy wtrysków zmieniły się chyba z 3.4 na 2,6 milisekundy przy tej kalibracji na wolnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 22:33 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 2328
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 187 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Ja powiem tak, skrocenie wezykow(dla mnie sa za dlugie -stad slaba reakcja na mocne wcisniecie.) i pojedyncze wtrsyki, ewentualnie nowe nawierty po zdjeciu kolektora zalatwilyby sprawe. Ale to nie w BRC.

Dlaczego zamontowales BRC ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 14:54 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
W BRC nie ma pojedynczych wtrysków no nie?

Mam w toyocie Stag-posiada swoje wady ,pewnie do rozwiązania za parę złotych ale to proste auto.
Nissan to już trochę zagwozdka.Gość jest znany szeroko w okolicach jako fachowiec ale on zakłada przedewszystkim BRC.Więc pytam się jaka instalka do mojego nissana będzie dobra.Proponuje mi cenę i gadaliśmy ,że już ma takie samo auto i inne nissany przecież robi.
Tak jak napisałęm auto się przewijają konkretnie przez ten zakład a nie wiem w tym moim nissanie już nie ma czym poregulować.
Teraz tak po co mi bardziej zaawansowana instalka za prawie tysiaka drożej skoro i tak teraz chodzi na map-ie i nie chodzi to idealnie.Nie wiem co dalej.
czarny_piotrek napisał(a):
Ale to nie w BRC.

O co ci dokładnie chodzi o wtryski czy o to ,że skrócenie nic nie da?
A może to te długie wężyki robiły złą robotę także bez map-a z tym wszystkim.Bo przez telefon sugerowali mu skrócenie aby poprawiło się odpuszczanie gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 4564
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 512 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Pewnie o to że BRC nie ma pojedynczych wtryskiwaczy, a z wtryskiwaczami na listwie nie uda się osiągnąć zamierzonego celu czyli krótkich przewodów wtryskiwacz<>kolektor. Oczywiście nie twierdzę, że poprawa nawiertów i maksymalne skrócenie przewodów nie załatwiłaby sprawy tylko co będzie jeśli się nie sprawdzi bo mimo wszystko problem wyjdzie. A skoro zakładał do tego auta instalację to czemu od razu nie zrobił tak jak Bozia przykazała.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO