Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 21:45 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Mam już mętlik w głowie ogólnie to wszystkie problemy nie są i nie były powtarzalne.
I tak dzisiaj ustawiamy, mamy dany stan pracy a jaki stan będzie jeśli jutro będe np pałował na trasie?Teraz to już wogóle nie jestem niczego pewien.

Ogólnie o schowaniu tych wtrysków to mogą być w innej pozycji niż pionowo?
Zamiast tracić czas na czekanie itp sam to bym przerobił chwila moment.
Co do podgazowywania to mógłbym nagrac moze filmik jak silnik będzie się zachowywał przy podgazowywaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2016-12-26, 13:41 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Daje filmik na gazie na bardzo kiepskim telefonie bo był pod ręką ale widać o co chodzi akurat od 0.25 na benzynie od 0.49 przełączenie ponownie na lpg
https://youtu.be/C3yqZaojBs0
Przy takim samym dodawaniu gazu widać jak płynnie na benzynie skaczą do koło 2tysków a na gazie znacznie mniej i skokowo na dwa razy jak to dobrze widać po przełączniu na lpg po piędziesiątej sekundzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Walnięcie silnika przy mocnym dodaniu gazu
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 20:57 

Dołączył(a): 2015-01-10, 22:52
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota,Nissan
Elektronika: Stag 4 Eco,SQ32
Wtryskiwacze: AC,BRC
Reduktor: Tamasetto,Tor
Pojemność: 1600,1800
Moc: 105,115
Kod Silnika: 4a-fe,QG18DE
Rok Produkcji: 1992,2003
Witam ponownie

Prosiłbym o zainteresowanie jeszcze moim tematem
Czytałem tu na forum i o tych długościach węzyków i z własnego doświadczenia co do długości wężyka do MAP-a
Teraz ten nowy Map jest bardzo daleko według mnie poł metra conajmniej i wygląda to tak że idzie wężyk jednej średnicy i pózniej trójnik na 3/4 odległości jest Map i dalej leci do reduktora.
Na moje oko nawet do reduktora jest chyba za dlugi pewnie z 80cm ale co do samego Map to dałbym na początek ten trójnik przy kolektorze z Map-em a najlepiej jakby był na osobnym króćcu(tak jak przerabiałem w drugim aucie) ale nie ma tutaj wolnych miejsc.
Co do samego reduktora to nie wiem.

Jest jeszcze sprawa taka ,że mam zarzut co do montażu wtryskiwaczy.
Wtryskiwacze były tak założone i w sumie dalej jest lipa,że maska waliła w nich z góry przy zamykaniu i cały czas były przez nią gniecione.
Ułamało blachę mocującą listwę.
I co teraz mam żądać wymiany listwy bo to mogło skrócić jej żywot co?

Jutro zrobię zdjęcia


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO