Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:32 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 192
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 6 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Obrazek
chyba jest wlot i wylot 6 tylko wąż od wlotu jest 8 z redukcją założona na wielozawór, dobrze myślę/widzę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 11:47 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1647
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
jak dla mnie fotka zbyt ciemna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 20:52 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 192
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 6 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Więc wyjaśniło się Faro 8 jest na wlocie 6 na wylocie sprawdziłem przy elektrozaworze. Jeszcze tylko chciałbym potwierdzić czy wlot jest na 8 czy na 6 + redukcja z 8. W każdym razie przy zmianie wielozaworu na extra nie muszę zmieniać wężyka od tankowania.


Załączniki:
20160408_185836.jpg
20160408_185836.jpg [ 1.25 MiB | Przeglądane 1489 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2016-04-08, 20:55 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1647
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
z foto widać że 8 jest wejściem 6 wyjściem (o ile to nie złudzenie optyczne - nie ma jak przyłożyć suwmiarkę :) ), ale warto by było wykręcić śrubę i nakrętkę z wielozaworu i sprawdzić gdzie jaki faktycznie jest prześwit
zresztą jakby nie patrzeć wersja reduktora ST jak standard


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2017-10-07, 10:20 

Dołączył(a): 2017-06-23, 15:56
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Leganza
Elektronika: Stag300
Wtryskiwacze: OMVL XXL
Reduktor: AC R01 250
Pojemność: 2498
Moc: 210
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1998
Witam, zakupilem taki zawor http://www.omb-saleri.it/allegati/auto/scheda/hp-.pdf

Moze ktos mi podopiwedziec jaki typ wskaznika potrzebuje do niego, bo mial byc w komplecie a niestety nie ma. WPG1, WPG2 czy jakis inny?

Podlaczenie przewodu zasilania od dolu to masakra, trzeba sie nagimnastykowac, zwlaszcza ze zasilenie dalem z miedzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2017-10-07, 11:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28390
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2647 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
każdy czujnik poziomu możesz tam założyć, WPGH też


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2017-10-27, 18:26 

Dołączył(a): 2017-06-23, 15:56
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Daewoo Leganza
Elektronika: Stag300
Wtryskiwacze: OMVL XXL
Reduktor: AC R01 250
Pojemność: 2498
Moc: 210
Kod Silnika: X25XE
Rok Produkcji: 1998
Montaz tego wielozaworu nie nalezy do latwych ze wzgledu na to ze przewody sa od dolu. Poczatkowo zasilenie od wlewu dalem z miedzi, ale zmienilem na Faro. Montaz duzo latwiejszy.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wielozawory o zwiększonym przepływie. Kilka pytań.
PostLink | Napisane: 2018-01-14, 09:01 

Dołączył(a): 2012-01-17, 13:50
Posty: 192
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Pomógł: 6 razy

Auto: NISSAN PRIMERA
Elektronika: LPGTECH 504
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: GOLD GT
Dysze: BRAK
Pojemność: 1998
Moc: ~200
Kod Nadwozia: WP11.144
Kod Silnika: SR20VE
Rok Produkcji: 2001
Znajomy ma założony taki wielozawor https://drive.google.com/file/d/0B7dIUX ... p=drivesdk i terza pytanie czy jest to wielozawor extra czy standart


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO