Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-08-01, 05:59 

Dołączył(a): 2015-12-13, 09:11
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: honda
Elektronika: jtg icom
Wtryskiwacze: siemens
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Zadzwoń pod 122858301 i zapytaj czy to możliwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-08-01, 09:15 

Dołączył(a): 2011-11-24, 17:33
Posty: 4
Lokalizacja: lublin

Pomógł: 0 razy

http://gazeo.pl/instalacje/produkty/Prz ... ,7059.html

Filtracja LPG w systemach ICOM

Inną cechą systemów JTG HP i JTG New jest wyposażenie ich w filtry LPG z wymiennym wkładem montowane pomiędzy zaworem tankowania a zbiornikiem. Daje to gwarancję pracy gazowego układu zasilania na paliwie w maksymalnym stopniu pozbawionym zanieczyszczeń. Drugi, dokładniejszy filtr
chroni bezpośrednio pompę LPG, która obecnie pochodzi od amerykańskiego dostawcy. Jej demontaż jest możliwy nawet w sytuacji kiedy w zbiorniku znajduje się gaz.


https://translate.google.pl/translate?h ... -jtg-hp%2F
chyba jest :) i na włoskiej stronie tez piszą że tak można tylko jakoś nie mam pojęcia jak to jest możliwe hehe myślałem ze ktoś już wymieniał w takim wielozaworze i coś podpowie bo w sumie to boje się trochę zaryzykować,ale jak tak piszą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-08-11, 21:40 

Dołączył(a): 2011-11-24, 17:33
Posty: 4
Lokalizacja: lublin

Pomógł: 0 razy

odnośnie wymiany tej pompy....
jednak nie zaryzykowałem i kulturalnie wypościłem gaz w atmosferę :). Sama wymiana pompy to banał.Jak ktoś ma taki wielozawór i będzie potrzebował pomocy chętnie coś podpowiem. Pompę kupiłem z zamiennika za 200zl i narzazie działa super już nic nie piszczy itd.

Mam jeszcze pytanie jak auta odpalają na icomie hp. Czy po uruchomieniu silnika od razu powinien działać na gazie? U mnie jest tak ze przed odpaleniem muszę nacisnąć przycisk i dopiero odpala na gazie... czy to normalne? pierwszy raz mam do czynienia z takim gazem i nie mam pojęcia jak ma to działać.Proszę o jakieś info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-08-12, 09:56 

Dołączył(a): 2015-09-03, 21:13
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Meriva
Elektronika: ICON JTG
Rok Produkcji: 2005
Mam takie pytanie, trochę nietypowe. Meriva 1.6 z ICOM JTG. Po remoncie silnika, na gazie odpala i śmiga, a na benzynie gaśnie. Może to być związane z jakimiś specyficznymi ustawieniami instalacji gazowej - trzeba coś podłączyć/włączyć po takim remoncie silniczka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-08-18, 14:35 

Dołączył(a): 2015-09-03, 21:13
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Meriva
Elektronika: ICON JTG
Rok Produkcji: 2005
Po konsultacji z szefem Gaz-Caru z Jastrzębia-Zdroju wyszło, żeo podczas tego remontu silnika padł sterownik od instalacji gazowej i autko nie chciało chodzić na benzynie, jest to możliwe? Jaki jest koszt takiego sterownika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-02, 04:23 

Dołączył(a): 2015-01-11, 17:09
Posty: 90

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1.8T 2008r
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 1.8T
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2008
Sterownik padł? No to musieli zwarke jakaś zrobić.innej możliwosci nie widze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-07, 07:25 

Dołączył(a): 2015-09-03, 21:13
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Meriva
Elektronika: ICON JTG
Rok Produkcji: 2005
No podobno padł sterownik. Czy po zakupie sterownika np. na allegro (rozumiem, że da się kupić taki sterownik), bardzo trzeba coś ustawiać, czy mechanicy sobie z tym poradzą, żeby autko śmigało na gazie tak jak wcześniej? Czy lepiej byłoby z tym podjechać do Jastrzębia? Teraz po remoncie silniczka i tak trzeba nieco pośmigać na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-15, 18:21 

Dołączył(a): 2016-07-16, 06:03
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4
Elektronika: ICOM
Pojemność: 1.8
Moc: 125km
Kod Nadwozia: B5
Rok Produkcji: 2000
Witam moj ICOM zaczął się przełączać na Pb jak zlapalem autem kilka szybkich zakretow, np. na rondzie i później znów zaczyna się przełączać na gaz, aż do kolejnego mocniejszego zakrętu. I sytuacja się powtarzała, aż do dzisiaj. Teraz już w ogóle nie chce przełączyć na gaz. Dodam, że gaz w zbiorniku na pewno jest.
Ktoś jest w stanie mi pomóc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-18, 22:09 

Dołączył(a): 2016-09-18, 21:33
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: E46
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Moc: 231
Rok Produkcji: 2002
Witam was czy ktoś rozszyfrował temat czasu przełączania się na LPG ? Ponieważ posiadam e46 330xi mam ustawione fabryczne 55s. :/ i jest spore zużycie benzyny, a głównie jeżdżę po mieście. Dodam że moja centralka po rozkręceniu nie ma żadnych przełączników- czy jest jakiś ratunek? proszę o pomoc.


Załączniki:
20160916_094218...jpg
20160916_094218...jpg [ 415.29 KiB | Przeglądane 500 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-19, 16:28 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 955
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Jak nie masz żadnych przełączników , to raczej nic sie nie zrobi , bo do tej instalacji nie ma programu do regulacji .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 18:26 

Dołączył(a): 2015-10-12, 19:44
Posty: 27

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat stilo
Elektronika: jtg icom
Pojemność: 2400
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Właśnie jestem po wymianie drugiej pompy paliwa w mojej instalacji , i zastanawiam się czy przypadkiem przyczyną padania pompek nie jest jakość gazu , lub filtr paliwa, ostatnio wymieniałem pompę około 6 mięsięcy temu , wydmuchałem zbiornik powietrzem , a teraz było tyle syfu że głowa boli !!!!!
Żeby nie było pytań , przy tej obsłudze wymieniam wszystkie filtry, jakość tych ostatnich też ma wiele do życzenia , pisałem wcześniej że filtr kosztuje dwadzieścia kilka złotych , ale masa uszczelniająca na bregach w moim przypadku była twarda i popękana , czeka mnie jeszcze raz otwarcie butki i wymiana NOWEGO FILTRA !!!! na lepszej jakości bo ten długo nie wytrzyma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 19:18 

Dołączył(a): 2015-10-12, 19:44
Posty: 27

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat stilo
Elektronika: jtg icom
Pojemność: 2400
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
zapomniałem napisać ,że pierwsze objawy to :
przełączanie się na Pb bez powodu podczas jazdy z reguły przy mocniejszym dodaniu gazu , aż do momentu gdy nie przełącza się wcale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-20, 22:13 

Dołączył(a): 2016-07-10, 20:17
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford
Elektronika: ICOM
Pojemność: 1798
Moc: 125
Rok Produkcji: 2007
Witaj radar038 zastanów się nad kupnem czegoś takiego http://allegro.pl/filtr-wysokiego-cisni ... 64344.html fraza wpisywane na allegro "filtr wysokiego ciśnienia". Sam za niedługo planuje kupić taki wynalazek. Pozdrawiam Damian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 05:52 

Dołączył(a): 2015-10-12, 19:44
Posty: 27

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat stilo
Elektronika: jtg icom
Pojemność: 2400
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Cytuj:
http://www.certools.pl/ci-227.html
O tym filtrze mowa , szkoda ,że wywaliłem stary bez zrobienia zdjęć , była by jasność , ale u mnie po pół roku popękało to pomarańczowe kleiszcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-28, 21:09 

Dołączył(a): 2016-09-18, 21:33
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: E46
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Moc: 231
Rok Produkcji: 2002
croma1 napisał(a):
Jak nie masz żadnych przełączników , to raczej nic sie nie zrobi , bo do tej instalacji nie ma programu do regulacji .


A zmiana centralki na taką z regulacją jest możliwa bez żadnych komplikacji w stylu p&p ? bo nie ukrywam że dużo BP mi idzie, załamka ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO