Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-09-29, 19:30 

Dołączył(a): 2015-10-12, 19:44
Posty: 27

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat stilo
Elektronika: jtg icom
Pojemność: 2400
Moc: 170
Rok Produkcji: 2002
Rozkminiałem tą centralkę , i niestety ona jest odpowiedzialna TYLKO ZA PRZEŁĄCZENIE !!! na gaz po około minucie i wyłączenie gdy nie ma gazu w butli " pompa nie podaje ciśnienia " i do włączenia zaworu napełnienia 80% koniec !
Pracą wtryskiwaczy steruje komputer samochodu , a do prawidłowego działania wystarczy kalibracja i mechaniczne ustawienie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-16, 10:01 

Dołączył(a): 2015-01-11, 17:09
Posty: 90

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1.8T 2008r
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 1.8T
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2008
Dokładnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-24, 23:33 

Dołączył(a): 2016-10-24, 23:24
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Elektronika: icom
Pojemność: 3000
Moc: 177
Rok Produkcji: 2001
Witam wszystkich,
jestem od niedawna posiadaczem auta z instalacją icom i czeka mnie wymiana pompy - przeczytałem chyba wszystkie posty i w żadnym nie ma informacji odnośnie "jakiejś" regulacji po jej wymianie. Stąd moje pytanie czy takowa w ogóle jest potrzebna? lub ewentualnie co trzeba zrobić, wyregulować? jeżeli ma ktoś taką wiedzę, to będę wdzięczny. Moje ciśnienia, spoczynek 6,8 - praca 7,8 wnioskuje, że pompa złom. Silnik pracuje przyzwoicie na gazie i benzynie z lekkim bujaniem i brakiem mocy na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-25, 00:37 

Dołączył(a): 2015-01-11, 17:09
Posty: 90

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1.8T 2008r
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 1.8T
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2008
Pompa na złom albo regulator. Po wymianie pompy należy sprawd,ić cisnienie zgodnie z tym co opisales. Ale dla pewnosci skontaktuj sie z Croma1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-25, 07:23 

Dołączył(a): 2016-10-24, 23:24
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Elektronika: icom
Pojemność: 3000
Moc: 177
Rok Produkcji: 2001
A jak na regulatorze nie ma regulacji,to jak wyregulowac? Na moj rozum chodzi o to, ze po wymianie pompy trzeba sprawdzic cisnienie na listwie i pod kompem korekry,jak jest zle,to pozostaje regulacja na wtryskach? Bo chyba innej opcji nie ma? Widzialem na niemieckich stronach,ze wymieniaja zawór na regulatorze na taki z większą średnica-wtedy ponoc pompy nie trzeba wymieniac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-27, 07:11 

Dołączył(a): 2016-10-27, 07:05
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H 1.6
Elektronika: ICOM JTG
Witajcie.

W związku z legalizacją butli chciałbym zrobić przegląd instalacji, filtry mam już zamówione, wężyki połączeniowe między obudowani wtrysków a kolektorem też.

Potrzebuję informacji co do o-ringów w obudowie wtryskiwacza, wiem, że jeden to 8x3,5, a pozostałe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-10-30, 15:33 

Dołączył(a): 2016-09-18, 21:33
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: E46
Elektronika: JTG ICOM
Pojemność: 3000
Moc: 231
Rok Produkcji: 2002
Witam was jeszcze raz, mam do was kolejne pytanie oczywiście instalacja JTG icom w e46 3.0 xi ciągle wyskakuje mi błąd zbyt ubogiej mieszanki paliwa przez co zapala mi się check. Czy może to być wina instalacji jak diagnozować problem? Bo rozumiem że regulować dawki gazu się w ogóle nie da u nas tylko steruje tym komputer silnika, podejrzewam też sondę. Co myślicie?


Załączniki:
Screenshot_2016-09-03-12-29-02.png
Screenshot_2016-09-03-12-29-02.png [ 127.42 KiB | Przeglądane 540 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-11-03, 03:55 

Dołączył(a): 2015-01-11, 17:09
Posty: 90

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1.8T 2008r
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 1.8T
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2008
jesli to icom to regulujesz kalibratorami pod wtryskami.do sprawdzenia cisnienie na listwie i ewentualna korekta kalibratorami.Radzilbym skontaktowac sie z Croma 1 lub wybrac sie do niego.A na benztnie jak pojezdzisz masz ten sam blad?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-11-03, 03:59 

Dołączył(a): 2015-01-11, 17:09
Posty: 90

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1.8T 2008r
Elektronika: ICOM JTG
Pojemność: 1.8T
Moc: 150 KM
Rok Produkcji: 2008
Darq napisał(a):
A jak na regulatorze nie ma regulacji,to jak wyregulowac? Na moj rozum chodzi o to, ze po wymianie pompy trzeba sprawdzic cisnienie na listwie i pod kompem korekry,jak jest zle,to pozostaje regulacja na wtryskach? Bo chyba innej opcji nie ma? Widzialem na niemieckich stronach,ze wymieniaja zawór na regulatorze na taki z większą średnica-wtedy ponoc pompy nie trzeba wymieniac.



to w takim razie tylko korekta mieszanki kalibratorami.a ten gosciu z filmiku wydaje mi sie ze pokazuje zawor z dodatkowym wmontowanym w srodku zaworkiem.Gdybys rozwiercil tlok regulatora zmniejszylbys cisnienie i wtedy pompa napewno nie dalaby rady wytworzyc prawidlowego cisnienia.tak mi sie wydaje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-11-14, 18:10 

Dołączył(a): 2016-11-14, 17:49
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Cupra R
Moc: 256 km
Kod Silnika: BAM
Witam kupilem nie dawno Cupre R 256km z instalacja JTG Icom i mam problem bo odczepił sie wężyk zasilania na wtryskiwacze,jest on plastikowy mam pytanie jak go zarobić bo w moim mieście gazowniki rozkladają rece ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 23:59 

Dołączył(a): 2016-11-21, 23:14
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: JTG iCOM
Wtryskiwacze: DEKO
Pojemność: 1800
Moc: 120
Kod Nadwozia: GY
Kod Silnika: L8
Rok Produkcji: 2005
croma1, Witam Pana o nicku Croma1. Mam pytanie co do instalacji JTG iCOM. Mieszkam w Bielsku-Białej w maździe 6 1.8 pb mam własnie taką instalacje i z tego co wiem to ma prawie 10 lat. Problem jest taki że zdarza się przy wysprzęglaniu przy dojeżdżaniu do skrzyżowania poprostu obroty spadną prawie do zera potem wracają na normalny poziom a czasami całkiem zgaśnie. Problem jest też taki że czasami trzeba go kręcić 3-4 sekundy wprawdzie za pierwszym razem ale długo. Czasami słychać w tylnej części auta takie buczenie jak burczenie w brzuchu. Na benzynie te problemy wogóle nie występują. Jeżeli Pan się taką instalacją zajmuje to chętnie podjade do Jastrzębia. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-11-22, 09:17 

Dołączył(a): 2015-05-19, 17:33
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: hyundai tucson
hartge Croma jest najlepszy jeżeli chodzi o Icoma :) sam się o tym przekonałem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 06:57 

Dołączył(a): 2016-10-27, 07:05
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H 1.6
Elektronika: ICOM JTG
Jak rozpiąć węże i obudowy wtryskiwaczy? Trzeba wybić srebrny nit czy jest inny patent?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 09:23 

Dołączył(a): 2013-09-27, 08:56
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 1 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: LCS A/1-V05
Reduktor: Landi Renzo SE81
Pojemność: 1994
Moc: 116KM
Kod Nadwozia: BC
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1994
...trzeba wybić te srebrne kołki blokujące i wszystko ładnie się rozmontuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2016-12-09, 20:11 

Dołączył(a): 2016-10-27, 07:05
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H 1.6
Elektronika: ICOM JTG
Mareckii napisał(a):
...trzeba wybić te srebrne kołki blokujące i wszystko ładnie się rozmontuje.


Dzięki, udało się zdemontować. Pojawił się następny problem, podczas demontażu urwałem końcówkę przewodu pomiędzy listwą, a regulatorem.

Jak się nazywa ten standard montażu? Czy zwykły gazownik jest w stanie zarobić końcówkę przewodu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 421 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO