Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-10-29, 15:20 

Dołączył(a): 2016-08-10, 01:44
Posty: 9
Lokalizacja: Berlin

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen c5 mk3 2.0 LPG
Mam instalację taką jak na zdjęciu. Przegląd był rok temu.
instalacja chodzi dobrze, spalanie ok.
Do butli wchodzi 60l, na jednym tankowaniu zrobię 600 km.
@croma1 czy ty dalej serwisujesz te instalacje? Jeśli nie to czy znasz kogoś kto się w polsce tym zajmuje?
Chętnie bym kiedyś przy okazji ja sprawdził jak wg kompa chodzi na gazie w stosunku do benzyny.
Pozdrawiam


Załączniki:
1509286991-picsay.jpg
1509286991-picsay.jpg [ 159.9 KiB | Przeglądane 587 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 07:57 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 978
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Witam dalej serwisuje i naprawiam , dlatego brakuje mi czasu aby tu na forum posiedzieć .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 11:09 

Dołączył(a): 2016-08-10, 01:44
Posty: 9
Lokalizacja: Berlin

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen c5 mk3 2.0 LPG
Dzięki za odpowiedź.
Skąd jesteś dokładnie? Bo jakby mi się coś wyspało to chce mieć namiar do kogoś w Polsce.
Miałem 2 razy checka od lambdy, że jest uboga mieszanka, po tankowaniu w Polsce na małej stacji.
Byłem u kolesia który serwisuje stwierdził że gaz w Polsce jest dużo gorszy I żeby tankowac tylko na dobrych stacjach polecał bp i shella.
Sprawdził ciśnienie instalacji oraz parametry pod kompem mówił że wystrojona jest ok. Skasował checka zrobiłem 800 km check na razie nie wrócił.
Też doradzil mi przejściowke na Polskę z filtrem porcelanowym czy jakoś tak, ma to sens skoro jest filtr pomiędzy zaworem a butlą? Z drugiej strony nie zaszkodzi.
Mam chyba ta nowszą instalacje, wtryskiwacze Siemensa niebieskie (gaziarz mówił że 100e za sztukę).
Pytałem o pompę jakby padła mówił że 2 tys zł oryginalna, zamienników za bardzo nie ma jak zapytałem go o te bosha to mówił że to krótko chodzi i można homologacji nie dostać jak trzeba przejść badanie techniczne. Że od tego roku zmieniają się przepisy czy coś.
Zrobione mam 80 tys na gazie.
Żywotność pomp to mówił że te pierwsze to różnie było a że ja mam nowsza i średnio 100k robią a czasem i 200 tys km. Radził żeby nie wyjeżdżać gazu do 0, zawsze mieć 1/4 w butli.
Przełącza się 30 sekund po starcie.
Ale czasem jak gdzieś pojadę zgasze auto ale nie wyjme kluczyka, znów zapale i jadę to nie próbuje nawet przełączać na gaz tylko jedzie na benzynie, jakby coś nie tak w ustawieniach, po naciśnięciu przycisku do przełączania przechodzi na gaz. Trochę irytujące bo mozna zapomnieć że się jedzie na benzynie.

Jakieś rady dla nowicjusza co do użytkowania auta z tą instalacją?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-11-20, 18:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-21, 13:31
Posty: 90
Lokalizacja: Darłowo/Łódź

Pomógł: 9 razy

Auto: volvo 960,V90,940,960
Elektronika: JTG icon,w innych brak
Pojemność: 2922
Moc: 204
Kod Silnika: B6304S,B6304S,2.4TIC
Rok Produkcji: 1997,1997,1991,1995
simsonavo napisał(a):
Dzięki za odpowiedź.
Skąd jesteś dokładnie? Bo jakby mi się coś wyspało to chce mieć namiar do kogoś w Polsce.

Proszę namiar http://www.eko-car.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-11-23, 09:19 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
Podepnę się pod temat i zapytam jaką moc maksymalnie obsługują poszczególne kolory wtrysków do JTG ICOM ? Z góry dziękuję za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-11-30, 10:48 

Dołączył(a): 2017-07-28, 13:22
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: VW
Moc: 180 KM
Witam,

Mam do sprzedania kompletną instalację JTG ICOM z demontażu w komplecie lub na części z VW Golf IV 1.8T 180HP z pełną butlą która homologację kończy za rok, jednak jest możliwość przedłużenia do 2028. Zainteresowani oraz propozycje cenowe na PW.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 08:23 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
Witam

Panowie gdzie dostanę "słomki" do wtryskiwaczy ? Kupiłem używaną instalację i jakiś baran po prostu ciachnął wszystkie nożem ;-(
Jeszcze kolejne pytanie czy są jakieś zamienniki węży zielonych, czarnych i niebieskich czyli wszystkich które doprowadzają i odprowadzają lpg w instalacji tak żeby zrobić nowe podpasowane długością pod auto ?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 14:58 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 978
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Witam auto gaz holandia główny przedstawiciel icom-a na Polske


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 15:07 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
croma1 a Ty nie miałbyś czegoś na stanie bo w auto holandii można długo czekać na zamówione graty ?
Jesteś w stanie dorobić przewody jak podałbym Ci długości ?
Czy słomka występuje tylko w jednej długości 200mm czy są też inne ?
A może kupić np tu poniżej i ciąć z metra i początek rozpłaszczyć, żeby pasowało do jarzma obudowy wtryskiwacz odpowiednio ?

https://www.zecspa.com/en/products/pneu ... tubing-phl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 17:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-21, 13:31
Posty: 90
Lokalizacja: Darłowo/Łódź

Pomógł: 9 razy

Auto: volvo 960,V90,940,960
Elektronika: JTG icon,w innych brak
Pojemność: 2922
Moc: 204
Kod Silnika: B6304S,B6304S,2.4TIC
Rok Produkcji: 1997,1997,1991,1995
słomki z metra http://www.pneumat.com.pl/przewod_polia ... rch=259.08
spłaszczałem na gorąco i wszystko działa,cena chyba 7pln za metr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 21:15 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
doriano10 napisał(a):
słomki z metra http://www.pneumat.com.pl/przewod_polia ... rch=259.08
spłaszczałem na gorąco i wszystko działa,cena chyba 7pln za metr


Dziękować bardzo. A moze miałeś jakiś patent na węże zielone, czarne niebieskie czy tylko oryginały ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-01, 21:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-21, 13:31
Posty: 90
Lokalizacja: Darłowo/Łódź

Pomógł: 9 razy

Auto: volvo 960,V90,940,960
Elektronika: JTG icon,w innych brak
Pojemność: 2922
Moc: 204
Kod Silnika: B6304S,B6304S,2.4TIC
Rok Produkcji: 1997,1997,1991,1995
blackbirdsr71 napisał(a):
A moze miałeś jakiś patent na węże zielone, czarne niebieskie czy tylko oryginały ?

Tego nie ruszałem,więc się nie wypowiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-02, 16:26 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
mam jeszcze jedno teoretyczne pytanie. Jak to jest że nie potrzeba żadnej korekcji czasów wtrysku LPG względem benzyny mając na uwadze, że jednak ciśnienie lpg na wtryskach zmienia się w zależności od panującego ciśnienia w zbiorniku w ogromnym zakresie rzędu 5 -15 bar ? Czy coś pomyliłem albo nie doczytałem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-04, 12:50 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 978
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 28 razy

Auto: SKODA SUPERB
Elektronika: LPDI VIALE
Pojemność: 1800
Moc: 185 PS
Rok Produkcji: 2014
Dlatego jest pompa w zbiorniku i regulator ciśnienia który pilnuje aby cisnienie było na tym samym poziomie .
Spróbuj przewód elastyczny faro fi 8 używany do instalacji lpg .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wszystko o JTG ICOM
PostLink | Napisane: 2017-12-04, 14:00 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 71

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: Stag 300 QMAX Plus
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: BRC Genius MAX
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
no ok ale według instrukcji ustawiania ciśnienia na regulatorze widać, że to ciśnienie może być różne, do Ciebie należy ustawienie poprawnej delty ciśnienia względem tego które panuje w zbiorniku do tego które daje pompa po załączeniu - mam rację ?
Zresztą oglądałem ten samoregulator to ten tłoczek w środku nawet nie jest mega szczelny.
Co tak naprawdę mierzy ten manometr ? Ciśnienie na listwie wtryskowej czy ciśnienie na powrocie ?

CO do FARO widzę, że na stronie producenta ten przewód ma homologację tylko do 4.5 bara to jak to się ma do tych nawet 15tu które mogą wystąpić tutaj ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 469 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO