Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-27, 11:22 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Super odezwę się jak już dotrą wtryski i autko będzie wystrojone. Jak rozumiem nie przejmować się tym że mapki nie będą się pokrywać?(będę się sugerował korektami w inpa) Ustawialem wcześniej na czasy wtrysku (porównując) i mapki były pokryte prawie idealnie zaraz po ustawieniu potem się rozjechaly ale z tego co czytałem to normalne bo jazda w innych warunkach autko chodziło ok (valtek) drugie autko też ustawialem na czasy i tez jest wszyatkwo super po mimo tego że mapki nie są pokryte.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 22:38 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Wtryski zamontowane wszystko ustawione niestety nie mogłem dostać nigdzie wiertła pomiędzy 2.0 a 2.5 więc rozwiercilem na 2.5 dysze troszkę za duże ale nadrobilem ciśnieniem. Póki co ustawiona na czasy wtryskow (porównywanie) na dniach polatam z inpa i wszystko podociagam. Co do wtryskow ogolem pierwsze wrażenia pozytywne faktycznie słychac jak sobie cykaja natomiast tylko na wolnych obrotach ogolem mi to nie przeszkadza. Ciekawi mnie jak wyjdzie kwestia spalania w porównaniu z valdemaro super fast.
Panowie jeszcze pytanie w drugim autku mam problem z przelaczaniem z lpg na pb otóż w momencie przełączania z benzyny na lpg jest super nic nie czuć na postoju natomiast powrót na pb czuć wyraźnie każdy cylinder nie podpinalem się jeszcze pod komputer ale co to by mogło być?
Przy strojeniu w open loop patrzę na wskazania sondy lambda na pb potem na lpg i ustawiam tak by było jak najbardziej zbliżone do pb (napięcie) czy taki sposób jest w miarę ok? Wiem że 100% pewnośc to afr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-30, 17:49 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Autko sprawdzone jeszcze z inpa ogolem regulowany był na czasy wtrysku w inpie poprawki kosmetyczne przy kilku czasach wtrysku i lekko na wolnych obrotach. Od montażu w01 zrobiłem około 100km dziś około 10km przy dużych prędkościach pierwsza różnica względem valtekow ogólnie dużo lepsza praca silnika nie jestem w stanie wychwycić różnic pb/lpg przy 190km/h dodanie gazu i autko chętnie idzie do przodu wcześniej na valdkach tak nie było reduktor kme Silver o dziwi daje rade trzyma ciśnienie nawet przy tych prędkościach fakt że jest świeżo po regeneracji. Podsumowując różnica kolosalna czekam na tankowanie i zobaczę jakie jest spalanie podejrzewam że będzie 12l+ jazda dość agresywna ale autko teraz samo zachęca do takiego stylu jazdy potem postaram się wyjezdzic bak dość oszczędnie rekord na valdkach 9.6 przy dość oszczednej jezdzie głównie trasa może 5-10% miasto pozdrawiam wszystkich i dziękuję wszystkim za pomoc. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-30, 18:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Gethigh napisał(a):
natomiast powrót na pb czuć wyraźnie każdy cylinder

przelany na LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 00:30 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Dziękuję bardzo za odpowiedź :) mam jeszcze pytanko jaka ustawić temp przelaczenia idzie zima teraz mam 25c i jest wszystko ok ale czy to nie jest jednak za nisko? Zazwyczaj widziałem że gazownicy ustawiają 35c.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 00:56 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Gethigh napisał(a):
Zazwyczaj widziałem że gazownicy ustawiają 35c.



mam 10 st no ale ja nie jestem gazownikiem tylko chytrusem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:26 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
tryszawy napisał(a):
Gethigh napisał(a):
Zazwyczaj widziałem że gazownicy ustawiają 35c.



mam 10 st no ale ja nie jestem gazownikiem tylko chytrusem.

To wszystko wyjaśnia :) a tak poważnie zauważyłem u siebie ze przy temp 20c przelaczenia nie czuć wcale natomiast w momencie gdy puszczę całkowicie pedal gazu lub gdy przyspieszam i w momencie wysprzeglenia jest takie minimalne szarpniecie oraz wydaje mi się że obroty zbyt szybko spadają czym to może być spowodowane? Przy 25c ten efekt jest prawie nie wyczuwalny chyba że przyspieszajac dodam więcej gazu wtedy też występuje to szarpniecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:29 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 1147
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 118 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
pewnie korektę od temperatury trzeba by było zrobić, może być a raczej jest za bogato i szarpie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:35 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Niestety to stary stag 200-6 nie mam chyba takiej opcji :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
niska temperatura przełączania wymaga:
1. dobrych wtryskiwaczy
2. dobrych ustawień korekt po temp. i innych ustawień, np. zwłoka 10 s
3. użycia narzędzi typu zubożenie na zimnym, zimny VAG itp., które są wyłącznie w nowszych sterownikach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 11:06 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Więc zostaje 25C z drugiej strony zawsze to trochę wtryskiwacze benzynowe sobie pocykają :) a czy takie przelanie jest bardzo szkodliwe? Dziękuje wam bardzo za pomoc udanego sylwestra panowie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 11:52 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Gethigh napisał(a):
czy takie przelanie jest bardzo szkodliwe

dla silnika nie , dla kieszeni ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 12:10 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
tryszawy napisał(a):
Gethigh napisał(a):
czy takie przelanie jest bardzo szkodliwe

dla silnika nie , dla kieszeni ?

Myślę że nie zbyt to zauważę gdyż to poszarpywanie trwa może hmm pierwszy 1km i to przy temp 20C przy 25 muszę troszkę depnąć a jak wiadomo na zimnym tego unikamy (mam na myśli nie kręcenie wysoko a głębokie wciskanie gazu) zazwyczaj na zimnym zmieniam biegi przy 2500rpm i nie ma takiego problemu jeżeli delikatnie obchodzę się z gazem. Czy minimalna temp gazu 0C jest ok? wcześniej było ustawione -5 ale wydaje mi się że to trochę mało jak panowie uważacie ? czy nie będzie to potęgowało tego poszarpywania zanim reduktor trochę się nagrzeje przy np -20 na dworze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 13:20 

Dołączył(a): 2017-11-12, 23:10
Posty: 246

Pomógł: 1 razy

Auto: Bmw
Elektronika: Stag 200
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Kme silver
Dysze: 2.5
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Nadwozia: E39 523i
Kod Silnika: M52b25
Rok Produkcji: 1996
Panowie jeszcze najważniejsze!!! Pełny but stroilem na lambde a konkretnie porównywalne ile V lambda pokazuje przy pełnym bucie i przy tym czasie wtrysku 16ms tam było na pb 0.48V i ciągle stała na tej wartości aż do odcinki na lpg stoi na 0.18V więc z tego co się orientuję mocno przelany natomiast nie dało rady ustawić bliżej 0.48V jak obcinalem mnożnik to przez kilka prób zero zmian a potem lambda Zaczynała stawać na ubogo 4.5V więc tragedia jak wiekszalem mnożnik to lambda szła nawet do 0.08V i błąd o zapetleniu czy może zostać jak jest czyli pb 0.48V a lpg 0.18V?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wymiana wtrysków
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 14:19 

Dołączył(a): 2015-04-09, 09:39
Posty: 1147
Lokalizacja: Sulejówek

Pomógł: 118 razy

Auto: mercedes/opel
Elektronika: KME/stag 4
Wtryskiwacze: HANA/hana
Reduktor: silver/alaska
Dysze: ----------
Pojemność: 1800/1000
Moc: 122/60
Kod Nadwozia: w202/corsa c
Kod Silnika: 111.921/z10xep
Rok Produkcji: 1999/2004
Gethigh napisał(a):
Czy minimalna temp gazu 0C jest ok? wcześniej było ustawione -5 ale wydaje mi się że to trochę mało jak panowie uważacie ? czy nie będzie to potęgowało tego poszarpywania zanim reduktor trochę się nagrzeje przy np -20 na dworze?

to nie o to chodzi, jest to wartość dla której podczas jazdy po przełączeniu na benzynę z powodu niskiej temp może wrócić na gaz. ja zawsze zostawiam 0.
Wygląda na to że masz odwróconą interpretacją sondy lambda


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO