Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-10, 10:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-03-01, 21:54
Posty: 394
Lokalizacja: KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY WE WDZYDZACH KISZEWSKICH (koło Kościerzyny)

Pomógł: 17 razy

Auto: Ford Focus MK1
Elektronika: tech 214 prod. 06.2011
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Silver 1,06 bar
Dysze: 3,0 mm
Pojemność: 1796 cm3
Moc: 115
Kod Nadwozia: DBW
Rok Produkcji: 1999 (LPG mont. 09.2012 )
Wnosi tyle ,że cena z ASO nie jest wyznacznikiem.Dawniej normą były uszczelki z tektury (do gaznika czy bloku silnika) do wsk,Javy,komara czy licencyjnych fiatów . Tez sie tego nawycinalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-10, 21:04 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Waaldek86 napisał(a):
Wnosi tyle ,że cena z ASO nie jest wyznacznikiem.Dawniej normą były uszczelki z tektury (do gaznika czy bloku silnika) do wsk,Javy,komara czy licencyjnych fiatów . Tez sie tego nawycinalem.

Ja kupowałem w polmozbycie specjalną tekturę pod uszczelki. Odciskałem np. kapę zaworów a następnie wycinałem. Miałem porobione tulejki do wycinania otworów.
Powiem wam że kurdę co jak co, ale to działało!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-10, 23:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-04, 17:17
Posty: 216

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 3
Elektronika: stag q-next plus
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2300
Moc: 170
Kod Silnika: L3
To wytnij sobie gumki do wtryskiwaczy z dyntki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-11, 20:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8688
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 472 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
fsomr88 napisał(a):
To wytnij sobie gumki do wtryskiwaczy z dyntki.

i piszesz to w kontekscie oringu za 50pln,
ty, ktory zalowales na strojenie instalki, a zamiast tego chciales wymieniac parownik na 3 razy wydajniejszy niz potrzeba (oczywicie bez strojenia po wymianie)
juz widze jak biegniesz kupowac ten oring za piec dych :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-23, 19:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 261
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300M EU
Elektronika: LPG TECH-326
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20
Reduktor: MagicJet III Power
Dysze: std
Pojemność: 3518 V6
Moc: 256
Kod Nadwozia: LH
Kod Silnika: EGG
Rok Produkcji: 1999
jak to jest z tymi wtryskami , walić gumki ... jak się sprawują ??
gazownik powiedział że działają jak hanki i trwałość jak hanki

zastanawiam się nad Matrix HS.211.20 , albo właśnie Yeti (Yeti głównie dlatego że przełączanie na gaz mam przy 10-15stC)

bardziej jestem za Matrix'ami bo są szybsze, ale ... niedawno zaryzykowałem i kupiłem MJ FX i zdechły po paru dniach i trochę jestem nimi zawiedziony (ale. jak działały to były rewelacyjne i dlatego chcę Matrix'y które są jeszcze szybsze od MJ)

pytania:
- czy Yeti są rzeczywiście jak hanki / Barracud'y ... pod względem trwałości / odporności na zanieczyszczenia ?
- co daje ta homologacja -40stC (Hanki też mają -40, a Matrix'y , Barracudy -20)
- jaka jest wydajność bez dyszy i przy jakim ciśnieniu (celuję w ok 40-45KM)
- czas otwarcia Yeti to do 2ms, a Hanki 2000 to 2,8ms, a jak jest w H2001?
(teraz mam H2001 - mają już ok 4lat, Yeti będzie szybszy? MJ FX mają chyba 1,6ms i efekt był, auto było żwawe , Matrix HS ma 1ms czas otwarcia)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-24, 00:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26803
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2411 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
FMOne, po co ty pytasz o rady jak i tak zrobisz odwrotnie niż tu przeczytasz. Odradzałem ci MJ FX ale je założyłeś. Teraz odradzam inne wynalazki poza Barracudami. Ciekawe co założysz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-24, 00:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16792
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 939 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Mirosław napisał(a):
Ciekawe co założysz?

pojedyńcze ................................................valteki!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-26, 19:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 261
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300M EU
Elektronika: LPG TECH-326
Wtryskiwacze: Matrix HS.211.20
Reduktor: MagicJet III Power
Dysze: std
Pojemność: 3518 V6
Moc: 256
Kod Nadwozia: LH
Kod Silnika: EGG
Rok Produkcji: 1999
chciał bym MJ FX, bo jazda mi się na nich BARDZO BARDZO PODOBAŁA !! i dobra cena była
tyle że WSZYSTKIE zdechły po tygodniu-dwóch ... i zostały zwrócone i boje się brać je ponownie, ale z przyjemnością bym to zrobił jak bym miał pewność że przejadę na nich przynajmniej z 30kkm (a nie 0,3kkm) mimo pierdzielenia się z nimi nie żałują że je miałem !

dlatego Matrix bo są jeszcze szybsze, i liczę że będzie na nich jeszcze fajniej się jeździło i będą mniej awaryjne, ale trochę się boję że też mogą długo nie pochodzić (wg. homologacji płyn -15 do +80stC, / Otoczenie -20 do +100stC - jeżeli ma to znaczenie,
(z jednej strony zimą temperaturę przełączania mam ustawioną od +10stC reduktora / -10stC gazu, z 2 strony moim aucie normalna temperatura pracy to 100-105stC i dopiero wentylator się włącza, nawet muszę specjalny płyn do chłodnic lać z temp. wrzenia minimum +129stC)

a Yeti bo chwalą sie że mają homologację na -40stC (jak hanki) co powinno zimą ładnie chodzić (może lepiej niż na hankach) a do tego są trochę szybsze od hanek h2000 (nie wiem jak jest z h2001) więc powinno być lepiej :)

barracudy - od samego początku jakoś do mnie nie przemawiają i homologacja też -20stC

poza tym lubię jakieś wynalazki i eksperymenty :P ... zabawy przy aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-06-26, 19:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 12478
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 959 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
FMOne napisał(a):
poza tym lubię jakieś wynalazki i eksperymenty :P ... zabawy przy aucie

to się baw.

Nie wiem tylko po co napinasz sie na szybkośc wtrysków. Skoro wtryski są wystarczająco szybkie, to nie sa potrzebne szybsze.

Co do holologacji -40, to co z tego, że barracudy mają do -20 skoro działają.

A co do YETI, to założyłem troche tego i na razie wszystkie działają bez zarzutu. W BMW tez mam YETI i sobie testuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-07-09, 15:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-04, 17:17
Posty: 216

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 3
Elektronika: stag q-next plus
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 2300
Moc: 170
Kod Silnika: L3
KGB napisał(a):
widze jak biegniesz kupowac ten oring za piec dych




No i co? Jakoś nie wyregulowałem instalacji wtedy i teraz korekty są na 0,78% i gdzie byl problem? Wydawać pieniądze na prawo i lewo każdy głupek potrafi a nie zawsze jest to potrzebne. Co innego uszczelniacze i komponenty. Zajrzyj do tematu i sie wypowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-07-12, 18:20 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 367

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Mirosław napisał(a):
FMOne, po co ty pytasz o rady jak i tak zrobisz odwrotnie niż tu przeczytasz. Odradzałem ci MJ FX ale je założyłeś. Teraz odradzam inne wynalazki poza Barracudami. Ciekawe co założysz?

Po co przepłacać za barracudy które są droższe i mają mniejszy wydatek?
Po drugie yeti są bardzo liniowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-07-13, 21:43 

Dołączył(a): 2010-02-21, 12:03
Posty: 77
Lokalizacja: polska

Pomógł: 2 razy

Auto: Toyots Avensis T27
Elektronika: Zavoli Alisei 2001NC
Wtryskiwacze: PAN/ Regfast omvl
Reduktor: Zeta S
Dysze: 2.6
Pojemność: 2000
Moc: 152
Kod Nadwozia: T27
Kod Silnika: 3ZR-FAE
Rok Produkcji: 2010
gandziorz napisał(a):
Mirosław napisał(a):
FMOne, po co ty pytasz o rady jak i tak zrobisz odwrotnie niż tu przeczytasz. Odradzałem ci MJ FX ale je założyłeś. Teraz odradzam inne wynalazki poza Barracudami. Ciekawe co założysz?

Po co przepłacać za barracudy które są droższe i mają mniejszy wydatek?
Po drugie yeti są bardzo liniowe.


Czy Yeti jest bardziej liniowy jak barracuda ?

Mysle ze najbardziej liniowy wtryskiwacz to I-plus a moze sie myle ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-08-03, 00:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3420
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 66 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Czy demontowalne Yeti są już w sprzedaży?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-08-10, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-04, 13:56
Posty: 1666

Pomógł: 118 razy

Auto: SAAB 9-5 / BMW E90
Elektronika: TECH-224 / ---
Wtryskiwacze: DRAGON / ---
Reduktor: 2x AC R01 / ---
Pojemność: 2.0 / 2.0
Moc: 320 / 200
Rok Produkcji: 2003 / 2005
enkai, Kończymy ich testowanie więc będą w sprzedaży niebawem. Jak będzie określony konkretny termin to napisze o tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2017-11-18, 00:24 

Dołączył(a): 2014-11-26, 21:09
Posty: 30

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: LPGTECH One
Wtryskiwacze: ACW-03
Reduktor: Shark 1200
Dysze: 2,2
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1997
Chcę zmienić regi z profilu na Yeti i zastanawiam się na jakich dyszach i ciśnieniu puścić auto. Brak dysz + 1.0 bara nie będzie robiło problemów? Jaka jest średnica wyjścia z wtryskiwacza bez dysz?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO