Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: YETI
PostLink | Napisane: 2016-04-16, 07:59 

Dołączył(a): 2015-02-17, 19:56
Posty: 55

Pomógł: 2 razy

Auto: xsara picasso
Elektronika: BRC Sequent MY07
Wtryskiwacze: BRC 03 max orange
Reduktor: GENIUS 1200
Pojemność: 1600
Moc: 110
Rok Produkcji: 2005
Właśnie czytam prasówkę o nowych wtryskach LPGTECH Dragon YETI.
Opis na GAZEO jest pomylony bo zasilanie jest od góry - to zmiana w stosunku do Dragona.
Podobno ma być zimnolubna do -40.
Sposób zasilania od góry jak wiodącego produktu rybnego pokazuje, że aby nie kleiło na zimnym musi iść w pionie nie w poprzek. Poprawili też chyba te nieszczęsne mocowania króćca.
Stare Dragony mają dostać nazwę gold i silver - ale chyba marketing już nie uratuje starego dragona.
Dobrze, że jest drugi gracz bo może cena porządnych polskich listew spadnie poniżej 300 zeta.
Jak ktos będzie miał styczność bliższą od zdjęcia w necie to poproszę o wrażenia.


Załączniki:
Listwa_LPG_Dragon_Yeti.jpg
Listwa_LPG_Dragon_Yeti.jpg [ 389.34 KiB | Przeglądane 7002 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-16, 08:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28355
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2645 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
To nie jest stara Hana pod innym brandem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-16, 08:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
topazz napisał(a):
Dobrze, że jest drugi gracz bo może cena porządnych polskich listew spadnie poniżej 300 zeta.

Cena 300 zł nie jest problemem jeśli jakość będzie taka jak w Barracudach.


Ciekawe jak z montażem pojedyńczo tych Yeti.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-19, 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-17, 08:38
Posty: 1336

Pomógł: 40 razy

Auto: Seat Toledo II
Elektronika: OPTIMA Expert
Wtryskiwacze: Barracuda 115 + Alex 360
Reduktor: Shark 1200
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1999
Nie wyglądają wam na barrakudy tylko z króćcem nie równoległym tylko pod kątem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 09:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24323
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Był kiedyś ( jak jeszcze LPGTech pod skrzydłami Alexa się rozwijał ) jakiś zgrzyt w kwestii autorstwa Barracudy - może to taka zaległa czkawka po tamtych czasach.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-16, 05:47
Posty: 147
Lokalizacja: lublin/uk

Pomógł: 15 razy

Auto: BMW 530I
Pojemność: 2996
Moc: 272
Kod Nadwozia: E60
Kod Silnika: N53B30 O0
Rok Produkcji: 2007
Struna napisał(a):
Był kiedyś ( jak jeszcze LPGTech pod skrzydłami Alexa się rozwijał ) jakiś zgrzyt w kwestii autorstwa Barracudy - może to taka zaległa czkawka po tamtych czasach.

Masz racje-to twór białostocki. Człowiek ''X'' który kiedyś pracował z K.Łapińskim skopiował technologię barracudy i zaczął sam produkować(+czyjś kapitał) .
Ponoć wtryskiwacz jest lepszy od barracudy-rozrzut technologiczny około 4% przy rozrzucie barracudy około 7% czasy otwarcia i zamknięcia zbliżone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 22:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
tajfun222222 napisał(a):
rozrzut technologiczny

co to znaczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 21:24 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1879

Pomógł: 210 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Chyba chodzi o dokładność dawkowania poszczególnych egzemplarzy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-16, 05:47
Posty: 147
Lokalizacja: lublin/uk

Pomógł: 15 razy

Auto: BMW 530I
Pojemność: 2996
Moc: 272
Kod Nadwozia: E60
Kod Silnika: N53B30 O0
Rok Produkcji: 2007
BlueMan napisał(a):
co to znaczy?

powtarzalność wtryskiwaczy przy produkcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 22:33 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1388
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 88 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Dragony też miały być super cyt... osoby z lpgtech nie do zaje..... a wyszło jak zawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 09:50 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
BlueMan napisał(a):
Ciekawe jak z montażem pojedyńczo tych Yeti.


można zamontować w pojedynkach. Całość bardzo dobrze wygląda, szkoda że nie są rozkręcane tak jak Dragon, no ale cóż, taka moda. Wrzucam na busa, poczekamy zobaczymy, ale spokojny jestem, Dragony też mają u nas nalatane sporo i nic się nie dzieje.


Załączniki:
P1050980.JPG
P1050980.JPG [ 578.68 KiB | Przeglądane 5857 razy ]
IMG_20160426_085406.jpg
IMG_20160426_085406.jpg [ 794.95 KiB | Przeglądane 5857 razy ]
IMG_20160426_084752.jpg
IMG_20160426_084752.jpg [ 851.95 KiB | Przeglądane 5857 razy ]
IMG_20160426_084937.jpg
IMG_20160426_084937.jpg [ 864.2 KiB | Przeglądane 5857 razy ]
P1050978.JPG
P1050978.JPG [ 857.91 KiB | Przeglądane 5857 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 10:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Czyli adaptery na Barracudy/Hany pasują? Fajnie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 11:37 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 1444
Lokalizacja: Mielec / http://omegas-reader.fmcx.pl

Pomógł: 193 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon Silver '14
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Czy adaptery na Keihiny KN8 też będą pasować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI - jedyna słuszna koncepcja :-)
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 12:27 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
cubik2k napisał(a):
Czy adaptery na Keihiny KN8 też będą pasować?


a do Hany pasują?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 22:05 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 370

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Wydajność 135l/min czy coś zmienili?
Do ilu KM na cyl?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO