Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-22, 20:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
leonard17 napisał(a):
Niestety u mnie przy temp. zew. -4 przy pierwszym przełanczaniu szarpanie silnikiem i wariujący check, nowa listwa Yeti po przebieu 1000km, zmieniam na barracudy


Jaka temperatura przelaczania? Pokaz osc z tej sytuacji...

Jaki sterownik, jaki wtryskiwacz wybrany z listy? Taka opinia jak dla mnie nie jest obiektywna. Profil nie uzupelniony, nie wiadomo nic o problemie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-22, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Jakaś korekta na zimno zrobiona? Ja mam yeti założone jedne z pierwszych jakie były na rynku , śmigają bez problemu.Przełączanie 20st. Na ok 200 szt 2 mi się trafiły na gwarancje, podobnie jak baraki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-23, 17:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2221
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 150 razy

Auto: TOYOTA
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Pojemność: 1500
Moc: 110
Rok Produkcji: 2008
Moje YETI zaczynają pracę przy 18*C na reduktorze i przejście jest niezauważalne przy tych temperaturach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-02-23, 17:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
No i stalo sie. Dzis jeden yeti zostal wymieniony. Montaz sprzed okolo 2 tygodni. Wypadal zaplon. Po wymianie na nowy jak reka odjal.

Nie zmieniam mojej oceny, ale od dzis moge pisac ,ze jedna sztuka padla. Poleci na gw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-04, 16:01 

Dołączył(a): 2009-03-15, 15:33
Posty: 116
Lokalizacja: Złotów

Pomógł: 7 razy

Auto: Opel Insignia
Elektronika: BRC SQ32
Wtryskiwacze: MTM Orange
Reduktor: 1500mb
Pojemność: 1600 Turbo
Moc: 180
Rok Produkcji: 2011
Już nie zamontuje ani jednej sztuki więcej . To śmieć. Ostatnio wysypaly się 3 listwy yeti. Nie mam czasu na wymiany i niepotrzebne dla nikogo zdenerwowanie klienta. Mam już dosyć dragonow i podejrzewam że z yeti będzie powtórka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-04, 16:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 551
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 51 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Po jakich przebiegach i co rozumieć przez " wysypały" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-04, 16:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20503
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1201 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
u mojego klienta wysypały się dwie sztuki, jedna po kilku tysiacach, druga nie dotrwała do 10 tys.

objawy - zalewanie, za bogata mieszanka, wypadanie zapłonów

gdy padnie trzecia to cały komplet idzie do kosza i zamontuję barracudy lub ac w03 i będzie spokój

co ciekawe, w innym aucie zamontowałem kompet i działają... ale statystyka jest na razie niekorzystna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-04, 16:56 

Dołączył(a): 2009-03-15, 15:33
Posty: 116
Lokalizacja: Złotów

Pomógł: 7 razy

Auto: Opel Insignia
Elektronika: BRC SQ32
Wtryskiwacze: MTM Orange
Reduktor: 1500mb
Pojemność: 1600 Turbo
Moc: 180
Rok Produkcji: 2011
Przebiegi rzędu 2-5 tys km. Wypadanie zapłonu. Nierówna praca silnika. Strasznie głośno klepie. Techniczny kiedyś mi powiedział że wystarczy użyć zmywacza i będą dalej działały . Nie wiem jak on sobie to wyobraża ,że będę wyciągał wtryski co kilka tys km?To valteki robiły po 100 tyskm i jeszcze działały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-28, 08:42 

Dołączył(a): 2018-03-28, 08:29
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Nexia
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Shark 1200
Dysze: ?
Pojemność: 1,5 16V
Moc: 90
Rok Produkcji: 1996
Instalację założyłem z początkiem stycznia. Robię duże przebiegi i na tych wtryskiwaczach przejechałem prawie 11 tys. Do dziś odpukać w niemalowane nie miałem żadnego problemu nawet przy mrozach do -26.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-28, 09:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
mzloty napisał(a):
No i stalo sie. Dzis jeden yeti zostal wymieniony. Montaz sprzed okolo 2 tygodni. Wypadal zaplon. Po wymianie na nowy jak reka odjal.

Nie zmieniam mojej oceny, ale od dzis moge pisac ,ze jedna sztuka padla. Poleci na gw.


Przeplukanie wtyskiwacza benzyna ekstrakcyjna naprawilo go. Winny brud, a nie sam wtryskiwacz. Niestety mimo ultra 360 od alexa syf dostal sie do wtryskiwacza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-28, 16:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Ja miałem na razie 4 sztuki ale wszystko tez syf mimo alexultra ale tak to i barracuda padała,poza tym są ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-30, 22:14 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2257
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 165 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Dzięki uprzejmości pewnego jegomościa przedstawiam rozebranego Yeti oraz Barracudę.


Załączniki:
IMG_20180330_211523.jpg
IMG_20180330_211523.jpg [ 291.5 KiB | Przeglądane 771 razy ]
IMG_20180330_211537.jpg
IMG_20180330_211537.jpg [ 420.91 KiB | Przeglądane 771 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-03-30, 23:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1283
Lokalizacja: Olsztyn,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 71 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Ważyłeś tłoczki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-02, 20:08 

Dołączył(a): 2011-08-28, 19:50
Posty: 211
Lokalizacja: B-stok/Wa-wa

Pomógł: 6 razy

Auto: Mercedes ml350/Astra G
Elektronika: Optima Pro-Tec/DreamGAS
Wtryskiwacze: barracuda/valtek
Reduktor: 2xzavoli
Rok Produkcji: 2004
Widać prawie brak powłoki w Yeti. Znajomy montował juz nie montuje statystyki jak dragonów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-02, 20:55 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5734
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Tłoczek wali bezpośrednio w ten króciec od tyłu? To jakim cudem jest to takie ciche?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO