Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 08:39 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2193
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 160 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
W jednym z aut klienta załączę rozgrzewanie wtryskiwaczy + lekka korekta po temp. reduktora na "minus" i zobaczymy co będzie się działo.

Dla mnie to wygląda na jakiś rozrzut w powtarzalności produkcji. Jedne Yeti pracują bezgłośnie, inne delikatnie cykają, jedne przełączają na zimnym bez mrugnięcia oka, inne przelewają... czas wszystko zweryfikuje.

Ostatecznie podmienię na Barracudę i się wyjaśni :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 08:44 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
azydek napisał(a):
W jednym z aut klienta załączę rozgrzewanie wtryskiwaczy + lekka korekta po temp. reduktora na "minus" i zobaczymy co będzie się działo.

Dla mnie to wygląda na jakiś rozrzut w powtarzalności produkcji. Jedne Yeti pracują bezgłośnie, inne delikatnie cykają, jedne przełączają na zimnym bez mrugnięcia oka, inne przelewają... czas wszystko zweryfikuje.

Ostatecznie podmienię na Barracudę i się wyjaśni :-)



U mnie 3 są ciche, jeden klekoce jak w dieselu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 11:46 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2193
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 160 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Yellon napisał(a):
U mnie 3 są ciche, jeden klekoce jak w dieselu


Poślij do Techa na sprawdzenie wydatków, Tobie jak i Im prawdopodobnie zależy na wyniku :-)

Jak byś się zdecydował to podziel się wynikami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 11:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20305
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1191 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
czyżby barracudy jednak były lepsze ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 12:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1663
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 104 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Marcin L napisał(a):
czyżby barracudy jednak były lepsze ?


Na to wychodzi. A cena bardzo zbliżona,więc nie ma co oszczędzać te parę groszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 16:02 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2193
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 160 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Ja się jednak wstrzymam z takim stwierdzeniem aż temp. nie spadnie do choćby -10*C na zewnątrz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-21, 16:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20305
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1191 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
ja ostatnio stałem się fanem ac w02 / 03, mam u siebie, zakładam innym, dobrze działają, nie kosztują majątku a w razie problemów można je rozebrać i zregenerować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-25, 20:15 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1389
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 88 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Ciekawe czy awaryjność yeti dogoni dragony i też przynają się jak będą wycofywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-11-26, 17:14 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2169
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
roboform550 napisał(a):
pepicosi napisał(a):
na pewno od han są lepsze

Po czym to stwierdzasz?
-po czym
u mnie w 4 autach hany padły po 40-50 tys
to jeszcze ok
Zakładałem do signum 2,0t rok temu i już leją ja rozumiem ze gaz mamy jaki mamy ale przebieg około 10 tys to raczej poniżej ...
Co do Yeti dzisiaj lanosa sprawdzałem i wyszło że jeden wtrysk dziwnie się zachowuje na ciepłym jest w miarę ok :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-10, 23:49 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
Yellon napisał(a):
mzloty napisał(a):
Yellon, najpierw diagnoza. potem wymienianie, a nie odwrotnie.
Yellon napisał(a):
To mi wygląda na winę wtryskiwaczy. Czy mam rację twierdząc, że przylewają?

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Moim zdaniem nie napisałeś nic co świadczyłoby, że winne wtryski.

Resztę dyskusji o Twoim suzuki proponuje umieścić w innym temacie.


Pozostaje je podmienić na próbę i będzie sprawa jasna. Dam znać co z tego wyszło.


Problem rozwiązany. Zmieniłem na AC W-3. Koniec z szarpaniem. Kalibracja poszła od kopa. Filtr Alex 360 na wyjściu czysty, w odstojniku trochę się nazbierało. Dla bezpieczeństwa dałem jeszcze FL03 za nim. Yeti do kosza po 7 000 km :( Chyba miałem pecha.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-11, 00:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13201
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1011 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
To je reklamuj. Raz, że odzyskasz wtryski, a dwa TECH będzie miał materiał do analizy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-11, 08:09 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
mzloty napisał(a):
To je reklamuj. Raz, że odzyskasz wtryski, a dwa TECH będzie miał materiał do analizy.


Tak też zrobię. Dziękuję wszystkim za pomoc tu i na PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 21:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20305
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1191 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
niestety mam problem z jednym wtryskiem yeti zamontowanym u klienta - po 10 tys km zaczął zalewać, korekty lecą na minus, pojawia się wypadanie zapłonów

jednak wolę barracudę i ac w02/03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-21, 13:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8129
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 523 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
lydi10 napisał(a):
Barracudy pod tym względem radzą sobie doskonale.

x2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-22, 12:18 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1389
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 88 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Mikaell napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=Mo9BuIOss2Q

ale wcale się nie cieszę...

X2


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO