Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 07:38 

Dołączył(a): 2009-01-16, 09:27
Posty: 361
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 545i
Elektronika: LPGTech 328 obd
Wtryskiwacze: Magic FX
Reduktor: Magic III Compacat x 2
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 333
Kod Silnika: N62B44A
Rok Produkcji: 2004
też żałuję że założyłem yeti do c-maxa żony, od początku lekko nie równo pracował na wolnych obr. teraz jak jest blisko zera to jest tragedia z przełączaniem, szarpie, gaśnie, nie można nawet normalnie ruszyć. Temperaturę przełączania zrobiłem już na 35 st. i włączyłem podgrzewanie, nic to nie daje. Dopiero jak się porządnie nagrzeją jest w miarę. Chyba je wywalę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 10:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7806
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 494 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
no to piękny strzał producenta w kolano...
kolejny nieudany wtryskiwacz Techa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 10:26 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 1392
Lokalizacja: Mielec

Pomógł: 182 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon Silver '14
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Moze to odosobnione przypadki? Zazwyczaj jak coś działa, to się o tym nie pisze, że działa, nawet gdyby idealnie działało. Natomiast jak coś nawali, to wówczas więcej będzie wypowiedzi, że jest lipne.

Mam Dragony Silver z 2014r, działają dobrze po 50 tys km przebiegu, może to nie jest największe osiągnięcie, ale do tej pory są sprawne. Jak dlugo jeszcze tak będzie, to inna sprawa. To w kontekście, że kolejny nieudany produkt TECH-a. Nie wiem, jak teraz, ale czytając na forum sporadyczne opinie o problemach z Dragonami z ostatniego czasu (no i jak widać z Yeti również), zapobiegawczo je pomijam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 11:04 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2064
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 146 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Biorąc pod uwagę, że Dragonów zamontowałem naprawdę sporo a wymieniłem klientom łącznie nie więcej niż 12-16 sztuk (3 - 4 listwy) to chyba dobry wynik :-) No i można odesłać do LPGTech`a na regenerację w cenie 19zł/szt. netto :-)))

Yeti zamontowałem może z 240-300 sztuk wtryskiwaczy i zdemontowałem 1 listwę, to dużo?

Barracudy montuję trochę mniej ale też zdarzały się awarie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 11:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7806
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 494 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
moja statystyka: 3 uszkodzone wtryskiwacze Barracuda na zamontowane 3000 szt (około 700 aut)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 14:16 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
a jaką masz statystykę dla np yeti czy dragonów ? :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 14:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7806
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 494 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
podaję swoją dla wtrysków, które montuję i dobrze znam, a koledzy podają swoje doświadczenia, każdy może wyciągnąć swoje wnioski.
Osobiście użyłem Dragonów w różnych wersjach bodaj 5 razy, z czego 2 auta jeżdżą OK, 3 miały problemy i wtryskiwacze były reklamowane. Dla mnie porażka. Oczywiście wiem, że to zbyt mała próbka, aby z niej wyciągać wnioski, ale osobiście jak mogę, tak będę omijał problemy szerokim łukiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 14:41 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
ja też nie mam do nich przekonania, choć wersja 140 byłby przydatny

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 15:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7806
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 494 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
Struna napisał(a):
wersja 140 byłby przydatny

o tak!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 17:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 552
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Trochę martwi mnie temat Yeti, bo przymierzałem się do nich żeby montować w 2JZ.......
Czy dostawaliście jakiekolwiek info od producenta w czym tkwi problem? Przecież ten wtryskiwacz jest opisywany jako działający w temp -40*C , a tu klei go przy marnych -5, -10.
Dobrze by było gdyby ktoś z LPGTECH coś napisał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 18:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17443
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1019 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
gonzo68 napisał(a):
Przecież ten wtryskiwacz jest opisywany jako działający w temp -40*C , a tu klei go przy marnych -5, -10.
Dobrze by było gdyby ktoś z LPGTECH coś napisał.


czysty a nie zasyfiony, myślisz że np. medy czy keihiny się nie kleją?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 19:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7806
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 494 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
czyli tylko Yeti jeździ na polskim gazie, a reszta na niemieckim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 19:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 552
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
No więc właśnie spodziewał bym się po profesjonalistach, żeby przy okazji stwierdzenia nieprawidłowego działania Yeti napisali, jaki filtr był stosowany i ewentualnie w jakim stopniu wyłapał frakcje. Zawsze można ponarzekać na ewentualną konkurencję, bo forum wszystko przyjmie tyle, że chodzi o rzetelne info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 19:23 

Dołączył(a): 2009-01-16, 09:27
Posty: 361
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 545i
Elektronika: LPGTech 328 obd
Wtryskiwacze: Magic FX
Reduktor: Magic III Compacat x 2
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 333
Kod Silnika: N62B44A
Rok Produkcji: 2004
No to dodam że filtr założony był nowy certoolsa z włóknem szklanym w momencie montażu wtryskiwaczy. Od czasu montażu minęło ok 10 tyś km. W moim przypadku gdyby to był filtr winny to dlaczego ewidentnie jeden wtrysk ma problemy przy przelaczaniu reszta jeszcze jakoś działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2017-12-23, 22:14 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
gonzo68 napisał(a):
ten wtryskiwacz jest opisywany jako działający w temp -40*C , a tu klei go przy marnych -5, -10.

oj, poszedłeś sporo na skróty - gdzie to niby masz napisane, że działający przy -40 ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO