Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-11, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Przygotowuje się do empirycznego testu yeti do baraka.
W swoim Mondku mam baraka (pewnie stuknęło mu 45-50kkm) nic sie nie dzieje.Tabela korekt w techu ok (prawie z zerowana), korekta długa -10% ( ostatnio zaglądałem). Baraki są bez dysz. Teraz mam zamiar zamienić tylko na yeti i pojeździć.Zastanawiam się tylko czy robić kalibracje czy nie. Jak nie zrobię to wynikną różnice lub nie.Jak zrobię to może coś poprawić w funkcji sterowania lub nie.

Mam zagwozdkę a chciałbym wyłapać różnice które będą lub nie.
Może tak zrobić :

Przed wymianą wkleję screeny z tabeli i korekt i zapisze plik. Pojeżdżę np tydzień lub dwa i znowu wkleję tabele i korekty .Jeżeli będą się różniły wgram ustawienia tabeli techa sprzed włożeniem yeti ,skalibruje i znowu pojeżdżę taki sam okres i znowu wkleję scrreny. Co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-11, 20:36 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24599
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Skasuj mapy beny i gazu, zbierz na barakach.
Wymiana wtrysków, kasowanie map i zebranie.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 10:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
O rana walczyłem z sprawą.Najpierw wymiana baraków na yeti.Komponują się fajnie. Raczyłem tez zrobić foty barakow po przebiegu ok 45kkm.Tu ukłon w stronę alexultra. Moje paluchy są brudniejsze niż wtryskiwacz w środku.


Załączniki:
Komentarz: i skonczone
WP_20161112_09_31_11_Pro.jpg
WP_20161112_09_31_11_Pro.jpg [ 298.04 KiB | Przeglądane 6190 razy ]
Komentarz: yeti na miejscu
WP_20161112_09_24_23_Pro.jpg
WP_20161112_09_24_23_Pro.jpg [ 244.03 KiB | Przeglądane 6190 razy ]
Komentarz: sitko
WP_20161112_09_22_18_Pro.jpg
WP_20161112_09_22_18_Pro.jpg [ 218.58 KiB | Przeglądane 6190 razy ]
Komentarz: jakiś drugi
WP_20161112_09_21_40_Pro.jpg
WP_20161112_09_21_40_Pro.jpg [ 199.54 KiB | Przeglądane 6190 razy ]
Komentarz: piwrwszy
WP_20161112_09_21_04_Pro.jpg
WP_20161112_09_21_04_Pro.jpg [ 184.41 KiB | Przeglądane 6190 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 10:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Po odpaleniu od razu korekta poszła na minus i wtrysk Pb z 2,7 (lpg do 4,5) poszedł na 1,9-2,0 czyli chyba wydajniejsze !,silnik został zalany, nie dało się nic zrobić -kalibracja. Po kalibracji 2,7 pb gaz 3,7.Chodzi równiutko ,skasowałem tabele i zaczynam jeździć.


Załączniki:
Komentarz: gaz z barracudą
gaz barak.png
gaz barak.png [ 174.61 KiB | Przeglądane 6184 razy ]
Komentarz: gaz z barracudą
gaz.jpg
gaz.jpg [ 420.16 KiB | Przeglądane 6184 razy ]
Komentarz: yeti po włożeniu bez kalibracji
yety  bez kalibracji.png
yety bez kalibracji.png [ 197.65 KiB | Przeglądane 6184 razy ]
Komentarz: Po kalibracji, wtrysk yeti
gaz kali yeti-1.jpg
gaz kali yeti-1.jpg [ 417.61 KiB | Przeglądane 6184 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 15:24 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1385
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 66 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~210
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
kmkkrzys napisał(a):
Po kalibracji 2,7 pb gaz 3,7


a na barkach jak było ? 2,7 pb na ile lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 15:49 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2255
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Jak ktoś by był zainteresowany to mogę podjechać do p. Domańskiego w Poznaniu na test wydajności wtryskiwaczy i zabrać ze sobą Yeti i Barracudę.... i np. Dragona, BRC Orange i może jeszcze jakieś wtryskiwacze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1704
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 181 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
azydek, byłoby super :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 17:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1245
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 94 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
soul napisał(a):
a na barkach jak było ? 2,7 pb na ile lpg

jest na samej górze 4,2- 4,5

azydek napisał(a):
Jak ktoś by był zainteresowany to mogę podjechać do p. Domańskiego w Poznaniu na test wydajności wtryskiwaczy i zabrać ze sobą Yeti i Barracudę.... i np. Dragona, BRC Orange i może jeszcze jakieś wtryskiwacze.

supcio
1 wrażenia z jazdy:fajnie, żwawo ,zobaczymy co tech pokaże


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 20:23 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2255
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Ostatnio miałem przypadek zaliczający się do tych ciekawszych. Mercedes W203 2.0 kompresor. Silnik wypalił zawór na jednym z cylindrów, po remoncie głowicy po niewielkim przebiegu usterka wystąpiła ponownie - podobno stopiło świece - ja jej nie widziałem na oczy. Przyjechał do mnie na benzynie i podejrzewałem nierówne wydatki.
Instalacja to Lovato z wtryskiwaczami KP. Zawiozłem je do p. Domańskiego - wrzucił je na maszynę. Rezultat mnie zadziwił - wydatki równe - odchyłki w granicy błędu pomiaru a instalacja już wiekowa.

Jak będę miał okazję podjechać a na razie trochę pracy w warsztacie to wezmę ze sobą kilka listw i zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 20:43 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1385
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 66 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~210
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
azydek napisał(a):
wydatki równe - odchyłki w granicy błędu pomiaru


droznosc wezyka i wkretki w kolektor byla sprawdzona ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 20:55 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2255
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 22:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28845
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2699 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ale kanał w kompie LPG mógł źle otwierać wtrysk
na Qboxie już zaliczyłem taki numer, z tym że zauważalnie w pracy silnika
nie ma lekko :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-13, 08:21 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2255
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Finalnie auto trafiło do mechanika, który robił głowicę ponieważ nie pracowało na Pb tak jak powinno i czekam na powrót do mnie. Jak wróci to sprawdzę oscyloskopem przebiegi na każdym z kanałów lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-13, 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3685
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 204 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Mirosław napisał(a):
ale kanał w kompie LPG mógł źle otwierać wtrysk

ja ostatnio na SEC-u tak trafiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2016-11-13, 18:27 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 369

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Ja gdzieś muszę znaleźć wykres wydajności i tolerancji którą zrobiłem u p. Domańskiego na maszynie. Yeti mają wyraźnie większą wydajność od barracud chociaż na papierze podstawowe yeti mają 110l/min, a barracudy 115l/min. Więc albo ktoś zaniża albo ktoś zawyża, lub każdy inaczej testuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO