Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 13:39 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Mam pewien problem z instalacją i nie wiem do końca co za to odpowiada. Gdy zbieram mapę w godzinach porannych w temp. zewnętrznej około 5 stopni celcjusza to mapy się pokrywają ale jeżeli temperatura wzrośnie do 10 i więcej to widać że robi się ubogo i trzeba podnieść mnożnik a gdy samochód po trasie odstawię na jakiś kwadrans i znowu zbieram mapę lpg to znowu o parę procent muszę podnieść mnożnik. Korekty po temperaturze mam ref. 0, nachylenie 0,3. Czy muszę zwiększyć nachylenie na 0,4? Tak to samochód jeździ poprawnie ale nie chcę by cierpiała jego kondycja. Proszę o jakieś wskazówki. Jak tylko dostanę nowy kabel to rzucę screeny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 13:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20503
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1201 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
2001 tok ma obd2 i na to trzeba ustawiać a nie na mnożniki i mapki (dla turystów)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 14:24 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Jak stroje na korekty to dla czasów wtrysków benzyny 4ms mnożnik mam około 20% na plus dla 5ms 25% a dla kolejnych mnożnik delikatnie opada aż na + 5% dla max czasu benzyny tj 11ms. Czy ten mnożnik nie jest za wysoki? Ciśnienie robocze w programie 1,15 bara a podczas jazdy jest nieco wyższe tak 1,15 - 1,2 bara. Przy takich ustawieniach rano korekta ltft dąży do 0 a po dłuższym czasie jazdy i w wyższych temperaturach otoczenia czy też jak silnik rozgrzany trochę postoi to korekta LTFT idzie powyżej +5 nawet do 9. Czy zwiększając nachylenie dla korekt po temperaturze gazu ten mnożnik by się zmniejszył i korekta LTFT by się utrzymywała na max +5?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 14:52 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28849
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2701 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
gkill napisał(a):
Czy ten mnożnik nie jest za wysoki?

za wysoki to on będzie wtedy jak przy max obciążeniu wtryski LPG nie będą się wyrabiać
to wartość względna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 16:20 

Dołączył(a): 2009-08-26, 09:32
Posty: 116
Lokalizacja: WGM

Pomógł: 7 razy

Auto: stilo 1.6
Elektronika: nevo
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: zavoli
Dysze: 2.3
Pojemność: 1600
Moc: 103
Rok Produkcji: 2003
Napisz jaki masz dokładnie sterownik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 17:35 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Agi mini s ten w metalowej obydwie, redaktor Alaska wymyśli regfas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 21:43 

Dołączył(a): 2010-01-02, 22:01
Posty: 660
Lokalizacja: bialystok

Pomógł: 14 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: agis mini
Wtryskiwacze: hana
Reduktor: ares
Dysze: zielona
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ
Rok Produkcji: 2006
agis to nie stag tu nie zbiera się mapek żeby się pokrywały pisałem kilkakrotnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 09:28 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
OK. Ale jeżeli stroję instalację w temperaturze zew. około 5 stopni a gazu około 30 stopni i korekta długa idzie na max +5 a gdy temperatura zewnętrzna jak i gazu jest znacznie wyższa wówczas ltft idzie nawet na +9 to czy trzeba zwiększyć nachylenie dla korekt po temperaturze lpg? Czujnik temperatury lpg mam w listwie tuningowany poprzez wklejenie termistora w miejscu oryginalnego czujnika regfast.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 09:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1719
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
gkill, sprawdziłeś jak zachowują się korekty na benzynie przy zmianie temp. zewnętrznej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 10:46 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
no właśnie u mnie jest coś nie tak z układem benzynowym ponieważ korekty utrzymują się dla biegu jałowego ltft około 8,6 a podczas jazdy ltft dochodzi nawet do +14,1. próbowałem z tym walczyć, znalazłem nieszczelności w podciśnieniu, wymieniłem wszystkie wężyki i już więcej nieszczelności nie znalazłem. Znalazłem również nieszczelność pomiędzy kolektroem wydechowym a katalizatorem czyli pomiędzy pomiarami dwóch sąd lambda, po jej usunięciu pobór oleju zmniejszył się z 0,5 l na 15 tyś km na praktycznie zerowy a to taka ciekawostka. Zgodnie z manualem hondy sprawdziłem pompę paliwa z filtrem paliwa, regulator ciśnienia paliwa i sondy lambda, zawór ewap i mapsensor i wszystko wydaje się ok, samochód jeździ poprawnie zarówno na lpg jak i benzynie, tylko się martwię o głowicę bo jak na razie cały silnik jest w doskonałej kondycji i nie chciałbym by padła upg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 10:48 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Zapomniałem dodać że korekty na benzynie zawszę dążą na wysoki plus tak jak opisałem wcześniej niezależnie od temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 10:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3911
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 499 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Może rozrząd przestawiony, nawet przestawiony o jeden ząbek będzie dawał takie efekty jak drobna nieszczelność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 11:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1719
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
gkill, To wiesz, że gaz stroi się do benzyny a nie do korekt zerowych? Takim strojeniem coraz bardziej rozjeżdżasz mapy benzynowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 11:09 

Dołączył(a): 2013-06-24, 21:23
Posty: 213
Lokalizacja: Prabuty

Pomógł: 3 razy

Auto: HONDA CIVIC
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: OMVL
Reduktor: TOMASETTO
Dysze: 2,4
Pojemność: 1,4
Moc: 90
Kod Nadwozia: EU7
Kod Silnika: D14Z6
Rok Produkcji: 2001
Rozrząd odpada, sprawdzony 2 krotnie.
Jeżeli komp benzynowy na benzynę dąży do tak wysokich korekt to na lpg będzie to samo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: za wysoki mnożnik
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 12:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1719
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
gkill napisał(a):
Rozrząd odpada, sprawdzony 2 krotnie.
Jeżeli komp benzynowy na benzynę dąży do tak wysokich korekt to na lpg będzie to samo?

Tak, powinno ustawić się lpg aby dążyło do takich samych korekt jak na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO