Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 17:02 

Dołączył(a): 2014-01-04, 18:05
Posty: 10
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Pomógł: 0 razy

Auto: honda accord
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: zavoli zeta S
Pojemność: 2,4
Moc: 190
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
Witam wszystkich,
pacjent - jak w profilu, accord '03 2,4, wtryski barracuda 130 bez dysz świeżo po wymianie, reduktor zeta S, przebieg instalacji 60 kkm z wyjątkiem wtrysków bo te są nowe, mam problem z reduktorem - nie trzyma ciśnienia, robocze 1,3 bara, przy pełnym bucie spada do 0,75, wtryski oczywiście zapętlone, zastanawiam się nad regeneracją, zestaw do zawalaka to koszt niecałe 100 zł (ten pełny zestaw ze sprężynkami), pytanie czy to ma sens? druga opcja to wymiana reduktora, ale jaki polecacie? ac r01 250KM a może jakiś inny?


Ostatnio edytowano 2018-05-31, 17:50 przez rafisz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 17:15 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 915
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 71 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
Wyczyść go i wywal sprężynki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 17:51 

Dołączył(a): 2014-01-04, 18:05
Posty: 10
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Pomógł: 0 razy

Auto: honda accord
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: zavoli zeta S
Pojemność: 2,4
Moc: 190
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
hmmm, a jaka jest funkcja tych sprężynek? za co one odpowiadają?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 20:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 4028
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 513 razy

Auto: Laguna III
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic 3
Dysze: brak
Pojemność: 2.0T
Moc: 170KM
Odpowiadają za podgrzewanie gazu ale jednocześnie sprawiają że szybciej zasyfia się kanał gazowy w którym się znajdują. U siebie może nie wywalaj wszystkich ale wyczyść je i włóż z powrotem z połowę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-01, 08:22 

Dołączył(a): 2014-01-04, 18:05
Posty: 10
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Pomógł: 0 razy

Auto: honda accord
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: zavoli zeta S
Pojemność: 2,4
Moc: 190
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
czyli jak rozumiem, mam na początek wyczyścić, a jak to nic nie da to myśleć co dalej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-04, 08:26 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2144

Pomógł: 236 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Jak to nic nie da, trzeba myśleć o nowym reduktorze. Polecam zamienić na magica.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 13:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6357
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 701 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
rafisz Wywalisz połowę sprężynek to czasu zyskasz do następnego zasyfienia bo kanał gazowy zyska sporo miejsca a termika pewnie i tak nie padnie na tyle żebyś musiał się przejmować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 19:40 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 261
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
Podepnę się pod temat. Zavoli Zeta S,wymieniony zestaw (stare membrany tragiczne-2008r podajże,przebieg nieznany). Spadki ciśnienia z 1,2 nawet do 0,5 bar przy WOT. Pacjent V6 2.6 ABC 150KM. Sprawdzone EZ,wykręcone trzpienie,dmuchane kompresorem,nawet puszczony gaz na krótko, na chwilę. Test bez filtra FFL-bez zmian. Miedź 6mm. W środku redka nie stwierdziłem obecności, opisywanych tutaj na forum,sprężyn. Także nowe poszły membrany,-o-ringi i gumka pod trzpień. Najśmieszniejsze jest to,że po zakupie, na starych membranach auto jechało przy WOT bez zrzutki a filtry miały chyba dekadę za sobą. Pytanie brzmi co tam mogłem poskładać nie tak? Filozofii tam nie ma za bardzo. Czy ten reduktor nie daje rady nawet 150KM na miedzi 6mm?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 20:25 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18342
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
s na ciśnieniu 1.2? podkręć na 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-20, 20:36 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 261
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
No takie minimalne ciśnienie udało mi się ustawić. Na 1,4 był przed regeneracją ale mnożnik zaczynał poniżej 1. Pewnie za duże dysze rozwiercone w ACw01. Dlatego zjechałem na 1,2. Dobra ,jutro spróbuję podnieść na 1,4. Najwyżej kupię nowe dysze i będę modził. Myślisz,że sprężyna za słabo naciska na trzpień zaworka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 12:58 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2144

Pomógł: 236 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Dysze możesz spróbować zalutować i rozwiercić od nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 18:20 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 261
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
tryszawy napisał(a):
s na ciśnieniu 1.2? podkręć na 1.4

Przetestowałem. Niestety dalej to samo. Nie wiem czego się czepić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 18:49 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18342
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
RedBlock napisał(a):
W środku redka nie stwierdziłem obecności, opisywanych tutaj na forum,sprężyn

a zaglądałeś pod aluminiowe zaślepki sprężynek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 18:56 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 261
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
A to te dziadygi tam siedzą. Tego nie wiedziałem. Rozbiorę ten reduktor jeszcze raz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zavoli zeta S
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 19:00 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18342
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
RedBlock napisał(a):
A to te dziadygi tam siedzą. Tego nie wiedziałem. Rozbiorę ten reduktor jeszcze raz.




są z dwóch stron reduktora i ma ich być 11szt


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO