Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 17:06 

Dołączył(a): 2016-12-17, 16:51
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX7
Elektronika: Zenit Pro Direct
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2300
Moc: 260
Rok Produkcji: 2008
Witam.
Trzy tygodnie temu założyłem do Mazdy CX7 instalacje LPG o parametrach:

Parownik/reduktor KME Gold
Zawór OMB SALERI
Wielozawór Tomasetto
Obudowa zaworu Stako
Jednostka sterująca Zenit Pro direct 4 cylindry
Wtrys Hana H2000
Filtr Certools F-782
Zbiornik Stakotor 50L

Od samego początku występuje problem przy przyspieszaniu na zimnym lub niecałkowicie rozgrzanym silniku. Problem polega na tym że podczas przyspieszania silnik gaśnie, wyskakuje chceck engine i błędu wtryskiwaczy 3 z 4, przy czym nie zawsze są to te same wtryski.
Na benzynie problem ten nie występuje.

Także strasznie śmierdzi gazem przy zapalaniu samochodu, słychać cyknięcie zaworu i pojawia się smród długo przed przełączeniem na gaz, po którym nie czuć już gazu.

Niestety servis w którym montowałem instalacje po 10 próbach nie jest w stanie doprowadzić instalacji do pełnej sprawności.
Nie pomogła wymiana jednostki sterującej na inną i regulacje, natomiast zapach gazu pojawia się następnego dnia po dokręcaniu przewodów elastycznych.

Proponują mi wymianę świec która może pomorze na co nie dają gwarancji.
Może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek, ja jestem blisko demontażu instalacji z powodu wszystkich tych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-17, 17:55 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1288

Pomógł: 153 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Skontaktuj się z producentem (agc). Myślę że pomogą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 14:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
napisz kolego skąd jesteś na pewno jakoś pomożemy, mamy kilka takich aut zrobionych i chodzą bez zarzutu na pewno twoim autem też sobie poradzimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 18:38 

Dołączył(a): 2015-08-05, 07:07
Posty: 837

Pomógł: 67 razy

Auto: Alfa Romeo Giulietta
Pojemność: 1,4
Moc: 120
Rok Produkcji: 2013
A gdzie montowałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-18, 21:04 

Dołączył(a): 2016-12-17, 16:51
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda CX7
Elektronika: Zenit Pro Direct
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2300
Moc: 260
Rok Produkcji: 2008
Jestem z Rudy Śląskiej

Montażem zajeli się
http://www.alfaserwis.net.pl

Nigdy bym się nie zdecydował na montaż instalacji gdybym wiedział że będą takie problemy.

Mam kilka pytań do was. Czy normalne jest cykniecie zaworu jeszcze przed gotowością instalacji do zasilania na lpg? Bo wtedy najbardziej u mnie śmierdzi gazem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 702
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
Skontaktowaliśmy się z warsztatem oraz z Panem także w krótkim czasie będziemy w stanie rozwiązać problem. W razie jakiś jeszcze pytań proszę dzwonić 606 145 996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zenit Pro direct Mazda CX7 Problem
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 21:25 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1288

Pomógł: 153 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Rozgrzeszony napisał(a):
Czy normalne jest cykniecie zaworu jeszcze przed gotowością instalacji do zasilania na lpg? Bo wtedy najbardziej u mnie śmierdzi gazem.

Elektrozawory otwierają się wcześniej, a śmiedzi bo jest jakaś nieszczelność.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO