Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:14 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Mipel napisał(a):
Ja zakupiłem sondę AFR Innovate Lc-1 wraz z cyfrowym wyświetlaczem , Kontroler ma możliwość podpięcia oprócz wyświetlacza dodatkowe urządzenie jak np laptop czy sterownik silnika lub lpg.

Całość kupiłem przez ebay z USA za cenę 600zł z wysyłką. W Polsce ten sam zestaw kosztuje ok 950zł.

Z moich doświadczeń wynika że auto nie jedzie i szarpie poniżej AFR 11,5 Najlepiej jedzie w okolicach 13-14 a przerywa i nie jedzie powyżej 16

15,5 to jest mieszanka stechiometryczna , najbezpieczniejsza dla silnika jest lekko bogata czyli około 14,5


mówisz o odczytach dla ustawionego paliwa LPG w LC-1 oczywiście?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:25 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3082
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 117 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
heh no tak, nieraz człowieka dopada pomroczność jasna :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 642
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci Turbo
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Yeti plus
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 352
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30 Turbo
Rok Produkcji: 2001
No nie ... Na diesla ustawiłem :D oczywiście że na lpg :)

kupiłem od tego sprzedającego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:37 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Mipel napisał(a):
No nie ... Na diesla ustawiłem :D oczywiście że na lpg :)

kupiłem od tego sprzedającego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123


pytam, bo większość ludzi podaje jako afr dla PB i też na PB ustawieniu PB sprawdza jak ja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 642
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci Turbo
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Yeti plus
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 352
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30 Turbo
Rok Produkcji: 2001
Szczerze to nie wiem czy przestawienie rodzaju paliwa w programie coś daje. Wydaje mi się że to służy wyłącznie do poprawnego obliczenia przez sterownik parametru lambda. Bo afr jako afr to parametr który jest obliczany bez względu na jakim paliwie jedziesz tak samo , bo mierzy ilość tlenu w spalinach a nie ilość paliwa. A wynik to interpretuje się właśnie na podstawie tego na jakim paliwie się jedzie . Czy się mylę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:50 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Mipel napisał(a):
Szczerze to nie wiem czy przestawienie rodzaju paliwa w programie coś daje. Wydaje mi się że to służy wyłącznie do poprawnego obliczenia przez sterownik parametru lambda. Bo afr jako afr to parametr który jest obliczany bez względu na jakim paliwie jedziesz tak samo , bo mierzy ilość tlenu w spalinach a nie ilość paliwa. A wynik to interpretuje się właśnie na podstawie tego na jakim paliwie się jedzie . Czy się mylę?


to jest właśnie przelicznik. jak zostawisz ustawienie PB, to stechiometryczna na LPG pokaże 14.7, jak przełączysz na LPG w programie, to pokaże 15.5 dla tego samego składu.

Dlatego na zostawiam tak jak na PB, to mi się w oczach nie miesza,


Ostatnio edytowano 2011-02-02, 13:50 przez caniggia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 13:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 642
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci Turbo
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Yeti plus
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 352
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30 Turbo
Rok Produkcji: 2001
No może coś w tym jest . Jak wrócę z pracy to spróbuję przestawić na Pb i rozgrzeję samochód do temperatury roboczej i zobaczę jak bardzo się zmieni wskazanie AFR na lpg i odwrotnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-31, 22:52
Posty: 393
Lokalizacja: Myszków

Pomógł: 10 razy

Auto: BMW 540
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: TWIN
Pojemność: 4398
Moc: 286 KM
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m62tub44
Rok Produkcji: 1999
Mam do Was takie pytanie. Gdzie dajecie sondę AFR na czas pomiarów. W wydech?, czy wkręcacie zamiast zwykłej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:06 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
w wydech zazwyczaj pokazuje ciut wiecej, czyli np dla 14.7 moze pokazac 15.1.

zakładając że na wolnych mamy skład prawidłowy, to tą różnicę można sobie uwzględnić.

najpewniejszy pomiar jest takie, żeby wspawać przed oryginalną wstawkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-31, 22:52
Posty: 393
Lokalizacja: Myszków

Pomógł: 10 razy

Auto: BMW 540
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: TWIN
Pojemność: 4398
Moc: 286 KM
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m62tub44
Rok Produkcji: 1999
Z tego co czytałem o LC-1 i LM-2 to można wkręcić zamiast oryginalnej i podawać sygnał z szerokopasmówki 0-1V do ECU. A w wydech normalnie wkłada się czy przez ten uchwyt Innovate co jest dostępny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 642
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci Turbo
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Yeti plus
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 352
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30 Turbo
Rok Produkcji: 2001
Ja zrobiłem jeszcze inaczej.

W zestawie z lc-1 jest tulejka z gwintem do wspawania w wydech.

Nie chcąc usuwać oryginalnej sondy wywierciłem otwór 21mm i przyspawałem gazowo niedaleko oryginalnej sondy . Dzięki temu mam dwie sondy a odczytu afr dokonuje na bieżąco

Mi sprzedawca powiedział że sonda bosch dołączona do innovate powinna być zamontowana w oryginalnej tulejce, bo jak ją wkręcę w miejsce oryginalnej to się może przegrzać i stracę gwarancję. Bo oryginalna sonda wystaje w wydech a tulejka do innovate jest takiej długości że sonda wystaje tylko 2mm a nie 2 cm


Ostatnio edytowano 2011-02-02, 14:14 przez Mipel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:14 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Mipel napisał(a):
Ja zrobiłem jeszcze inaczej.

W zestawie z lc-1 jest tulejka z gwintem do wspawania w wydech.

Nie chcąc usuwać oryginalnej sondy wywierciłem otwór 21mm i przyspawałem gazowo niedaleko oryginalnej sondy . Dzięki temu mam dwie sondy a odczytu afr dokonuje na bieżąco


tak jest najlepiej,
ale tak jak pisze Niedzwiedz, tez mozna, ale nie zawsze zadziala, bo to jest uniwersalny sygnal, a niektore auta oczekuja bardzo precyzyjnego sygnalu powiazanego z konkretną sondą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-31, 22:52
Posty: 393
Lokalizacja: Myszków

Pomógł: 10 razy

Auto: BMW 540
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: TWIN
Pojemność: 4398
Moc: 286 KM
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: m62tub44
Rok Produkcji: 1999
Jeśli tylko do jednego auta to to jest chyba najlepsza opcja. Ale trochę znajomych jeździ na LPG i jak bym zakupił to chciałbym sprawdzić w paru autach AFR. Dlatego jestem ciekaw czy nie są przekłamane wyniki jak w wydech się włoży. A katalizator ma coś do tego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:18 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Niedzwiedz_ napisał(a):
Jeśli tylko do jednego auta to to jest chyba najlepsza opcja. Ale trochę znajomych jeździ na LPG i jak bym zakupił to chciałbym sprawdzić w paru autach AFR. Dlatego jestem ciekaw czy nie są przekłamane wyniki jak w wydech się włoży. A katalizator ma coś do tego ?


jak nie ma kata, to nie ma przeklamania. z katem sa mniejsze lub wieksze, można poznać po wolnych obrotach. moj przeklamuje o 0.4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-02, 14:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 642
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 7 razy

Auto: BMW 330Ci Turbo
Elektronika: Tech 326
Wtryskiwacze: Yeti plus
Reduktor: Magic III power
Dysze: Brak
Pojemność: 3000
Moc: 352
Kod Nadwozia: e46 coupe
Kod Silnika: m54b30 Turbo
Rok Produkcji: 2001
Tak. Za katalizatorem może być inne wskazanie dlatego nowe auta mają 2 sondy lub nawet 4 . Wiem że innovate sprzedaje uchwyty do pomiaru przez tłumik ale nie wiem jak to działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO