Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
yunior81 napisał(a):
A ile te wtryski kosztują,

http://www.drypa.pl/produkt717.html
raczej kosztowały, do kupienia chyba w Holandii bo u nas nie widzę ;)
https://www.piecesgpl.fr/injecteurs-gpl ... -clio.html
https://www.autogasshop.co.uk/ag-sgi-in ... -292-p.asp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:15 

Dołączył(a): 2013-01-07, 14:51
Posty: 1952
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Pomógł: 77 razy

Auto: Toyota Corolla SD
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: ----------
Pojemność: 1598
Moc: 132
Kod Silnika: 1ZR-FAE
Rok Produkcji: 2018
Nie ma tragedii.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:16 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Mirosław. Znalazłem centralną śrubę na duży imbus pod naklejką. Zaznaczyłem sobie markerem dotychczasowe położenie.
Delikatnie podciągnąłem w prawo. Początkowo ciśnienie skoczyło nieznacznie później w miarę rozgrzewania silnika wzrosło
DeIP niemal do 1500 mb, Skorygowałem do położenia pierwotnego i nadal utrzymuje się wysokie. Co powinienem zrobić. Czy regulować należy na wyłączonym silniku i po rozruchu porównywać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Arecki74 napisał(a):
Co powinienem zrobić.

kręcić dalej, widocznie reduktor też powinien znaleźć się na geriatrii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:32 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Czy mogę kręcić na pracującym silniku? Czy ciśnienie tego rzędu nic nie uszkodzi? czy reguluje się na silniku po rozgrzaniu czy to bez znaczenia? Czy odpuścić śrubę w dół w stosunku do wyjściowego ustawienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
na wolnych obrotach, patrząc na DelP, temp. reduktora min. 50 st


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:40 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Przy tak wysokim ciśnieniu nie przełączył się na lpg. Czas wtrysków spadły do 2ms. Czy takie ciśnienie nie jest niebezpieczne dla osprzętu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 11:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
dobra wróć do takiego jakie miałeś, bo z takim przekazem jaki dajesz daleko nie zajedziemy
Arecki74 napisał(a):
Przy tak wysokim ciśnieniu

zamiast podać wartość to wypracowania piszesz z zagadkami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 13:40 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Nie rozumiem problemu. Wróciłem do punktu wyjścia. Ciśnienie się unormowało ale czasy wtrysków są krótki ( patrz zdjęcie nr 1). Silnik oczywiście na b. jałowym. Gaszę silnik i ponownie uruchamiam na b. jałowym i odczyty są zupełnie inne ( zdjęcie 2). Chyba że to wartości dla benzyny. Wcześniej nie zaobserwowałem takiego stanu pracy jak PETROL-FLUSH. Mam niski stan gazu w zbiorniku może to ma związek?


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 275.19 KiB | Przeglądane 3667 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 285.97 KiB | Przeglądane 3667 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 14:10 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Gaz zatankowany. Bez zmian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 16:52 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Wygląda na to, że pokręciłem śrubą reduktora w trakcie pracy na benzynie a nie lpg. Teraz mimo, ze śruba wróciła wg znaczników do pierwotnego położenia nie przełącza się na gaz ( za wysokie ciśnienie i krótkie czasy). Czy jest sposób aby ustalić parametry i przywrócić pracę lpg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 16:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35460
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3565 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Arecki74 napisał(a):
Wygląda na to, że pokręciłem śrubą reduktora w trakcie pracy na benzynie a nie lpg

jak zrzuciłeś śrubę z gwintu to teraz możesz sobie karuzelą pokręcić
Arecki74 napisał(a):
Czy jest sposób aby ustalić parametry i przywrócić pracę lpg?


tak rozbierz reduktor i napraw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-11, 17:11 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Kręci się z oporem jak wcześniej, jakby napierała na membranę ale kto wie. I dlatego teraz membrana niezależnie czy kręcę w lewo czy prawo wraca do wysokiego ciśnienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-18, 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1738
Lokalizacja: Mrągowo ,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 85 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Tak, zdejmij kopułkę i -
Mirosław napisał(a):
tak rozbierz reduktor i napraw



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AG SGI Forester 2.0 SH PROBLEM
PostLink | Napisane: 2019-08-20, 20:45 

Dołączył(a): 2019-07-01, 20:46
Posty: 44

Pomógł: 0 razy

Auto: Subaru Forester
Elektronika: AG SGI II GEN 600.131
Reduktor: SGI GFI 600.009
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2008
Problem rozwiązany bez rozbiórki reduktora. śruba regulacyjna do pierwotnego położenia. Jazda testowa, dopasowanie parametrów- silnik przełączył się na lpg. Precyzyjna regulacja do ciśnienia nominalnego w trakcie pracy na lpg.
Niestety zwiększenie ciśnienia nie kompensuje nierównej pracy na b. jałowym. Dziękuję wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO