Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 06:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-24, 20:52
Posty: 1261
Lokalizacja: Dolnośląskie

Pomógł: 57 razy

Auto: Renault Kadjar
Pojemność: 1500 dci
Moc: 110
Kod Nadwozia: Crossover
Rok Produkcji: 2018
Witam,
Pacjent Astra G 1.6 8v 75 kM - monowtyrysk, żyjąca sonda i katalizator, stara sprawdzona jednostka, idealna do gazu. Nalot 222000 km, zachowana w idealnym stanie. Wersja limited 2000.
Poprzedni właściciel nie ma pojęcia o lpg więc instalator założył mu I generację przy nalocie 190k. Instalacja jeszcze na gwarancji do czerwca. Graty jak w profilu.
Problemy: falowanie obrotów, błędy:
- nieprawidłowy skład mieszanki P0170,
- błąd obwodu wtryskiwacza paliwa P0200,
- sterowanie biegiem jałowym P0505.
Na benzynce wszystko ok.
Gwarant nie za bardzo garnie się do ogarnięcia tego syfu (o nim będzie w innym dziale), zwala na awarię nieistniejących w tym silniku rzeczy (czujnik powietrza dolotowego) - skaner miał prawdopodobnie ustawiony na 16v dlatego pokazywało mu temperaturę na dolocie -31'.
Jak to wszystko ogarnąć. Czy konwersja do krokowca i poprawna regulacja załatwią sprawę.
Czy wiązka pozwala dołożyć krokowca. (Stag 100 - tak jest w papierach, fizycznie go nie widziałem i przełącznik stag2-w),
czy trzeba wszystko robić od nowa?
Załącznik:
IMG_20161109_074922.jpg
IMG_20161109_074922.jpg [ 1.14 MiB | Przeglądane 2915 razy ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 08:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Jak jest STAG 2W to nie STAG 100 bo inne przyciski centralki ;)
Do ogarnięcia ale trzeba wstawić elektronikę np: STAG 100 czy BingoM.
Po montażu i regulacji błędy P0170 i P0200 zginą a przynajmniej powinny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 17:57 

Dołączył(a): 2015-05-20, 05:41
Posty: 4

Pomógł: 2 razy

Auto: audi 80 b3
Elektronika: stag xl
Reduktor: lovato
Pojemność: 1800
Moc: 90
Kod Nadwozia: b3
Kod Silnika: PM
Rok Produkcji: 1991
do STAGa 2-w dołożyć STAGa XL i bd ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 20:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
STAG XL może być ale dorzuć emulator wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-24, 20:52
Posty: 1261
Lokalizacja: Dolnośląskie

Pomógł: 57 razy

Auto: Renault Kadjar
Pojemność: 1500 dci
Moc: 110
Kod Nadwozia: Crossover
Rok Produkcji: 2018
A co z wiązką i krokowcem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 21:24 

Dołączył(a): 2015-05-20, 05:41
Posty: 4

Pomógł: 2 razy

Auto: audi 80 b3
Elektronika: stag xl
Reduktor: lovato
Pojemność: 1800
Moc: 90
Kod Nadwozia: b3
Kod Silnika: PM
Rok Produkcji: 1991
Cytuj:
Pacjent Astra G 1.6 8v 75 kM - monowtyrysk,

przekaźnik wystarczy po co emulator ;)
w zestawie wszystko jest http://www.phjacus.pl/E3-Uklad-sterujac ... -p501.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Faktycznie jakoś umkło mi, że to mono jest ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-09, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4698
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
Skoro w papierach jest stag 100 to niech druciarz go montuje. Przecież to niezgodne z przepisami do tego auta montować I generację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-10, 06:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-24, 20:52
Posty: 1261
Lokalizacja: Dolnośląskie

Pomógł: 57 razy

Auto: Renault Kadjar
Pojemność: 1500 dci
Moc: 110
Kod Nadwozia: Crossover
Rok Produkcji: 2018
MarK1 napisał(a):
Cytuj:
Pacjent Astra G 1.6 8v 75 kM - monowtyrysk,

przekaźnik wystarczy po co emulator ;)
w zestawie wszystko jest http://www.phjacus.pl/E3-Uklad-sterujac ... -p501.html

Ok, ale jak to się ma do staga 100? Różnica w cenie nie wielka a i tak wiązkę trzeba zmieniać. Przeprawa z gaziarzem stanęła na tym, że on zamontował staga 100 a poprzedni właściciel (rodzina) sam zmienił wszystko na Stag2-w :) . Na razie chcę wszystko ogarnąć aby dobrze banglało.
Autko i tak wziąłem po kosztach w rozliczeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-10, 08:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
STAG 100 z tego co kojarzę ma więcej opcji. STAG XL to minimum przyzwoitości. Osobiście wolałbym 100 nawet jeśli trzeba by zmienić wiązkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-10, 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4698
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
sylwekdm napisał(a):
właściciel (rodzina) sam zmienił wszystko na Stag2-w

Jeśli tak było to nie może być mowy o żadnej gwarancji...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-10, 20:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
sylwekdm napisał(a):
- błąd obwodu wtryskiwacza paliwa P0200,

jestem w szoku,z emultec SPI wykrywa i sygnalizuje taki blad - jakas future wersjon musi byc,
przekaznikiem to juz jest rozpinane,wiec trzeba dobrac opornik tak,zeby ECU sie nie pluł ,a nie mial malej rezystancji ,bo sie bedzie grzal (opornik) ,
wtryskiwacz ma mniej niz 10 Ohm

do zalozenia stag 100 trzeba zmienic cala wiazke,a w stag100 ma w sobie przekaznik z opornikiem chyba 50 Ohm (lub nawet bez opornika - zawsze sprawdzam przy montazu) dumnie zwany emulatorem wtryskiwacza,
to samo BingoM,
ogolnie emulatory to przekazniki z opornikiem

najprosciej dolozyc do tego stagXL i bedzie dobrze,
ale skoro robisz dla siebie i auto w dobrym stanie to mozesz sie pomeczyc ze zmiana wiazki i wlozyc stag100,
w bonusie bedziesz mial wskazanie poziomu w butli na 4 diodkach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-10, 21:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4698
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 136 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
KGB napisał(a):
jestem w szoku,z emultec SPI wykrywa i sygnalizuje taki blad

Błąd zapisuje, ale MIL-a nie zaświeca, więc można olać. A jak już komuś bardzo zależy to i 200Ω wystarczy żeby przerwy nie widział.
KGB napisał(a):
stag100 ma w sobie przekaznik z opornikiem chyba 50 Ohm

100Ω, tak jak w większości emulatorów, niższe występują tylko opcjonalnie, dla bardziej wybrednych ECU.


Ostatnio edytowano 2016-11-10, 21:12 przez zico, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-11, 15:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
zico napisał(a):
Błąd zapisuje, ale MIL-a nie zaświeca, więc można olać. A jak już komuś bardzo zależy to i 200Ω wystarczy żeby przerwy nie widział.

jezdzilem z laptokiem podlaczonym do abimexa i nie pokazywal bledu wtryskiwacza,
dlatego napisalem,ze to jaks bardziej rozwinieta wersja musi byc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra G po druciarzu.
PostLink | Napisane: 2016-11-11, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1087
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 69 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Dokładnie, bo mój bosch też w ogóle ma w nosie czy wtryskiwacz podłączony jest..


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO